[İzmir - MT]

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
durun ben hemen pes etmem, genc arkadaslar daha topiclere bakmamislardir... gorusecez yakinda... o yuzunuzdeki ifadeleri fotografliyacagim daha... Mona tunay ve Cengiz da vinci olacaksiniz:mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hoop ne oluyo burda öyle yanlzı kıstırmışsınız çirkin çocuğu :p
ben daha 16 yaşındayım :p 30' çok var :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
dua edin BEGÜM ün şeyi kesik ( interneti ) salardım yoksa üstünüze :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dua edin BEGÜM ün şeyi kesik ( interneti ) salardım yoksa üstünüze :p
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: Gülmem sabaha anca geçer..Herkese ii akşamlar.....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çikin cocuğum uglychildim istersen sen git önce kumda oyna yaşıtlarınla sonra diğer oyunlara gel bize rakip ol. Huzurevi Mt yıllarını verdi bu oyunlara.

Begüm kestirdi mi internetini?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çocuğun önünü kesmeseler dünya şampiyonu olabilirdi.... :queen: Çekemediler abi....:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çekemedilerse önünün kesilmesine üzüldüm. Tam da itfayeci adam olacaktı yazık
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Merhabalar izmir mt ee halı saha maçlarını ne zaman yapıyoruz. ben ta buralardan gönüllüyüm.. yapalım şöyle çekişmeli maçlar..
topikleri okuma fırsatım oldu. toplantılarda da çekişme hız kesmemiş maşallah.. :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Merhabalar izmir mt ee halı saha maçlarını ne zaman yapıyoruz. ben ta buralardan gönüllüyüm.. yapalım şöyle çekişmeli maçlar..
topikleri okuma fırsatım oldu. toplantılarda da çekişme hız kesmemiş maşallah.. :)

ya eski topiclere bir bak bir kaç halı saha maçımız oldu fena yendik milleti sanmam cesaretlenip tekrar karşımıza çıkacaklarını
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
bu aralar projelerle çok fazla haşırneşirdim pek foruma bakamadım
çay ısmarlamayada mangal keyfinede katılamadık :pr:
ama bu hafta ne gibi bi organizasyon varsa burdayım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu aralar projelerle çok fazla haşırneşirdim pek foruma bakamadım
çay ısmarlamayada mangal keyfinede katılamadık :pr:
ama bu hafta ne gibi bi organizasyon varsa burdayım

Cuma Akşam ayvalık var.... Tabi hava yağmurluysa.....:bounce:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Alper abi trtarıktan aldığım trafik derslerine iyi çalıştım merak etme.

Yeşil: geç
sarı: durmaya yada kalkmaya hazırlan
kırmızı: salla kırmızıyı yine geç :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
mehmetcalli35+yol+yağış= TrTarık YOk
Ben hasarsız atlattım olayı bakalım siz atlatabilecekmisiniz? :queen:
Terasta bardak oyununa katılırımda mehmetcalli35 ile aynı şartlarda yola çıkmam :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adam koca İzmir Mt nin gözünü korkuttu yaw.... Altı üstü bi scooter... Bide SS olsa tamam....:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst