[İzmir - MT]

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
aha da son mesajından bişiy anladıysam er-5 siyahı olayım, gece lacivert gündüz siyah olan tonundan :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
bir uzun yol şart oldu ayvalıkmı desem, didimmi desem, çeşmede kumrumu desem ,yoksa pazar günü İZMİT körfez pistimi :p desem, kurtlandı millet yine yol yapmak lazım uzamak, açılmak lazım bu ekibin gazını almak lazım :cat:

Uzun yol yapalımda neresi olursa olsun :cat:

Evet tam 00:00 da izmir mt grubu greve başladığı için benden sonra yazan olmamış :p Neyse o zaman tekrar ben yazayım.Herkese günaydın :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
herkese selamlar bende yakında alıyorum bi cruiser ama tabi önce bi iş bulmam lazım :D neyse herkese tekrar selamlar
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar,

isteyen arkadaslar telefon numaralarini bana ozelden atarlarsa sevinirim, bi cok kisinin numarasi silindi...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hakkatten ya bu topiğimiz birazcık ihmal ettik sanki,
herkese günaydın, hayırlı işler
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi haftalar...

Ve yine aynı soru " Bizde hiç akıllı adam yok mu ? "..

Hala ıslağım :)

Neyse..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla bence yok kardeşim. izmir Mt de akıllı adam ara da bul. bütün kırıklar , et oburlar, çay kolikler, sohbet manyakları burada....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok ucuza gitti tarık:mrgreen: esefle kınıyorum:farao:10 kuruşluk kaza diye buna denir :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
SAVAS BASLASIN! ! !

genc mt'liler- huzur evine karsi

1) Halı saha Macı

2) tavla turnuvasi... (onumuzdeki hafta)

3) LANgırt turnuvasi(ozellikle alp-tunay ve ben teke tek) onumuzdeki hafta

4) Bilek guresi (ozellikle alp-tunay iki elle, ben tek elle iddia ediyorum) her zaman

6) OKey... inciraltinda olabilir

7) yiyorsa bide uzun essek?

evet arkadaslar sahalari hergun bizi kaziklayan, hile ile oyunlari kazananlara birakmayalim... odedigimiz hesaplarin acisini cikaralim artik... savasi baslattim ama desteklemesseniz cok tırsarım... yani alp tunayla kafa kafaya her zaman varim, ama gunden gune buyuyorlar... intikam zamani...:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
30 yaşını bitirdiğin gün buraya geleceksin unutma, virajı dönerken hep ileriye bakacaksın 30 uncu viraj bitince buradasın karga çomağıyla seni birisi orada bekliyor olacak :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
30 yaşını bitirdiğin gün buraya geleceksin unutma, virajı dönerken hep ileriye bakacaksın 30 uncu viraj bitince buradasın karga çomağıyla seni birisi orada bekliyor olacak :cat:


Bu hırsla gitmeye devam ederse 28. viraja gelemez....:queen::queen::queen:

Karga çomağı akıllı adam vesselam.... Adam 31 inci virajda başladı herşeye....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
1- halı saha maçına varız, tek kale oda sizde olacak :)
2- tavlada zaten alper işi bitirmiş, bir ters bir mars
3-langırt ta vallace murat bir kaleyi kapatır zaten:p
4- bilek güreşine de varız ben arada sana çakmağı çakarım :queen:
5- olmadığına göre sürpriz bir şey olacak onada varız, duvardaki en yüksek izi kim yapacak:bounce:
6-okey ede varız ama kemeraltında olacak OKEEEEEYYYY
7- eşek yemiyoruz artık yaşlandık, alper tavuğa başladı :queen:

bu mesajı diger topicten alip buraya tasidim.... demek sizde varsiniz, ozaman 30 yas alti mtliler toplanalim lutfeeeeennnn....

alp tunay benimdir...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
destek yok yalnız kaldın :) bir çok arkadaşımız 30 uncu virajın sonunun bizim yanımız olduğunu biliyor ve bu olayın hata kaldırmadığını hata yapanın ÇAKMAKLA karşılaşacağını öğrendi,istersen bardakların olduğu masada, istersen tavlada kozlarımızı paylaşırız :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst