- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
hayırlı uğurlu olsun arkdaşlar
Karmançorman ın 31 yaşı mı motorumu?.....:silent:
hayırlı uğurlu olsun arkdaşlar
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım,bana da yer var mı?
Manisalı dostlarımız iftar yemeği ve buluşma topiği açmışlar. İzmir olarak 5 ekim cuma toplantımızı Manisa VES kafede mi yapsak acaba ne dersiniz? Fiyatlar uygun üstelik sınırsız da çay varmış:cherry:
detaylar
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/37064-[manisa-mt]-5-ekim-iftar-yeme-i.html
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler..![]()
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler..![]()
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler..![]()
hedowich nerelerdesin sen hani cantları boyatıcaktık:queen:
hedowich nerelerdesin sen hani cantları boyatıcaktık:queen:
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler..![]()