alper abiyidemi kaybettik cengiz abi :queen:
bozacının şahidi şıracı buyrun :cherry:
abi bu ne ya izmir-mt brezilya dizisine dönmüş, :silent:
macera, gizem, ihanet her bişi var
çengiz alfonzo o sabah alper albertonun usulca evine doğru gittiğini görür....... :queen:
Gördüyse noolmuş lem.... Ekmek almadan dönüyor olamam mı?... Gazetede almış olabilirim...Allaa alllaa....r:
r:
Len çenkis madara ettin ha siteye.... Buyur burdan yak...Şimdi ne düşünecekler kim bilir....![]()
üstüme çıkıyordu sabah motorla beni görmedi şikayetçiyim ya BAŞKA bir toplantıdan geliyordu ya kaçak kesimden dönüyordu ya kesme kasa ( anadol ) arıyordu ya evden kovalandı yoksa sabahın köründe benim işe gittiğim saatte evli bir erkeğin evine doğru yol alması sizce ne olabilir izmirdeki yetkili arkadaşlardan bunun araştırılmasını ve sonucun tarafıma iletilmesini arz ve rica ediyorum ( benim için acıda olsa aldatılıyorsam bilmeliyim )![]()
babababa bak ne cevherler varmış grubumuzda. Bornova sokağından senle birgün geçerken zaten fırıncı sana laf atmıştı kıllanmıştım nerden tanışıyorsunuz diye. Demek ki sen ordan ekmek alıyorsun. Vayyyyy
hadi be canım yeme beni
diyalog söyle geçti şahitlerim bile var.