[İzmir - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
alper abiyidemi kaybettik cengiz abi :queen:
bozacının şahidi şıracı buyrun :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
üstüme çıkıyordu sabah motorla beni görmedi şikayetçiyim ya BAŞKA bir toplantıdan geliyordu ya kaçak kesimden dönüyordu ya kesme kasa ( anadol ) arıyordu ya evden kovalandı yoksa sabahın köründe benim işe gittiğim saatte evli bir erkeğin evine doğru yol alması sizce ne olabilir izmirdeki yetkili arkadaşlardan bunun araştırılmasını ve sonucun tarafıma iletilmesini arz ve rica ediyorum ( benim için acıda olsa aldatılıyorsam bilmeliyim ) :p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
abi bu ne ya izmir-mt brezilya dizisine dönmüş, :silent:

macera, gizem, ihanet her bişi var

çengiz alfonzo o sabah alper albertonun usulca evine doğru gittiğini görür....... :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi bu ne ya izmir-mt brezilya dizisine dönmüş, :silent:

macera, gizem, ihanet her bişi var

çengiz alfonzo o sabah alper albertonun usulca evine doğru gittiğini görür....... :queen:

Gördüyse noolmuş lem.... Ekmek almadan dönüyor olamam mı?... Gazetede almış olabilirim...Allaa alllaa....:pr::pr:

Len çenkis madara ettin ha siteye.... Buyur burdan yak...Şimdi ne düşünecekler kim bilir....:p:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Gördüyse noolmuş lem.... Ekmek almadan dönüyor olamam mı?... Gazetede almış olabilirim...Allaa alllaa....:pr::pr:

Len çenkis madara ettin ha siteye.... Buyur burdan yak...Şimdi ne düşünecekler kim bilir....:p:p

evet tam dediğin gibi olmuş ekmek almadan dönüyomuşsun, elinde ekmek yokmuş, zaten koltuğunun altına bi ekmek sıkıştırsaydın olayın gizemi çözülürdü. :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
üstüme çıkıyordu sabah motorla beni görmedi şikayetçiyim ya BAŞKA bir toplantıdan geliyordu ya kaçak kesimden dönüyordu ya kesme kasa ( anadol ) arıyordu ya evden kovalandı yoksa sabahın köründe benim işe gittiğim saatte evli bir erkeğin evine doğru yol alması sizce ne olabilir izmirdeki yetkili arkadaşlardan bunun araştırılmasını ve sonucun tarafıma iletilmesini arz ve rica ediyorum ( benim için acıda olsa aldatılıyorsam bilmeliyim ) :p

chengis abi !!! şu kesme kasa olayını bi açarmısın :silent:
merak ettim yani alper abinin icraaatını o bakımdan :cherry:
kötülük geçtü ise aklımdan saçlarım dökülsün :queen:

hani onüç(13) yıl karabağlar pazarında pazarcı esnafı müşterilerim vardı onların yanına giderken, şirinyer kavşağında köprü altında , bazende mobilyacılar arasına gizlenmiş bilimum meyhanelerin önünde mantar gibi biten vatan evlatlarından mı bahsediyosun ::blusssh: ::secreet: ::piloot:: ::winkwink ::xs06::
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
alper abi izmire geleli bikaç ay oldu ama öğrenmişsin nerden ekmek alınacağını falan :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Haydaaaaa..... Ahanda adımız çıktı iyimi.... Olm çenkis hep senin başının altından çıkıyo.....

Karabağlar meselesini hala çakmış diilim.... Ne meşhur biyermiş....:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
alp_tunay,akşam geliyosun demi Manisa ya ? :) Yoksa yine kesme kasa anadollarla felan mı uğraşacaksın :p
Gelmezsen hayata geçirmeyi düşündüğüm başka komplo teorilerim de var bilesin :)....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
allahım ne geyik grubuz yaw...
allah neşemizi arttırsın :queen::bounce:

alp_tunay abicim sana bornova sokağından ekmek almanıda önerebilirim ordaki fırınıda bi dene.:cherry:. (önermek burda tavsiye anlamında değil sadece gözlem sonra ihale bana kalmasın millet ona göre:queen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
babababa bak ne cevherler varmış grubumuzda. Bornova sokağından senle birgün geçerken zaten fırıncı sana laf atmıştı kıllanmıştım nerden tanışıyorsunuz diye. Demek ki sen ordan ekmek alıyorsun. Vayyyyy
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
babababa bak ne cevherler varmış grubumuzda. Bornova sokağından senle birgün geçerken zaten fırıncı sana laf atmıştı kıllanmıştım nerden tanışıyorsunuz diye. Demek ki sen ordan ekmek alıyorsun. Vayyyyy

uyardım ama topun ağzına bana çevirmeyin diye:p

abi-abla : seni görmedim daha önce buralarda sakın bi daha geçme
chat :valla öndekinin arkadaşıyım
abi-abla :ha tamam o zaman
chat :alp_tunay'da abim olur
abi-abla:baştan söylesene kardeşim yol senin buyur...

:queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hadi be canım yeme beni
diyalog söyle geçti şahitlerim bile var.

Abi-abla:Aykut nbr gözükmüyorsun ne zamandır?
Chatkut: ya işler yoğun malum
Abi-abla: bak benim de motorum var
Chatkut: biliyorum daha önce test sürüşü yapmıştım ya
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hadi be canım yeme beni
diyalog söyle geçti şahitlerim bile var.

şahitlerin var tabi olaya tek şahit olanlar abi-ablalar...e onlardan kimin kankisi...bana şahitlik yapıcak değiller ya :queen::queen:

sayın meslektaşım wallacem 2'li geyiklerden kaçınalım başka arkadaşlara çevirelim topu :queen::queen: forrap pas istiyo :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
yaziklar olsun, izmir mt nin delikanlilari ne hala dusmus... bu olaya bi buyugumuz el atip kurtarsin gencligi, valla kiz da vermezler bunlara... hadi gencleri anladimda alp tunay in ne isi var oralarda:queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Olmaz chatkut,ben pas felan istemiyorum :p Ve burada "fırıncılar odası" başkanı değilim,mod um :p Silerim mesajınızı,banlarım atarım yıkarım:p Fırın olayını üstüme yıkmayın,sakallı ablaları da siz tanıyosunuz fırınları da siz biliyosunuz.Ben akşam 10 dediğinde evimde olurum,işim olmaz fırınla :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Vay vay vay..... Dökülün dökülün.....:cherry: Birazdan çenkisde damlar....:cherry: bakalım onda ne cevherler var...:queen:

Kirlileriniz itinayla temizlenir..........:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst