[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sercanın kankası sensen bizden uzak durun abicim. allah muhafaza bişeyler olur bizede. Klavuzu karga olanın diye bi atasözü vardı. Motosiklet camiasında da kankası sercan olanın başı fıstıktan kurtulmaz diye bir deyim var.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
sercanın kankası sensen bizden uzak durun abicim. allah muhafaza bişeyler olur bizede. Klavuzu karga olanın diye bi atasözü vardı. Motosiklet camiasında da kankası sercan olanın başı fıstıktan kurtulmaz diye bir deyim var.

Neeee kılavuzu sercan olanın başı fıstıktan kurtulmaz mı :silent: O zaman sercan abiyi kendime seve seve kılavuz yapabilirim :bounce:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
o da imkansız sen kimsenin arkasından süremezsin artık. öncü birliksin sen yoksa biliyorsun çatada pranggg
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
eksozuna ve motoruna kimse çarpmaz olabilir mesela

Bu arada site yönetimine bir sorum var. Niye 60 sn içinde iki ayrı topicde arka arkaya iki mesaj yazamıyoruz. iki ayrı topic takip ediyorum ve mesaj yazmak için arada bir de bekliyorum. Buna bir anlam veremedim.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Kılavuz ben olursam vay halinize.Ben yola çıktımmı 300 km yol giderim en az.Altı beni kesmiyor :cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu arada site yönetimine bir sorum var. Niye 60 sn içinde iki ayrı topicde arka arkaya iki mesaj yazamıyoruz. iki ayrı topic takip ediyorum ve mesaj yazmak için arada bir de bekliyorum. Buna bir anlam veremedim.

Çünkü sen ne kadar adam akıllı yazılar da yazsan,hıyarın biri her sayfaya küfürlü yazıları ya da düşünmeden etmeden saçma sapan yazıları kopyala yapıştır yapar,yazar durur ve biz onu banlayıncaya kadar o çoktan her topicte bişeyler saçmalamış olur.
60 saniye çok saçma bir süre değil,bir üye bir sayfanın açılmasını bekler,daha sonra yazıyı okur ve beyninde anlamdırır ve cevap yazar,bu tarz bir işlem için 60 saniye fazla değil,ama sen ve ben gibi süper zekalılar oluyor tabi o ayrı :p
Takma buna,hayatından 60 saniyeyi her mesaja ayırmalısın...
Onu bir bebek gibi okşamalı,mesajı vücudunda hissetmelisin.
Ancak bu şekilde mesaj senin bir parçan olur,seni barındırır içinde,ve seni götürür gittiği yere..


Bu arada,yazıyı yazma süresini hesaplamazsak tüm mesajın yazımı ve gönderilmesi için 60 saniye olarak bir mesajı hesaplarsak günde bir insan en fazla 1440 mesaj gönderebilir (24 saat baz alındığında).
Bu da demek oluyor ki,birisi benim yazdığım mesaj sayısını yani şuan bu mesajı yazarken ki mevcut mesaj sayımı 3363 ü kendini kasarsa 2,3 günde yazabilir.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Haftasonu karaburuna gidiyormuşuz :flower: Kılavuzunuz ben olabilirim ::blushani

Çünkü sen ne kadar adam akıllı yazılar da yazsan,hıyarın biri her sayfaya küfürlü yazıları ya da düşünmeden etmeden saçma sapan yazıları kopyala yapıştır yapar,yazar durur ve biz onu banlayıncaya kadar o çoktan her topicte bişeyler saçmalamış olur.
60 saniye çok saçma bir süre değil,bir üye bir sayfanın açılmasını bekler,daha sonra yazıyı okur ve beyninde anlamdırır ve cevap yazar,bu tarz bir işlem için 60 saniye fazla değil,ama sen ve ben gibi süper zekalılar oluyor tabi o ayrı :p
Takma buna,hayatından 60 saniyeyi her mesaja ayırmalısın...
Onu bir bebek gibi okşamalı,mesajı vücudunda hissetmelisin.
Ancak bu şekilde mesaj senin bir parçan olur,seni barındırır içinde,ve seni götürür gittiği yere..

Vay beee:cat: Şiir gibi bir yazı olmuş maşallah :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ooo modum çok matematiksel gördüm seni. doğru demişsin biz herkesi kendimiz gibi biliyoruz ama salakları da düşünmek lazım
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Benim günlük ortalama mesaj sayım 2.04 müş :cyclopsan Yani bu gidişle forrap yetişmem için 1649,0196078431372549019607843137 gün yazmam lazım :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
millete baksanıza hesap kitap işinde. forrap da boşdurmaz yazar sen yetişirken o iki misli yol alır.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu konuda Alp_Tunay ı tek geçerim :) 1 senede siteyi açan adamın mesajlarını bile 3 e katladı :)
Ona kimse yetişmeye çalışmasın..

Benim mesaj sayım üyelik tarihimden kaynaklı yüksek,günlük mesaj oranım 3,61.
Alper abinin ortalaması ise günlük 13,22 mesaj :)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Alper abinin maşallahı var zaten.Hangi topice girsem bir iki mesajını görüyorum :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla onu bunu bilmem ama Alper bunu görürse seni napar sen onu düşün çalli. kesin ağacı keser bu akşam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst