Tolga burdasın ama bişeyler yazmadın hala..... Aramızda görmek isteriz en kısa zamanda......:rendeer:
Sercan kankamla uğraşmayın bakiiim......
ÖLÜMÜNE KANKAYIZ
kolpa ben anlamam benim suyum demli olsun ve duble lütfen
birde APV41 doğru söylüyor sen bu fıstık işleriyle pek ilgilenme başın çok ağrıyabilir. Kimse söylemezse ben söylerim sayın hocama.Kazasız belasız kardeşim tekrardan.
Uglychild ya ne adamsın sen be. Neyse özelde görüşürüz kardeşim yemedim bu misafir işini bilesin.

kesin bir nane var bunda.
Asil sen nasil adamsin, hem yemedim bu misafir isini diyorsun hemde ozelden goruselim deyip acik kapi birakiyorsun:queen:
Nerdesin len?.... Artık aramaz oldun.......... :silent::silent::silent::silent:
Toplantıyada gelmiyomuşun..........:silent:
geldim iste, gozlerinin icine baka baka sarkilar soyledim sana:mrgreen:
aksesuarlarıyla beraber getir ama
miss kolpa yanindayken sut dokmus kedi oluyon, sonra klavyenin arkasina gecince sanal alem maçosu olup cikiyon... biz senin o konudaki notunu dun verdik:queen:
sercanın kankası sensen bizden uzak durun abicim. allah muhafaza bişeyler olur bizede. Klavuzu karga olanın diye bi atasözü vardı. Motosiklet camiasında da kankası sercan olanın başı fıstıktan kurtulmaz diye bir deyim var.
sen onu birakta, dun sabahin besinde universiteli de ne muhabbetti o oyle yaw, biri japon, biri koreli, biri Turk, fikra gibiydi... wallace ben gittardando semih ve iki arkadas daha otururken, wallace in tanidigi insan ustu kisiler geldi...
koreli hatun fena degildi ama dayanamadim sordum,
koreliler
kopek eti yer mi diye, hatun da yeriz dedi, sonra sordum sen de yedinmi diye, evet yedim dedi, ben de sana karsi hislerim vardi ama buz gibi sogudum senden dedim... o da bana ama bi kere yedim dedi:queen:
dusunsenize hatun sabah kalkıyo kahvalti niyetine sag bacaginizi yiyo, kopek eti yiyen insan da yer...
Neeee kılavuzu sercan olanın başı fıstıktan kurtulmaz mı :silent: O zaman sercan abiyi kendime seve seve kılavuz yapabilirim :bounce:
e e e klavuzu wallace olanda anca cay icer, ozzee a gider, bak bu kızlar beni kesiyo der, sonra tıpıs tıpıs eve gider yatar:mrgreen:
Onu bir bebek gibi okşamalı,mesajı vücudunda hissetmelisin.
Ancak bu şekilde mesaj senin bir parçan olur,seni barındırır içinde,ve seni götürür gittiği yere..
.
kardes neyi anlattin anlayamadim, cok erotik ve romantik gordum seni:rendeer:
Ne yolu len.... Biz daha yeni geldik.... KAraburun yolları çok kötü.. Hiç tavsiye etmiyoruz..... Dimi çenkis..... :wiinkk:
sen gez gez sonra, niye aramiyon de... e ee e ben seni odemelide olsa ariyorum ama aradiginiz abone kapatti diyo baska da bisey olmuyo...