[İzmir - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
gelmemesi o kadar önemli değil
ama şu iftar yemeği hem bi organizasyon(hemde güzel)hemde bi toplantı idi
mesela sadece iftarlar açılmadı şarkılar türkülerde söylenmedi
tema vakfı üyesi oldum (olayın sosyal boyutuda var yani)
yani gece tuncer ufaktan ufaktan gece faydalı işlerde yaptı (boş boş oturmadı)
şimdi sen askere gidince ne yapacağız kimlerin eline kalacağız ben onu düşünüyorum :silent: :p
ben senin yerine askere gitsem (nasılsa çok benziyoz birbirimize ikiz gibiyiz kardeşim :queen: )he nasıl fikir ama...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Süper fikir abi :p Tamam sen git benim yerime askere,dediğin gibi tıpa tıp aynıyız :)
Yok be abi şaka maka,insan askere seve seve gider mi,biraz olsun sıkılmaz mı :silent: İnan seve seve gidicem abi,o kadar sıkıldım ki bazı şeylerden,farklılık olacak benim için.Doldum iyice..
Dönüşüm muhteşem olur ama baştan söyleyim.. :)

(Millet yanlış anlayacak,daha 1 seneye yakın buralardayım,hemen gitmiyorum:))


Bu arada imzan bana mı :p ? Banlarım,hatta yüz yüze görüşünce banTlarım :) Heheh,karizma kat sayısı yüksek abim benim,kelliğin ender yakıştığı insan...

Özlemiştik vallahi,iyi ki geldin o gün.Hoş özlem bitmiş değil (bahsi geçen özlem belifeless değil,özlemek yani :p).
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
Askerden kaçanlar direk ispilenir abicim Forrap kusura bakma...kardeşim olsa onu bile ispilerim:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
BAŞTA MANİSA MT OLAMAK ÜZERE TÜM İZMİR MT'YE ORGANİZASYON İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.KENDİ ADIMIZA ÇOK EĞLENDİK.HERKEZE İYİ HAFTALAR.SEVGİLERLE.:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Süper fikir abi :p Tamam sen git benim yerime askere,dediğin gibi tıpa tıp aynıyız :)
Yok be abi şaka maka,insan askere seve seve gider mi,biraz olsun sıkılmaz mı :silent: İnan seve seve gidicem abi,o kadar sıkıldım ki bazı şeylerden,farklılık olacak benim için.Doldum iyice..
Dönüşüm muhteşem olur ama baştan söyleyim.. :)

(Millet yanlış anlayacak,daha 1 seneye yakın buralardayım,hemen gitmiyorum:))


Bu arada imzan bana mı :p ? Banlarım,hatta yüz yüze görüşünce banTlarım :) Heheh,karizma kat sayısı yüksek abim benim,kelliğin ender yakıştığı insan...



tuncer'im BİLİRSİN LAFIMI ESİRGEMEM (BKNZ.tarih sayfalarında tozlanmış topikler :p )
ulen İZMİR-MT topiğini bile kitlenmesine sebep olmuştum(ama bi kişi gelipte sensin demedi haklıdık çünki :) )sadece biraz reflekslerimiz kuvvetli idi .
dar geliyordu topikler :mrgreen: şimdilerde durulduk be yaşlandık saçlarımız beyazladı :queen:
haklının arkasında koştuk...
imzam bu sitedeki yönetim ile alakalı değil be kardeşim :)
değiştireyim bari yanlış anlaşılacak hehe , durup dururken dert başa :cherry:

bide senin ruh halini gerçekten anlıyorum kardeşim
ortam değiştirmek gerçekten iyi gelecek sana farkındayım
başbaşa konuştuğumuzda da almıştım bu izlenimi(bizlik ne varsa nerde varsa nasıl yapılacaksa biz varız ) ...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Tüm MT üyelerinin kandilleri mübarek olsun. dua ve dilekleri kabul, günahları af olsun..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar kandilimiz mübarek olsun. Alp_Tunay ve APV41 için gece evlerine el öpmeye gideceğim. Kandil şekeri dağıtıyorlarmış
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dostlar iyiki varsınız...
şu mübarek kandilde ist-mt'den necdet abimizi kaybetmenin üzüntüsü içindeyiz(tanıma şansı bulmuştuk)
lütfen dikkatli ve sakin gidin arkadaşlar,en azından tanıdığımız sevdiğimiz kişileri artık kaybetmek istemiyoruz...
yeminle motosikletten soğudum yaaa ....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tabi efendim ne demek....
Akşama Ümmet aga yla martıda çay içicez.... Gelebilen olursa iftardan soonra bekleriz....

Çay diyom çay çay......Çaaayyy.........
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Tabi efendim ne demek....
Akşama Ümmet aga yla martıda çay içicez.... Gelebilen olursa iftardan soonra bekleriz....

Çay diyom çay çay......Çaaayyy.........

ahada ben de gelirim inşallah...

herkese hayırlı kandiller....

görüşemedik yahu epeydir iş güç şu bu derken zaten bayrama gidicez kısmetse...

bu arada kim asker kaçakları ortaya çıksın işlem yapalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst