Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
- Konu Yazar
- #1,701
Hayırlı kandiller,kandili mübarek olsun bütün dostların..
holygun,yok asker kaçağı değilim
Tecil olayları var,ama giderim yakında çok fazla beklemeyeceğim..Bir sene civarı bazı işlerim var,onları halledip kaçarım askere..İspiklesende bişey olmaz yani,devlet babanın haberi var.
Lodos,valla ben sana ne diyim abi,iyiki varsın..
Necdet abiye bende üzüldüm,Allah mekanını cennet eylesin.Gani gani rahmet eylesin..Şu mübarek günlerde aramızdan ayrılması gerçekten üzücü,ve her giden dostun arkasından aynı düşünceler hepimizi sarıyor zaten,bu ülkede bu tutku acaba çok mu bize? sorusu..
Türkiye de daha gelişmek zorunda olan çok şey var,biz yitiğiz bu konuda.Bari yeni doğan bebekler büyüdüklerinde adam gibi istediklerini yaşayabilen,böyle hiç uğruna yitip gitmeyen bireyler olabilirler umarım..
holygun,yok asker kaçağı değilim
Lodos,valla ben sana ne diyim abi,iyiki varsın..
Necdet abiye bende üzüldüm,Allah mekanını cennet eylesin.Gani gani rahmet eylesin..Şu mübarek günlerde aramızdan ayrılması gerçekten üzücü,ve her giden dostun arkasından aynı düşünceler hepimizi sarıyor zaten,bu ülkede bu tutku acaba çok mu bize? sorusu..
Türkiye de daha gelişmek zorunda olan çok şey var,biz yitiğiz bu konuda.Bari yeni doğan bebekler büyüdüklerinde adam gibi istediklerini yaşayabilen,böyle hiç uğruna yitip gitmeyen bireyler olabilirler umarım..

