- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
bu mesajı diger topicten alip buraya tasidim.... demek sizde varsiniz, ozaman 30 yas alti mtliler toplanalim lutfeeeeennnn....
alp tunay benimdir...
De git olm işin gücün yokmu senin?.....