[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla benim fırınla hiç işim olmaz. hep Chatkut yüzünden. onu da okram ve çengiz alıştırmış fırıncılığa.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
fırıncı küreği gibi dil var hepinizde maşaallah...bitmez bu geyikler:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu fırıncının kızı mı vardır nedir?.......:queen: Abi ne meşhurmuş ama... Ulen demiyonuz bana alacağınız olsun..... Bizde yanlış fırına gidiyomuşuz meğer.....:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bu fırıncının kızı mı vardır nedir?.......:queen: Abi ne meşhurmuş ama... Ulen demiyonuz bana alacağınız olsun..... Bizde yanlış fırına gidiyomuşuz meğer.....:queen:

abi sen o fırıncı kızlarını Chatkut la Forrap a soracan. Ama onların üstadı ca çengiz. Bak forrap her fırsatta alsancakta. yok TEMA yok zart yok zurt adam oralarda geziyor sürekli.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla ben isimleri bilmiyorum. o kadar muhabbetim olmadı ama gruptan bunları bilen çok var. Sercan UglyChild hepsini çok iyi tanıyormuş dedi bana Chatkut.

Bu arada 18:00 da teker döner millet
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
koptummmmm.....
anammmmm anaaaaaammmmm bu ney yaaaaa

kulampara kaynıyo İZMİR-MT abooooowwww...:queen:

DİKKATLİ OLMAK SIRTIMIZI DUVARA VERMEK LAZIM ::dalga:: ::pala::
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Yok mu bu hafta organizasyon bırakın şimdi geyiği...

(bakın yağmurlar başlayınca kimse çıkmaz diyeyim yani)

:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
aslında motorculuğun zevki yağmurda çıkar hava soğuk olacak yağmur yağacak sokaklar boş olacak o havada çıkacaksın dışarıya FIRINDAN sıcak ekmeğini alacaksın eve döneceksin evdekinler sorunca yağmurda ıslanmasın diye ekmeği fırında bıraktım diyeceksin yada bir anadol kamyonet alacaksın ekmeği taşıyacaksın ( orj olmayacak kesme kasa olursa daha az yakar soranada arkadaş dersin iş yerinden orj olursa açıklayamazsın ) alp taktiği bu ondan öğrendim oda karabağlar pazarında eskiden çalışan bir arkadaşından öğrenmiş
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hoca özledim izmiri'mi de be. 2 sene olucak nerdeyse ayrılalı. Nasıl oralar, izmir mt nasıl, stella napıyo, konaktaki sahil çaycısında martılara simit atan güzel kız duruyormu hala, bostanlı sahil yolunda sabah sporu yapanlar için müzik çalıyorlarmı sabahları, iş hanı girişlerinde ki yazılarla dilencilerle anketörler hala aynı kategoridemi ele alınıyor, bornova metro durağında sevdiğini bekleyen aşıklar birikiyormu hala, ege üniversitesinin ücretsiz otobüsü vardı, kampüs içinde seyahat için, ona hala sivilleri alıyorlarmı, turşu kavanozu gibi tıklım tıklım doluyormu ve hala körüklü otobüsmü o işi yapan, emekli olmadımı, göçmen kızları hala güzelmi eskisi kadar, hala aşık ediyorlarmı adamı..gibi gibi.. çok şey geliyor aklıma da.. Neyse hocam be, özledim işte:)
selam olsun izmir MT'ye
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
altı üstü en fazla 4 saatlik yoldasın serdara söylede seni bir otobüse bindirip yollasın aramıza gel kendi gözünle gör sahilde sana çayla simiti ben ısmarlarım ama sahildeki kızı hiç sorma sen gittikten sonra onu tenhada kıstırmışlar şimdi çocuğu var babasız onu büyütmeye çalışıyor sahilede çıkmıyor artık bizim yardımlarımızla geçiniyor :mrgreen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
aslında motorculuğun zevki yağmurda çıkar hava soğuk olacak yağmur yağacak sokaklar boş olacak o havada çıkacaksın dışarıya FIRINDAN sıcak ekmeğini alacaksın eve döneceksin evdekinler sorunca yağmurda ıslanmasın diye ekmeği fırında bıraktım diyeceksin yada bir anadol kamyonet alacaksın ekmeği taşıyacaksın ( orj olmayacak kesme kasa olursa daha az yakar soranada arkadaş dersin iş yerinden orj olursa açıklayamazsın ) alp taktiği bu ondan öğrendim oda karabağlar pazarında eskiden çalışan bir arkadaşından öğrenmiş

valla cengiz ben gidiyorum ekmeği iki poşete sardırıp sokuyorum montun altına ( bu arada mont kapanmıyor tabii göbekten ) yağmur kar fırtına vız geliyo ve eve sıcak ekmeği getiriyorum . yemek esnasında sofrada ekmek bulamamam ayrı mesele, sorduğumda, ekmek yokmu diye sen zaten ekmek yemezsin ,biz onu sıcakken hallettik cevabı . konuşmuyorum artık siz düşünün.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz bir daha gelişimizde sana ekmek getirelim izmirden rahmi amcam bakamıyorlar seni galiba diyeceğim ama geldim gördüm kuş sütün eksikti evinde vardır bir bildikleri belkide seni seviyorlardır ondan çok ekmek vermiyorlar sana :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eve yeni döndük,iyi geceler İzmir MT :)...

Çoook güzel bir Manisa toplantısı ve ardından ayrı bir güzellikte bir geceydi.Çok eğlendik...
Gelmeyen,gelemeyenler çok şey kaçırdı :)


Yok mu bu hafta organizasyon bırakın şimdi geyiği...

(bakın yağmurlar başlayınca kimse çıkmaz diyeyim yani)

:)

Organizasyon yok,olsa gelecekmiydin:silent:
Seni pek sık göremiyoruz artık aramızda...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bu akşam toplantımız vardı, gözümüz seni aradı çengiz aabicim şu saatte halen yatmadığımdan bu gün cumamı, c.tesimi karıştı da cuma akşamı iftar saati işte,
arkadaşların sormak istediği bi sürü deyim, sıfat, terim, teknik vardı soruları cebinde kaldı, bi süre daha hayat bilgisi dersini burdan takip edeceler.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz alp ile fırınları teftişe çıkmıştık yani sizin için çalıştık eksik gramaj olmasın diye şaka bir yana top patladığı saatte ben çeşmedeydim aklım sizde kaldı iş yerine dönmem bir hayli geç oldu aslında yemekten fedakarlık edip sohbete yetişmeyi düşündüm ama tüm günden sonra yaşlı bedenim biraz samimiyetsizdi bana gitmek istemedi HUZUR EVİNE DÖNDÜM
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
chengiz abi karabağlar sana emanet :p

Organizasyon yok,olsa gelecekmiydin:silent:
Seni pek sık göremiyoruz artık aramızda...

nasıl yok tuncer'im MANİSA-MT nin iftar yemeği , sizin toplaşmanız ile birleştirilip yapılmadımı ? :) organizasyon oldu yani dimi güzel kardeşim,
ee o zaman bu arkadaşımız devlet ciddiyeti ve sorumluluğu ile gelmiş olması gerekmezmi idi bu organizasyona(belkide gelmiştirde ben tanımıyorum kendisini affetsin)

gerekirdi....
geyiğe devammmm....
:wiinkk:
ALLAH keyfimizi muhabbetimizi bozmasın ya rabbim....amin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
uyardım ama topun ağzına bana çevirmeyin diye:p

abi-abla : seni görmedim daha önce buralarda sakın bi daha geçme
chat :valla öndekinin arkadaşıyım
abi-abla :ha tamam o zaman
chat :alp_tunay'da abim olur
abi-abla:baştan söylesene kardeşim yol senin buyur...

:queen::queen::queen:

Olm sen adam olmazsın...:queen::queen::queen:

koptummmmm.....
anammmmm anaaaaaammmmm bu ney yaaaaa

kulampara kaynıyo İZMİR-MT abooooowwww...:queen:

DİKKATLİ OLMAK SIRTIMIZI DUVARA VERMEK LAZIM ::dalga:: ::pala::

Abi bunlar duvarı da deler...

Yayınımızı Mt nin bir sözü ile bitiriyoruz..."Ya burada hiç aklı başında bi adam yok mu":p:p:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst