ömer ağa çok rahatsız bi yer ya...daha salaş bi yerde otursak..?
bornova portakalda armut koltuklar var yayılabiliriz mesela..??
Beni biliyorsun benim için her yol Ankara.İstediğiniz yerde yaparız.Bakalım diğerleri ne diyecek:silent:
Olm benzincilerle akraba oldum...Hergün karşıyaka bornova.... Yeter yaawwww.........:queen::queen::queen:
sağolasın mehmet kardeşim ilk çayın benden sonra benim içtiklerimle muratın çayları senden![]()
Ahanda biri daha çıktı... Ya bırakın ağacımı.... Başka ağaç bulun kendinize.......r:
r:
r:
benim bekirim var, ya bana o söyler yada bende begümden içerim, benim şansım daha yüksek :mrgreen:
Bu çay kimin:silent: Benim çayıma kim çarptı :silent: Benim çayımamı senin çayınamı çarptı :silent: :queen: :queen: :queen:
valla biz görmedik abi cesurla biz vapurda çay içiyorduk :queen::rendeer: