[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen simit almışsın yada seni kandırmışlar GEVREK alsaydın gevrek olurdu :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fırıncılarla olan diyaloğunu biliyoruz..Savunma kardeşim bana..... Benim bildiğim çıtır çıtır olur...

Yolda lastik patlasa şambel olarak kullan... Uyuz oldum baba....:pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
açmı kaldın ya, gel bana balık var,mangal var,şiş var,köfte var,tavuk kanadı var soslu :mrgreen:yada angaradan eski gençlik parkından çaldığım ördek var,özel günler için saklıyordum,sana pişireyim :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yarın saat 18.00 den sonra işi olmayan vakit geçirmek isteyenlerin KORDON ÖMERAĞA da çay içip sohbet etmeye bekleriz....

Gelenler : alıntı yapıp devam edin........, Kimlerin gelebileceklerini bi görelim...

1- APV41
2-alp_tunay
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ömer ağa çok rahatsız bi yer ya...daha salaş bi yerde otursak..?
bornova portakalda armut koltuklar var yayılabiliriz mesela..??
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sağolasın mehmet kardeşim ilk çayın benden sonra benim içtiklerimle muratın çayları senden :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim bekirim var, ya bana o söyler yada bende begümden içerim, benim şansım daha yüksek :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
benim bekirim var, ya bana o söyler yada bende begümden içerim, benim şansım daha yüksek :mrgreen:

Begüm cimri lem.... 1 içiriyo sonra paket yok...Senin paketi bitiriyo.......:queen::queen::queen::queen:

Bence sana dost tavsiyesi başkasını bul.........:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bu çay kimin:silent: Benim çayıma kim çarptı :silent: Benim çayımamı senin çayınamı çarptı :silent: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
valla biz görmedik abi cesurla biz vapurda çay içiyorduk :queen::rendeer:

Vapur ne:silent: Kimin vapuru:silent: senin mi benim mi:silent: Yazık :pale: kadının muhabbeti bir sene sürer artık

Ben çıkıyorum.Film izleyip yatcam.Herkese iyi geceler :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst