- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
kovalamışlar oradan onu söylemiyor :queen:bakın mesajlarına ankaraya gitti oradaki ekip mesaj bile attırmadı ona ankaradayken tek mesajı yok birde bakalım bize ne getirmiş yarın akşam göreceğiz :wiinkk:geçen hafta geldiğinde toplantıya bile gelemediğine göre ankarada çok motor yıkatmışlaryarın beni korursunuz artık bu kadar mesajdan sonra :rendeer:
Saolsunlar iyi karşıladılar... Çay bilenem ısmarladı ruhşencim.....:rendeer::rendeer:
Bu arada pronun motoruynan resim bilenem çektirdim.....
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]