Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
- Konu Yazar
- #1,681
İyi hafta sonları İzmir..
lodos,gelmedi...
lodos,gelmedi...
Süper fikir abiTamam sen git benim yerime askere,dediğin gibi tıpa tıp aynıyız
Yok be abi şaka maka,insan askere seve seve gider mi,biraz olsun sıkılmaz mı :silent: İnan seve seve gidicem abi,o kadar sıkıldım ki bazı şeylerden,farklılık olacak benim için.Doldum iyice..
Dönüşüm muhteşem olur ama baştan söyleyim..
(Millet yanlış anlayacak,daha 1 seneye yakın buralardayım,hemen gitmiyorum)
Bu arada imzan bana mı? Banlarım,hatta yüz yüze görüşünce banTlarım
Heheh,karizma kat sayısı yüksek abim benim,kelliğin ender yakıştığı insan...
Tabi efendim ne demek....
Akşama Ümmet aga yla martıda çay içicez.... Gelebilen olursa iftardan soonra bekleriz....
Çay diyom çay çay......Çaaayyy.........