[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
bcoskunsoy,aramıza hoşgeldin:cat:
Aramızda düzgün,efendi,ne yaptığını bilen herkese yer var.
Buluşmalarımıza bekliyoruz.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım,bana da yer var mı?

merhaba bcoskunsoy. Hoşgeldin. Toplantılarımıza bekleriz.

Bu arada pazar günkü yarışlara ait fotolarımı moto sohbet bölümüne koydum.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...nemrut-icin-pinarbasi-yaris-pistindeydik.html

linkinden görebilirsiniz.

gene amma çok resim çekmişiz. yükle yükle bitmedi.


************************
DUYURU

Manisalı dostlarımız iftar yemeği ve buluşma topiği açmışlar. İzmir olarak 5 ekim cuma toplantımızı Manisa VES kafede mi yapsak acaba ne dersiniz? Fiyatlar uygun üstelik sınırsız da çay varmış:cherry:

detaylar
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/37064-[manisa-mt]-5-ekim-iftar-yeme-i.html
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tüh be o gün için 100-150 motorcu arkadaş sözleşip manisada mecit kardeşimin iftar yemeğine katılacaktık tarihler karıştı şimdi ikisine birden katılmam zor görünüyor hangisinde yemekten sonra NARGİLE VARSA ONA GİDERİM :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler.. :(
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler.. :(

Geçmiş olsun.... Üzüldüm hem kardeşine hemde motoruna.....Cana gelicene boşver mala gelsin....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler.. :(

bişeyi yoktur umarım kardeşinin...
motorda ne var söyle ben sana masrafını söyleyim :farao:
geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kardeşine geçmiş olsun ona sen iyi bakıyorsundur eminim bizim motor için yapabileceğimiz bir şey varsa haberdar et bir elden çözeriz
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler.. :(

cok gecmıs olsun sız bı toparlanında toplantı bulusma pekde zor deıl...:cat::cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yurtdaşcım geçmiş olsun, yardımcı olacağımız bişi olursa haber verirsen ben ve herkes elinden geleni yapacaktır.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Çok geçmiş olsun arkadaşım Allah beterinden korusun.Yardıma hazırım.Bu arada kardeşinin morale ihtiyacı vardır(Bende kaza yapmıştım) on bol moral ver.Birde motordan soğutmayın,daha kötü oluyor sonra.Tekrar geçmiş olsun.

hedowich nerelerdesin sen hani cantları boyatıcaktık:queen:

Dostum bende de senin makinadan var ben de boyatacaktım boya tutmaz falan dediler soğuttular.Boyatınca tecrübelerini paylaşırmısın.Şimdiden sağol
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
hedowich nerelerdesin sen hani cantları boyatıcaktık:queen:

aykut ya sorma tam sakatlandgım doneme denk geldi haber falan veremedim tabi:pale: ben yaptırdım pahalıya patladı ama güzel oldu baya:) biara toplantıda falan konusuruz.
sprey boya tutmaz sanırsam yoksa gayet boyanıyor jantlar.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yurtdaş,çook geçmiş olsun.Üzüldüm...
Bununla geçmiş olsun diyelim.
Yapabileceğimiz herhangi bir şey olursa söyle lütfen..
Kardeşine geçmiş olsun dileklerimizi iletirsen seviniriz.
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler.. :(

çok geçmiş olsun kardeşine...ve sizede tabiki:pale:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Yurtdaş çok üzüldüm geçmiş olsun yapabileceğimiz birşey varsa çekinme söyle lütfen. özlemi gidermek içim çıkar biz geliriz sen dert etme onları
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst