[İzmir - MT]

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
SAVAS BASLASIN! ! !

genc mt'liler- huzur evine karsi

1) Halı saha Macı

2) tavla turnuvasi... (onumuzdeki hafta)

3) LANgırt turnuvasi(ozellikle alp-tunay ve ben teke tek) onumuzdeki hafta

4) Bilek guresi (ozellikle alp-tunay iki elle, ben tek elle iddia ediyorum) her zaman

6) OKey... inciraltinda olabilir

7) yiyorsa bide uzun essek?

evet arkadaslar sahalari hergun bizi kaziklayan, hile ile oyunlari kazananlara birakmayalim... odedigimiz hesaplarin acisini cikaralim artik... savasi baslattim ama desteklemesseniz cok tırsarım... yani alp tunayla kafa kafaya her zaman varim, ama gunden gune buyuyorlar... intikam zamani...:cat:


cirkin bi arkadas bi aralar size dueollo demisti, sonucu merak edenler olabilir bi aciklama da il sayfasina yapilsin lutfen:queen:

Cengiz bey ve Alper bey ile grubunu halkı aydınlatmaya davet ediyorum:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
selamlar İzmir Grubu :)

nasipse temmuz gibi yaz'ımızı geçirmeye gelicez inşallah 3-4 motorize26. :):rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
volkanıda alın gelin onsuz olmaz :p volkansız gezi şekersiz çay gibi olur :mrgreen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
izmir mt için hayırlısı neyse o olsun elimizden gelen herşeyi yapmaya hazırız izmir mt herşeye değer kendi adıma hertürlü uyumlu ve güzelliğe katkıda bulunmak üzere hazırım.saygılar sunarım yeni seçilecek izmir mt yöneticilerine hep destek tam destek.güzel günler bizi bekliyor adece inanalım ve destekleyelim gerisi kendiliğinden gelir çanakkale trakya yoluyla ist doğru yola devam ediyorum dikili kıvançın ordan sevgiler.

ümmet baba geçen gün senin fotoların yayınlandı mt de tunceli pülümür gibi bir yere nasıl gittin yaa askerler seni nasıl soktu oraya hele tank ve komandolar cok ılgımı cektı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İzmir ...... Ufak bir toplantıyı kaçırdınız.... Sercan+1, chatkut, çayağacı , atçı , kumita ben ufak bir şekilde okey oynadık... Yenildik...Ama canları sağolsun...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
İzmir ...... Ufak bir toplantıyı kaçırdınız.... Sercan+1, chatkut, çayağacı , atçı , kumita ben ufak bir şekilde okey oynadık... Yenildik...Ama canları sağolsun...

Hemen tercüme edeyim

Sercan+1 : Sercan abi ve kardeşi

chatkut : aykut abi

çayağacı : mehmet (yani ben)

atçı: tarık abi

kumita: davut abi

ben: alper abi

Önemli olan kazanmak değil oynamaktı :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Hemen tercüme edeyim

Sercan+1 : Sercan abi ve kardeşi

chatkut : aykut abi

çayağacı : mehmet (yani ben)

atçı: tarık abi

kumita: davut abi

ben: alper abi

Önemli olan kazanmak değil oynamaktı :queen: :queen: :queen:



Güzel kardesim tercüme yapayım diyorsun onuda hatalı yapıyorsun.
Yok Atçı tarık abinmiş TARKAN olmasın o ? ::144:: :queen:

Hadi motoru kullanamıyon anladık, Oyun desen ondada iyi değilsin, Çeviri yapamadığınıda kanıtlamış oldun!
Ama azimliyiz senin içinde şimdiye kadar göremediğimiz bir cevher var ha gayret çıkacak yakında. :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hızlıcesi2;860790' Alıntı:
mehmet çali _35.beni dinle bu sitede bi atçı varsa oda benim atımı getirin bana :queen:

Len sende şu midiliye at diyon ya.... :queen::queen::queen: Atların PİGME modellerinden onlar....:queen::queen::queen:

Atlar motosikletse senin at honda today gibi kalır....:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Pardon arkadaşlar tarkan abi olcaktı.Öok özür diliyorum.



Demi cesur abi.Sitenin en büyük atcısı sensin :queen:

hipodrum da hiçmi takib etmiyorsun beni bide at yarışı oynuyon aşk olsun yoksa beni begenmiyorsun:wiinkk:

Len sende şu midiliye at diyon ya.... :queen::queen::queen: Atların PİGME modellerinden onlar....:queen::queen::queen:

Atlar motosikletse senin at honda today gibi kalır....:queen:

abi kapışırız seninle ama hipodrumda :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu atlar kaç vitesli km de ne yakıyor, kaça çıkıyor,stopi yapabiliyormu, ABS si varmı :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hipodrum da hiçmi takib etmiyorsun beni bide at yarışı oynuyon aşk olsun yoksa beni begenmiyorsun:wiinkk:



abi kapışırız seninle ama hipodrumda :bounce:

Hahh....:queen::queen::queen:

Senin at 1 beygir.... bende ondan 50 tane daha var... Hemide yarışçılarından....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst