izmir MT bayramı bekliyormuş kimseler kalmadı ortalıkta mangalı boşuna yaktık etleri pişirip pişirip kedileri besliyoruz yazık oldu güzelim balıklara adanalara tavuklara en çok roka RK ya yazık oldu kedilerde içmiyor :queen::queen:
:queen:Hosting firmasından kaynaklanan sorunlardan dolayı bazen bu tür durumlar yaşıyoruz maalesef.
Sizlerde sorun yok..
.......................................bu gün saat 24 00 itibarıyle bayram bitiyor herkez gezi raporunu hazırlasın kim nereye gitmiş MT İZMİR in kasasına ne kadar harçlık toplamış kaç litre benzin toplanmış bakalım herkez buradamı sayalım SAĞDAN SAY
1-APV 41 burada ( bayramdan hafif hasarlı ve yorgun motorsuz 730 km yaptı gelir yok ZARAR )
2-alp_tunay hep burda.. Hasar masar yok... Motorsuz ama gene bissürü gaz yaktı arabayla...Km bilmiyor... Gelir zaten yok...Hepten zarar...queen::queen::salut: