[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sanada iyi bayramlar sercan hangi koordinattasın enlem boylam nedir ( adam yerinde durmuyorki ) :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi bayramlar İzmir... :)

bcoskunsoy
,toplantılar için başlık açıyoruz duyurular bölümüne,oradan takip edebilir istediğin zaman aramıza katılabilirsin.Tabi ki geleneklerine bağlı bir grup olarak son gelen olduğun için grubun bütün motorlarını yıkayacaksın,normalde bu tek kişi yapılıyor ama Holygun da geldikten sonra yapmamıştı,o da yeni geldi sayılır,birlikte yaparsınız.O biraz daha önce geldiği için kurulama görevini üstlenir,sen yıkarsın o şekilde bir görev dağılımı yapabiliriz.
İlk buluşmaya gelirken getirilecekler;
-Kova
-Sünger
-Bez
-Sıvı Deterjan
-Tekerleklere isteyenin motorunda kullanmak için parlatıcı silikon.

Gördüğün gibi çok şey istemiyoruz,yıkayacağın motor sayısı ortalama 20-30 motor olur.Geziye denk gelirsen daha sakat tabi...
Bekliyoruz:)
Görüşmek üzere...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Sevgili chatcat nedir abi bu kova sünger olayı,ben o zaman şimdiden başlayayım idmanlara.Sanırım ilk toplantı bensiz olacak(o kadar motoru yıkayana dek sabah olur be).Neyse canınız sağolsun yıkarız dostlar.Başka yaptırımlarınız varsa iletin ona göre hazırlıklı gelelim:wiinkk:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
gunaydın yenı kalktığım ıcın gunaydın dıyorum herkese ıyı bayramlar buyuklerımın ellerınden yasıtlarımın ve kucuklerımın (para verceklerse ellerınden vermıceklerse) gozlerınden operım:p:p:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
arkadaşlar iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim,

tüm izmir mt nin ramazan bayramı kutlu olsun.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ohooooo ızmır kayboldu ben barı basa cekıyım ızmırı ama bakın bayram bayram bedava olmaz bu sı sonra verırsınız bıseycıkler... yada para ıztemıyom bırısı cat ısmarlasın bırısı neskafe dıyerı nargıla tamamdır bu ıs ılk toplantıyı bedavaya getırdık:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ARKADAŞLAR

cici bayramlar dilerim :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

karmacoma mustafa m er5 ha :cat::cat:
yakışır arkadaşıma ne zaman yol yapacaz haber bekliyom :wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
para ıztemıyom bırısı cat ısmarlasın bırısı neskafe dıyerı nargıla

Do you speak turkish :silent: Sana TDK (Türk Dil Kurumu) sözlük ve yazım klavuzu ısmarlasam önce ? :)

Allahın Bekiri... :p
Bende buradayım,çekerim topici yukarı,bana kim ne ısmarlayacak ?..


Arap Kadri
,nerdesin abi ya ? :)Özlettin vallahi.Dün aradın telefonla iyi yaptın,keşke bir uğrayabilseydin:)Malum geçti ramazan,bayramdan sonra güzel bir buluşma yapalım :)Sıvı takviyesi felan ...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ohooooo ızmır kayboldu ben barı basa cekıyım ızmırı ama bakın bayram bayram bedava olmaz bu sı sonra verırsınız bıseycıkler... yada para ıztemıyom bırısı cat ısmarlasın bırısı neskafe dıyerı nargıla tamamdır bu ıs ılk toplantıyı bedavaya getırdık:queen::queen::queen::queen:

Bide firemanlık okulunda yüksek okul okuyon.... Edebiyat göstermiyolarmı lem size?......

Ulen ne adamsın yaaaa.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ben boyleyım ben buyum halla halla....:pl: :pl: :pl: :pl: :pl:

aynı benım sakalıma benzedı yav harbıden benı cok ıyı anlatıyo bu smyle...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
abi o kadar rüşvet getirdik bayramlaşma adı altında hala daha bana yıkatıyorsunuz.bu nasıl iş yahu:salut:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
izmir mt nin güzel insanları , bayramınız sizin kadar güzel olsun :rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
bu grubun çok ağır kuralları var çooookk:queen:çamaşıra yeni gelenler gitsin bulaşığa yeni gelenler,ev süpürmeye yeni gelenler,ütü zaten yeni gelenlerde:queen:
oldu olacak üyelik paralı olsun tam olsun:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aaaaaaa ondan bahsetmedik mi sana ? :p
Yeni gelenler bana 250 eyrooo ayak bastı parası veriyorlar :p Eeee site su yakmıyo,yöneticilik öyle beleşe olmuyo...

(Yav ciddiye alan çıkar şaka maka aman diyim abartmıyalım da :p ).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst