- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
serkan abicim araba iyidir biliyorum ama park sorunu canıma tak etti, :queen:
ya bende bu gün ne oldu farkında diilim gerçekten, yazdığım gibi sabahın köründe buluştuk myk (motosiklet yüksek kurulu) ile.
test, vergi dairesi, noter, banka koş koş bi solukda 6 saat falan sürdü bunlar, soora kaşıntı başladı ya forrapla ya şu mca ya bakalım ne var ne yok, adem beyede bi slm verelim dedik, bi baktım ekipman alıyom, kask - mont arabanın bagajında (eve çıkarmadım annem o ne biçim saksı diye tepki verir dedim), eldivende mca motorda kaldı sabah gidip alacam, motoru bi yerde unuttum yarın o beni bulur sanırım.
ben sabah nasıl uyandım, akşam nerden eve geldim farkında diilim bile.
:rendeer:
Tüh...Depo da doluydu hani...Uçmasın sakın kapağını kapamışmıydın?......:queen::queen::queen:
