- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
aha da son mesajından bişiy anladıysam er-5 siyahı olayım, gece lacivert gündüz siyah olan tonundan :queen:
bir uzun yol şart oldu ayvalıkmı desem, didimmi desem, çeşmede kumrumu desem ,yoksa pazar günü İZMİT körfez pistimidesem, kurtlandı millet yine yol yapmak lazım uzamak, açılmak lazım bu ekibin gazını almak lazım :cat:
Niye siliyon bakiiim....Arkadaslar,
isteyen arkadaslar telefon numaralarini bana ozelden atarlarsa sevinirim, bi cok kisinin numarasi silindi...
şişşşşşttt çatada prang :mrgreen::mrgreen:
30 yaşını bitirdiğin gün buraya geleceksin unutma, virajı dönerken hep ileriye bakacaksın 30 uncu viraj bitince buradasın karga çomağıyla seni birisi orada bekliyor olacak :cat:
1- halı saha maçına varız, tek kale oda sizde olacak
2- tavlada zaten alper işi bitirmiş, bir ters bir mars
3-langırt ta vallace murat bir kaleyi kapatır zaten
4- bilek güreşine de varız ben arada sana çakmağı çakarım :queen:
5- olmadığına göre sürpriz bir şey olacak onada varız, duvardaki en yüksek izi kim yapacak:bounce:
6-okey ede varız ama kemeraltında olacak OKEEEEEYYYY
7- eşek yemiyoruz artık yaşlandık, alper tavuğa başladı :queen: