[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kovalamışlar oradan onu söylemiyor :queen:bakın mesajlarına ankaraya gitti oradaki ekip mesaj bile attırmadı ona ankaradayken tek mesajı yok birde bakalım bize ne getirmiş yarın akşam göreceğiz :wiinkk:geçen hafta geldiğinde toplantıya bile gelemediğine göre ankarada çok motor yıkatmışlar :p yarın beni korursunuz artık bu kadar mesajdan sonra :rendeer:


Saolsunlar iyi karşıladılar... Çay bilenem ısmarladı ruhşencim.....:rendeer::rendeer:

Bu arada pronun motoruynan resim bilenem çektirdim.....
[URL=http://imageshack.us][/URL]
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Devekuşu kabare yi bizim bi edebiyat hocamız vardı,lise 2 de izlettirmişti.Görüntü haliyle iyi değildi ama güzeldi.Sizin için (huzurevi Mt için) bi ah nerde o eski günler çekelim mi???bence çekelim...

AAHHH nerde o eski günler beeeaaahhh!!!!
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
nerede eski patatesler çatalı çevirip püre bile yapamazdın
müzeyyende bakla yapmıştı evde üzerinede dere otu atar ince ince doğrar

buda oradaki bir replik
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
nerede eski patatesler çatalı çevirip püre bile yapamazdın
müzeyyende bakla yapmıştı evde üzerinede dere otu atar ince ince doğrar

buda oradaki bir replik

Alooooooo Galaksi taksi.......
Düğünü ertele düğünü ertele, sakallı kertenkele.....:p:queen:

Bunlarda benden replik........:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
merhabalar merhabalaaaaaaaaar

bir de metin akpınarın hakim rolü vardı.
yaz kızım. 1 büyük 1 kalıp peynir 1 kavun diye giden
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar Almanyadan selamlar,
40 euro ya motosiklet pantolonu isteyen var mi? ruzgar ve yagmur gecirmez...

baska istekleri olan varsa, yazsin uygun biseyler bulursam alayim...

Muharrem 1"e selamlar....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hehe süpersiniz İzmir MT :) :)

UgLyChiLD,korumalıkları var mı ? Varsa iyi yapmadın söyleyerek,şimdi bir konteyner dolusu getirtmen gerekecek:pEğer yağmur ve rüzgar korumasının haricinde darbe korumalıkları da varsa,yani tam olarak bir motosiklet pantolonuysa hemen beni yaz abi:)İstiyorumm...Boyu posu biliyorsun zaten.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hehe süpersiniz İzmir MT :) :)

UgLyChiLD,korumalıkları var mı ? Varsa iyi yapmadın söyleyerek,şimdi bir konteyner dolusu getirtmen gerekecek:pEğer yağmur ve rüzgar korumasının haricinde darbe korumalıkları da varsa,yani tam olarak bir motosiklet pantolonuysa hemen beni yaz abi:)İstiyorumm...Boyu posu biliyorsun zaten.

Aynı şekilde ise eğer benide yaz sercan............:cat::cat::cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
178
selam kardeşim kendine iyibak benim bi şeye ihtiyacım yok ben takım aldım teşekkürler nezaman gelicen cokkkkkkk özledik görüşmek üzere
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kaç oldu yaş....Duyduğuma göre 30+1 hee........

Neyse sen bu sene gezilere falan gelme.... 32 ol öyle gel....:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
aboww, deşifre olmuş, ya ben utana sıkıla çaktırmadan bi sööleyiverdiydim dün toplantıda, bu yaşım getirdiği geyikleri bildiğim için bu seneyi es geçecektim ama wallace konuyu es geçmemiş topik bilem açmış, çok tşkr ederim,
forrapcım çok saol,
alper abi ben biyıllık bi tibet gezisine çıkıyorum, önümüzdeki doğumgünümden soora görüşürüz,
:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
zaten cl 1500 ile bir otoyol faresiyim şu anda,
helal benzin emmiş, elciğine serhoş eli değmemiş, kötü yol görmemiş, ööle her bahanede yatmamış, dengesi yerinde, asaleti cinsi cibiliyeti belli olan bi motor bakıyom,
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Mustafa çok şey istiyon bee.Cinsi cibiliyeti bile olsa İzmirin motoruna güven olmaz...hahahhaaaa:mrgreen::p Motosiklet babında canıııııım.İçiniz de pek fesatmışş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst