[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı kandiller,kandili mübarek olsun bütün dostların..


holygun,yok asker kaçağı değilim :)Tecil olayları var,ama giderim yakında çok fazla beklemeyeceğim..Bir sene civarı bazı işlerim var,onları halledip kaçarım askere..İspiklesende bişey olmaz yani,devlet babanın haberi var.


Lodos,valla ben sana ne diyim abi,iyiki varsın..

Necdet abiye bende üzüldüm,Allah mekanını cennet eylesin.Gani gani rahmet eylesin..Şu mübarek günlerde aramızdan ayrılması gerçekten üzücü,ve her giden dostun arkasından aynı düşünceler hepimizi sarıyor zaten,bu ülkede bu tutku acaba çok mu bize? sorusu..
Türkiye de daha gelişmek zorunda olan çok şey var,biz yitiğiz bu konuda.Bari yeni doğan bebekler büyüdüklerinde adam gibi istediklerini yaşayabilen,böyle hiç uğruna yitip gitmeyen bireyler olabilirler umarım..
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
tuncer'im BİLİRSİN LAFIMI ESİRGEMEM (BKNZ.tarih sayfalarında tozlanmış topikler :p )
ulen İZMİR-MT topiğini bile kitlenmesine sebep olmuştum(ama bi kişi gelipte sensin demedi haklıdık çünki :) )sadece biraz reflekslerimiz kuvvetli idi .
dar geliyordu topikler :mrgreen: şimdilerde durulduk be yaşlandık saçlarımız beyazladı :queen:
haklının arkasında koştuk...
imzam bu sitedeki yönetim ile alakalı değil be kardeşim :)
değiştireyim bari yanlış anlaşılacak hehe , durup dururken dert başa :cherry:

bide senin ruh halini gerçekten anlıyorum kardeşim
ortam değiştirmek gerçekten iyi gelecek sana farkındayım
başbaşa konuştuğumuzda da almıştım bu izlenimi(bizlik ne varsa nerde varsa nasıl yapılacaksa biz varız ) ...

Abi gerekirse eski topikleri hortlatalım topiğe asma kilit vurulmadıysa.Eee malüm,en sevdiğimiz ata sporudur TOPİC HORTLATMAK:cat::cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Silindi canım benim silindi,sadece ben görüyorum o topici :)...
Cin çağırma seansı düzenlesen yine hortlatamazsın.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Silindi canım benim silindi,sadece ben görüyorum o topici :)...
Cin çağırma seansı düzenlesen yine hortlatamazsın.

ee o zaman cin çağırmayalım ama o günleri tekrar yaşayalım. Nostalji olur. MT izmir nostalji albümleri yaparız:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Silindi canım benim silindi,sadece ben görüyorum o topici :)...
Cin çağırma seansı düzenlesen yine hortlatamazsın.

şimdi CİN aradı
-ArapKadri abicim saygılar benim işim var bi zahmet benim yerime İZMİR MT toplantısına gidip canım forrap ımı bi hortlatırmısın dedi

haberin olsun seni hortlatma işi benim oldu :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Cin beni de aradı ama ben onu ramazandan sonra arıyacağım :)Hep beraber ararız Mustafa abi :) Bu cin fena çarpıyor malum,bir kaç kişi hakkından geliriz...
Sıvı Cin..
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Cin beni de aradı ama ben onu ramazandan sonra arıyacağım :)Hep beraber ararız Mustafa abi :) Bu cin fena çarpıyor malum,bir kaç kişi hakkından geliriz...
Sıvı Cin..

forrap ım o zaman ben iki arkadaş daha getireyim onlarda bize yardım eder :cherry:
tonik ve vişne suyu :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
forrap ım o zaman ben iki arkadaş daha getireyim onlarda bize yardım eder :cherry:
tonik ve vişne suyu :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

sabredin bir kaç gün kaldı :cat: İZMİR MT nin hortlamasını görün asıl cini yakalayıp ya aslana yem yapacağız yada kaybeden sütünü içecek :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hoş geldin aramıza kendini tanıtan kısa bir yazıyı tanışma bölümüne açarsan seni daha iyi tanırız ve toplantılarımıza bekleriz ( cuma günleri )
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben sütümü içer yatarım..Halis inek sütü ama....:p
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ıyı geceler mıllet yatıyodum bı uğrıyam dedım ates almak ıcın atesı olan varmı??
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ateş de var barut da var süt de var yanına zar kadar peynirde oldumu süper olur.

MT izmir cinci olmuş, sütçü olmuş. Bir yerlerde yazmıştım süt sevmem diye ama bu tam yağlı sütse hayatta içmem. yağlı değilse içerim.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Grup sürüşümüze örnek olsun diye bir kaç fotograf koymak istedim.





 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
vallaha murat iyide olmuş yani gayet güzel ve kurallara uygun tam bir örnek teşkil edecektir .
yanlız seni göremedim aralarında..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst