[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
serkan abicim araba iyidir biliyorum ama park sorunu canıma tak etti, :queen:
ya bende bu gün ne oldu farkında diilim gerçekten, yazdığım gibi sabahın köründe buluştuk myk (motosiklet yüksek kurulu) ile.
test, vergi dairesi, noter, banka koş koş bi solukda 6 saat falan sürdü bunlar, soora kaşıntı başladı ya forrapla ya şu mca ya bakalım ne var ne yok, adem beyede bi slm verelim dedik, bi baktım ekipman alıyom, kask - mont arabanın bagajında (eve çıkarmadım annem o ne biçim saksı diye tepki verir dedim), eldivende mca motorda kaldı sabah gidip alacam, motoru bi yerde unuttum yarın o beni bulur sanırım. :)
ben sabah nasıl uyandım, akşam nerden eve geldim farkında diilim bile.

:rendeer:

Tüh...Depo da doluydu hani...Uçmasın sakın kapağını kapamışmıydın?......:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
:silent: aha dolumuydu , abi sen bilirsin bu dolu depoyla kaç km gidiyo, :queen:
sabah gelmezse ben o çapda bi volta atiyim o bakımdan.

yoksa benzin uçmasınmı diyosun, :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:silent: aha dolumuydu , abi sen bilirsin bu dolu depoyla kaç km gidiyo, :queen:
sabah gelmezse ben o çapda bi volta atiyim o bakımdan.

yoksa benzin uçmasınmı diyosun, :queen:


Güzel kullanırsa 250 km den fazla gezer haberin olsun... Kuşadasında falan olur o zaman.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
karmacoma;
Allah kaza bela vermeden keyifli sürüşler yapman dileğiyle Güle güle kullan Er-5'ini..

Başta İzmir Mt olmak üzere tüm Mt Aleminin Şeker Bayramını Kutlar,Sağlık,Mutluluk ve esenlikler dilerim.Herkezin Bayramı adı gibi inşallah şeker geçer.Tanıdığım yada tanımadığım tüm arkadalara iyi bayramlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
karmacoma motorun hayırlı olsun. Kazasız belasız uzun yıllar kullanmanı dilerim. Güzel bir model almışsın. Grupta baya bi Er-5 oldu heralde.
Darısı benim başıma MYK banada bi tane helal süt emmiş burgman bulurmu acaba?
Herkesin bayramı şimdiden kutlu olsun akşam ömerağayada gelmeye çalışacağım.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Hayırlı olsun Mustafacım kusura bakma yeni gördüm. allah kaza bela vermesin. hayırlı günlerde kazasız belasız binmek nasip olsun. valla senin adına çok sevindim. kendim almış gibi mutlu oldum. benimde hayalim. fırsat ve şartları bir araya denk getirebilirsem bende 500 cc düşünüyorum. tekrar hatırlı olsun. allah kazadan beladan korusun. :)

tüm İzmir MT nin ramazan (şeker) bayramını en içten dileklerimle kutlarım. herşey gönlünüzce olsun. iyi bir bayram ve tatil geçirmeniz dileklerimle.. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Slm dostlarım epey zamandır giremiyorum özür dilerim . Çok şey kaçırmışım, sıra ile geriye dönük olarak, yavaş yavaş ilerliyorum . Bu arada Ramazan bayramı da geldi çattı. Hepinizin Mübarek bayramını candan kutluyorum ve nice kazasız bayramlar diliyorum.
Ayrıca APV41 Cengiz arkadaşım sen neden illada 250 diye tutturdun yaw suzuki'nin Amerika sitesine gir bir bak (globalsuzuki) linkini tıkla ondan sonra bana küfret :mrgreen:bak başına neler geliyor uykuların nasıl kaçıyor. ve hepside 250 lik fiatına kaç gündür hastayım her türlü araştırmayı yapıyorum onlardan birisini nasıl alırım ve buraya getiririm diye. tr de olmıyan modeller
hele bir Boulevard s83 var tam benim için yapımış sanki fiatı ise 8,499 dolar
bana o motoru alırsan beni mutlu edersin .:cherry:
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
Karmacoma hayırlı uğurlu olsun er5' in.gazla baba gazlaaaa...

ayrıca tüm izmir mt'nin bayramını kutluyor büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyor yaşıtlarımında sırtını sıvazlıyorum...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sercaaaaaaannnnnnnnnnnnn(uzun oldu biraz ama idare edin)
evladım, canım ,sen söyle geç bakalım köşeye, tek ayak üzerine bekle ...

ulen ne haltlar yersin akıl sır erdiremedim
hangi devlet için çalışıyon olm itiraf et !!!
kuyruk kaldıran kuşu gibisin :queen:
nerde hangi ülkede olduğun belli değil
nerden geliyo bu değirmenin suyu :silent: :cherry:
açıklaaa tırt etme adamı o kaar ekonomi muhasebe tecübemiz var çıkamadım işin içinden :)

iyi bayramlar Izmir ve Manisa;

Ne yapayim be Serkan abim, ugrasip duruyorum, hafta ici Almanya hafta sonlari Fransa gidip geliyorum...:)

Allah izin verirse onumuzdeki bahara evli barkli adam olacagim, senin gibi saclarim dokulmeye basliyacak...:queen:

bu arada internet uzerinden aksesuar ve motosiklet parcalari satmaya basladim... pahali diyen almasin ben giyerim...

101 euro/ Hein gericke/ deri/ korumalikli tr deki hein gericke de 230 euro...

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar,

Artık grup sürüşü sorun olmayacak :p:

LiveLeak-dot-com-105193-longest_bike_16.jpg


LiveLeak-dot-com-105193-longest_bike_06.jpg


LiveLeak-dot-com-105193-longest_bike_02.jpg


LiveLeak-dot-com-105193-longest_bike_11.jpg


LiveLeak-dot-com-105193-longest_bike_01.jpg


LiveLeak-dot-com-105193-longest_bike_04.jpg


Wallace ve Forrap'ın kesinlikle hoşlarına gidecek bir makine. :)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
abi iyimiş bu makina bende ağır vasıta ehliyeti var kaptan ben olabilirmiyim :queen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
mustafa olummm kudurdun demı eğitimden sonra:) hayırlı olsun abı cok sevindim kazasız belasız
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Öncelikle Mustafa arkadaşımızın yeni motorsikletini kutlarım.İnşallah kazasız belasız sürüşler gerçekleştirir.
Bu vesile iletüm motorsiklet sevenlerin bayramını kutlarım.
Sevgili İzmir mt ler okuduğum mesajlardan anladığım kadarı ile cuma akşamları toplantılar oluyormuş,acaba bende toplantılara katılabilirmiyim.Olumlu olumsuz cevaplarınızı bekliyorum selamlar.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Öncelikle Mustafa arkadaşımızın yeni motorsikletini kutlarım.İnşallah kazasız belasız sürüşler gerçekleştirir.
Bu vesile iletüm motorsiklet sevenlerin bayramını kutlarım.
Sevgili İzmir mt ler okuduğum mesajlardan anladığım kadarı ile cuma akşamları toplantılar oluyormuş,acaba bende toplantılara katılabilirmiyim.Olumlu olumsuz cevaplarınızı bekliyorum selamlar.

olumsuz dostum kusura bakma :queen: ya öyle şeymi olur toplantılar duyurular bölümünde ilan ediliyor yer ve zamanı yazıyor çıkıp geliceksin...bekleriz...
yanlız ilk toplantıya kova, sünger bez ile falan gelmen lazım bu konuda modumuz forrap gerekli açıklamayı yapar sana:bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
son gelen kimdi HOLYGUN önce o motorları yıkayacak sonra sıradaki kurulayacak tek kişi çok yorulur yanlız olmaz :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mustafanın ver5 i yıkasınlar.... Adam pis pis biniyo yaw....:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
evet bencede karma çomalağın motoru yıkasın HOLYGUN akşam tatlısıyla gelmiş affedelim onu :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst