- Katılım
- 27 Ocak 2007
- Mesajlar
- 1,921
ben bi akhisara gidip ordaki tayfa birazdan başlayacak teras buluşmasına gelecekmi sorayım döneyim. :queen: aha bahane , hem kontörde harcamamış olurum.
sen bekle manisa garajda geçerken alırım ben seni...umutla mecitide alalım...yanlız ben motorla giderim açmam lazım aleti :queen: