[İzmir - MT]

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Günaydın İzmir MT.
Pazar günü ne yapıyoruz şimdi hemen durgun suya bi taş atmış olayım:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne yolu len.... Biz daha yeni geldik.... KAraburun yolları çok kötü.. Hiç tavsiye etmiyoruz..... Dimi çenkis..... :wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Tolga burdasın ama bişeyler yazmadın hala..... Aramızda görmek isteriz en kısa zamanda......:rendeer:

Sercan kankamla uğraşmayın bakiiim......:p

ÖLÜMÜNE KANKAYIZ:)

kolpa ben anlamam benim suyum demli olsun ve duble lütfen:)

birde APV41 doğru söylüyor sen bu fıstık işleriyle pek ilgilenme başın çok ağrıyabilir. Kimse söylemezse ben söylerim sayın hocama.Kazasız belasız kardeşim tekrardan.

Uglychild ya ne adamsın sen be. Neyse özelde görüşürüz kardeşim yemedim bu misafir işini bilesin.:) kesin bir nane var bunda.

Asil sen nasil adamsin, hem yemedim bu misafir isini diyorsun hemde ozelden goruselim deyip acik kapi birakiyorsun:queen:

Nerdesin len?.... Artık aramaz oldun.......... :silent::silent::silent::silent:
Toplantıyada gelmiyomuşun..........:silent:

geldim iste, gozlerinin icine baka baka sarkilar soyledim sana:mrgreen:

aksesuarlarıyla beraber getir ama:p

miss kolpa yanindayken sut dokmus kedi oluyon, sonra klavyenin arkasina gecince sanal alem maçosu olup cikiyon... biz senin o konudaki notunu dun verdik:queen:

sercanın kankası sensen bizden uzak durun abicim. allah muhafaza bişeyler olur bizede. Klavuzu karga olanın diye bi atasözü vardı. Motosiklet camiasında da kankası sercan olanın başı fıstıktan kurtulmaz diye bir deyim var.

sen onu birakta, dun sabahin besinde universiteli de ne muhabbetti o oyle yaw, biri japon, biri koreli, biri Turk, fikra gibiydi... wallace ben gittardando semih ve iki arkadas daha otururken, wallace in tanidigi insan ustu kisiler geldi...
koreli hatun fena degildi ama dayanamadim sordum,
koreliler kopek eti yer mi diye, hatun da yeriz dedi, sonra sordum sen de yedinmi diye, evet yedim dedi, ben de sana karsi hislerim vardi ama buz gibi sogudum senden dedim... o da bana ama bi kere yedim dedi:queen:

dusunsenize hatun sabah kalkıyo kahvalti niyetine sag bacaginizi yiyo, kopek eti yiyen insan da yer...

Neeee kılavuzu sercan olanın başı fıstıktan kurtulmaz mı :silent: O zaman sercan abiyi kendime seve seve kılavuz yapabilirim :bounce:
e e e klavuzu wallace olanda anca cay icer, ozzee a gider, bak bu kızlar beni kesiyo der, sonra tıpıs tıpıs eve gider yatar:mrgreen:

Onu bir bebek gibi okşamalı,mesajı vücudunda hissetmelisin.
Ancak bu şekilde mesaj senin bir parçan olur,seni barındırır içinde,ve seni götürür gittiği yere..


.

kardes neyi anlattin anlayamadim, cok erotik ve romantik gordum seni:rendeer:

Ne yolu len.... Biz daha yeni geldik.... KAraburun yolları çok kötü.. Hiç tavsiye etmiyoruz..... Dimi çenkis..... :wiinkk:

sen gez gez sonra, niye aramiyon de... e ee e ben seni odemelide olsa ariyorum ama aradiginiz abone kapatti diyo baska da bisey olmuyo...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Günaydın İzmir MT.
Pazar günü ne yapıyoruz şimdi hemen durgun suya bi taş atmış olayım:queen:

At at biyerlere gidelim yarın :mrgreen:

neee pazar günü yol mu varrrrrr.....


(çallı bak sen atlamamışsınn ben senin yerinee... hallettimm....he he hee...)

Yokluğumu aratmadığın için teşekkür ederim :wiinkk:

Ne yolu len.... Biz daha yeni geldik.... KAraburun yolları çok kötü.. Hiç tavsiye etmiyoruz..... Dimi çenkis..... :wiinkk:

Neee çeşme altınamı gidiyoruz yarın :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
karaburun yolundan sonra yarın yol çok yorar bizi forrap,alp,ben bugün karaburunda balık yedik :p çeşmede çay içtik :)kuşadasında neskafe içtik :cyclopsan foçada nargile tüttürdük çok yorulduk çok :queen:tüm bu yolu sizin için yaptık yeterki siz mutlu olun diye :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
karaburun yolundan sonra yarın yol çok yorar bizi forrap,alp,ben bugün karaburunda balık yedik :p çeşmede çay içtik :)kuşadasında neskafe içtik :cyclopsan foçada nargile tüttürdük çok yorulduk çok :queen:tüm bu yolu sizin için yaptık yeterki siz mutlu olun diye :cat:

nası ya:pale::pale::pale::pale::pale::pale::pale:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
herşey sizin için İZMİR MT içindi :queen:aradık sizleri ama yol yapacak kimseyi bulamadık :pale:bizde vurduk kendimizi yollara,viraj yaptık,sürat yaptık,üzüntüden yedik içtik, yine vurduk kendimizi yollara :p havanında güzelliğinden tadından yenmiyordu ama yinede sizleri çok aradık çok özledik,kahrımızdan gaz açtık,gittikçe gittik :queen: ( allah beni affetmeyecek )
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
sizden hayıyok sabah evden çıkarken ortalığı bulandırıyım belki akşam gelene kadar bi deli bi fikir atar pazara gezmek olur dedim ama sizde iş yok:p
biz gene boş boş amaçsız amaçsız gezicez yeni motorumuzla.
(nası bişi bu yaa insan üzerinden inmek istemiyo hiç mi yorulmaz hiçmi sıkılmaz:) )
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
su mu yakıyor acaba çok merak ettim, biz seni düşünelim bir kaç hafta kendini toparlasın diyelim,senin yaptığını burgman cılar yapmaz valla :p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ya şunu anladımki paranın hesabını yapamayacak kadar çok para harcadım bu hafta ondan saldım artık ne zaman kredi kartının limiti dolcak benzin alamıcam o zaman sefillere geçicem. o zamana kadar alabildiğim kadar hevesimi alayım şu motordan yaa.
ne demiş atalarımız "sonunu düşünen kahraman olamaz":queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kolpa,bide bi atasözü daha var," Nambo toyaki noyako tombaki" diye,bence senin durum o atasözüne daha uygun :p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
nası ya:pale::pale::pale::pale::pale::pale::pale:

Valla bende anlamadım nasıl iş :silent:

herşey sizin için İZMİR MT içindi :queen:aradık sizleri ama yol yapacak kimseyi bulamadık :pale:bizde vurduk kendimizi yollara,viraj yaptık,sürat yaptık,üzüntüden yedik içtik, yine vurduk kendimizi yollara :p havanında güzelliğinden tadından yenmiyordu ama yinede sizleri çok aradık çok özledik,kahrımızdan gaz açtık,gittikçe gittik :queen: ( allah beni affetmeyecek )

İzmir mt de affetmeyecek seni.Bak kaç kişi gezmek için senden haber bekliyordu :pr:

sizden hayıyok sabah evden çıkarken ortalığı bulandırıyım belki akşam gelene kadar bi deli bi fikir atar pazara gezmek olur dedim ama sizde iş yok:p
biz gene boş boş amaçsız amaçsız gezicez yeni motorumuzla.
(nası bişi bu yaa insan üzerinden inmek istemiyo hiç mi yorulmaz hiçmi sıkılmaz:) )

Öyle olacak kolpa.Bu pazar herkes yalnız gezecek anlaşılan :pale:

Bu arada herkese günaydın :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Günaydın gençler ve genç kalanlar ...
herkeze iyi pazarlar...
Sanırım herkez ev kuşu bugün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst