İyi bayramlar İzmir...
bcoskunsoy,toplantılar için başlık açıyoruz duyurular bölümüne,oradan takip edebilir istediğin zaman aramıza katılabilirsin.Tabi ki geleneklerine bağlı bir grup olarak son gelen olduğun için grubun bütün motorlarını yıkayacaksın,normalde bu tek kişi yapılıyor ama
Holygun da geldikten sonra yapmamıştı,o da yeni geldi sayılır,birlikte yaparsınız.O biraz daha önce geldiği için kurulama görevini üstlenir,sen yıkarsın o şekilde bir görev dağılımı yapabiliriz.
İlk buluşmaya gelirken getirilecekler;
-Kova
-Sünger
-Bez
-Sıvı Deterjan
-Tekerleklere isteyenin motorunda kullanmak için parlatıcı silikon.
Gördüğün gibi çok şey istemiyoruz,yıkayacağın motor sayısı ortalama 20-30 motor olur.Geziye denk gelirsen daha sakat tabi...
Bekliyoruz

Görüşmek üzere...