[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yarın öğleden sonra 2 de martıda olucam.... Gelen olursa beklerim.....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmir MT bayramı bekliyormuş kimseler kalmadı ortalıkta mangalı boşuna yaktık etleri pişirip pişirip kedileri besliyoruz yazık oldu güzelim balıklara adanalara tavuklara en çok roka RK ya yazık oldu kedilerde içmiyor :queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sabah sabah ne kedisi ne rk sı abi:)Bırak millet uyusun,bırak millet yılda bir kez gördüğü akrabalarını görsün...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Abicim bu yıkama işi beni bozacak galiba.Ben en iyisi yeni biri aramıza katılana dek toplantıları asayım.:wiinkk:
Ya zaten yağmurlar da başladı yıkamasak olmazmı dostlar:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
bayramınız kutlu olsun izmir mt...geç oldu ama güç olmadı bayramınızı kutlamam..umarım herkesin bayramı iyi geçiyodur..bu yağmurlu havalarda bol sürüşler dilerim...ama dikkat etmek şartıyla tabi...daha bugün sağanak yağmura yakalandım çünkü...;)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
izmir MT bayramı bekliyormuş kimseler kalmadı ortalıkta mangalı boşuna yaktık etleri pişirip pişirip kedileri besliyoruz yazık oldu güzelim balıklara adanalara tavuklara en çok roka RK ya yazık oldu kedilerde içmiyor :queen::queen:

Hem diyon hacizliyiz diye hemde name yapıyon......... Madem mangal var tel etsene kardeşim.... :pr::pr::pr:

Mangal kömürünün karası yüzüne bulaşşsın emi.... Maşası da eline batsın....:p:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eeee ses soluk yok?Neredesiniz millet...

Alper abi dün gelecektim Martı ya, 5 i geçiyordu işten çıktığımda,belki gitmişsindir dedim gelmedim.Ufak da bi işim vardı onu hallettim..Bi ara aramışsın görmedim,geç gördüm telefonda kusura bakma.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
slm mıllet bende dun sıteye gıremedım neden anlamadım ama benden kaynaklanana bısey herhalde nys bugun yokmu bı aktıvıte????
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hosting firmasından kaynaklanan sorunlardan dolayı bazen bu tür durumlar yaşıyoruz maalesef.

Sizlerde sorun yok..
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
nasıl konuşuyor abi bu forrap yaaa:)
nasıl sorun yok kardeşimm nasıl sorun yok...bal gbi var işte:pr::pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
24 saattenj daha fazla site ortada yoktu... O da bayramlaşmaya gitmiş........:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu gün saat 24 00 itibarıyle bayram bitiyor herkez gezi raporunu hazırlasın kim nereye gitmiş MT İZMİR in kasasına ne kadar harçlık toplamış kaç litre benzin toplanmış bakalım herkez buradamı sayalım SAĞDAN SAY

1-APV 41 burada ( bayramdan hafif hasarlı ve yorgun motorsuz 730 km yaptı gelir yok ZARAR ):salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu gün saat 24 00 itibarıyle bayram bitiyor herkez gezi raporunu hazırlasın kim nereye gitmiş MT İZMİR in kasasına ne kadar harçlık toplamış kaç litre benzin toplanmış bakalım herkez buradamı sayalım SAĞDAN SAY

1-APV 41 burada ( bayramdan hafif hasarlı ve yorgun motorsuz 730 km yaptı gelir yok ZARAR )
2-alp_tunay hep burda.. Hasar masar yok... Motorsuz ama gene bissürü gaz yaktı arabayla...Km bilmiyor... Gelir zaten yok...Hepten zarar...queen::queen::salut:
.......................................
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
3-holygun burada...motor yattı bayramda yağmur dolayısıyla arabayla turladık.çıkar amaçlıydı abicim.motorumu aldatamam:mrgreen: km bilmiyorum 1 depo doldurdum yetti...kar yok:salut:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
valla ben sureklı yattım en fazla toplasan 50 km yol yapmısımdır ama yağmurda motor surmenın zevkı bı ayrı beeeehhhhhh yanı buda yaklasık olarak 5ytl falan yapıyo :D bayramda gelen 40 ylt yı dusunursek kar gıbı duruyo sızce????:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
5- forrap burada.Psikolojik hasar var (bayramları sevmem,insan kalabalığı ve saçma işlerden ibaret).Motorla çok işim olmadı,ortalama 50 km...Gelir yok,zarar çok(maddi manevi)...

(Saol tekrar Cengüz abi :)).


Bu arada site bayram gezmesine gitmişti,el öpüp para toplarım hesabına.Malum üyeler cimri,üç beş kuruş vermiyorlar bi günde çıkarıp...Eee napalım,bizde el öptürmeye götürüyoz siteyi,büyüklerinden (hotmail.com dedesi olur,ninesi de yahoo) el öptü,hosting topladı..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bende burdayım ama bayramda isatanbuldan motorlu misafirler geldi kuşadasında gezdirdim onları.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst