[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hadi bende bir selam vereyim İzmiirrrrrrrrrrrrrrrrrrr

uglychild ne oldu ev taşıma işi?

MT izmir BASIN AÇIKLAMASI
Bir de MT izmir ve manisa bünyesinde bir tane akıllı adam yok mu diyorduk ki MT izmir menşeili bir motorcu motosikletine korna taktırmış deli emin gibi gezmiş diye haber geldi seferihisar haberalma ve haber uçurma teşkilatından. görenlerin insaniyet namına o kornayı sıkmaları ve vık vık ettirmeleri önemle duyurulur.


Bundan sonra grubumuzda Duyulmaz nickli üye yoktur. Deli emin vardır. ama sakın karşısına geçip el kol hareketi falan yapmayın kendisi de deli emin gibi hemen sizin yaptığınızı yapar allah korusun motosikletten düşer
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
İskender abim hayırlı olsun gitarın,gitar konusunda elimden geldiğince ben de yarım edebilirim bilgin olsun...akor,ritm konusunda bi kaç dökümanım var,gerekirse temin ederim.:):):)



Alla alla el yazısı hiç de Özgenin yazısına benzemiyor :):):):queen:

ahmetciğim sağol kardeşim. elbette yardımlarınıza ihtiyacım var. sen ayarlarsın işte bir kaç döküman. henüz yolun başındayım. fazla ağır olmasın oldu mu?
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
taşındım sonunda...

ev tasimak isteyipte gelemeyen ve iyi dileklerini gonderen tum dostlarim, dert etmeyin yeni evin cok eksigi olur, daha sonra eksik listesini koyarim butcenize gore tamamlariz...:rendeer::cat::mrgreen::p



sercan'ım o saatte biliyorsun mesaideyim. uygun olsaydım gelirdim elbette. evin hayırlı olsun. iyi günlerde otur.
saolasin iskender abi, kucuk ama sirin bisey oldu...

kardeşim hayırlı olsun evin. haberleşelim yardıma gelirim olmazsa ama 17-18 gibi malum mesaideyim

kardes saolasin herseyi hallettim, forrap kardesim aramis kac kere, ama o telasta duymamisim telefonu.. sonradan haberlestik...

kardeşim nasılsın özledik ne zaman gelicen ayvalıga valla ben gelirdim ama biliyorsun cicekleri sulamam lazım sulamadımmı kuruyorlar heralde izmire yerleşiyorsun bi gelde muhappe edelim

Muharrem abi, bilmezmiyim senin cicekleri:mrgreen: izmir'e yerlestim ama benim bi ayagim heryerde, yani yollar mesafeler bahane, esti mi giderim heryere...:cat:

Geliyorum lan:p Normalde akşam çalışacaktım ama bir iş dolayısıyla mesailer değişti.Saat 17:30 gibi işim bitiyor.Yardım senin köpeeeeen olsun :)
Seni ararım...
Orada görüşürüz:)

kardesim cok saolasin, aradigin ve ilgin icinde cok saol... artik kahveye bekliyorum ama buyuk ihtimal bir ay yokum, yine gidecegim yurtdisina...

iyi o zaman bana da haber verin birlikten kuvvet doğar. bu arada millet yanlış anlayacak yine Sercan forrap ve ben üçlü olduk. kontenjanımız bu sefer dolmadı arkadaşlar hadi herkes bir el atsın bakalım

kanka ben bi gidip doneyim yurtdisindan senin kizi da alip getirecegim:)

sercan !!! bekar evi heeee :cherry:
olm taşımaya eşyaları gelemeyizde(yengen salmıyor :p)
kalmaya geliriz ''hazır mezarın bayat ölüsüyüz'' bilirsin :queen:

olm eşşek gibi çalışıyoz iki ay sonra belki durulur ama...
gözden kaçırdığınız bi konu var !
yahu sanki bornovadan konağa geleceğiz :cherry: olm ya 150 km yol tepmemiz lazım oraya kadar gir gel 300 km bu iş temposunda hangi zaman dilmine sığdıracağız bu işi :)
bide kaç kere geldin len kerkenez bizim buralara yazıyom olm bi kenara :mrgreen:

abiiim benim, tam olarak bekar evi degil, cunku annemlerde ugrayacak sık sık.. ama sen yeter ki yer iste, bosaltiriz binayi bi gunde...
sizin o taraflara gelemedim ama bi dahakine insallah...

aha işte asıl mazeretim bu hahahhaa ya sen yurt dışına gitmiyormuydun sercanım sarı suzuki gs 500 üm:queen::queen::queen::bounce::bounce:???

duyulmaz sen o baltani araya sokmasan olmayacak degil mi?

evi tasidim, bugun butun isleri bitti, gece 1 de Bodruma yola cikiyorum...carsamba oglene kadar kalan islerimi halledip tekrar İzmir-Ayvalik-Midilli-Atina-Frankfurt... tabi insallah bi aksilik olmassa...

Sercan'ım;
Evin hayırlı olsun kardeşim... Ben hala Marmaris zeminlerinde sürtünme kuvveti üzerinde çalışmalar yaptığım için gelemiyorum ama bunu en kısa zamanda telafi ederim oraya geldiğimde...

Millet pazar akşamı Başımı yastığa koyduğum yer İzmir olacak, sonrasında doyana, hatta bıkana , usanana, ve gitgide tiksinene kadar görüşürüz. :)

Öpüyorum sizi...

kanka, dur benden bi haber bekle, carsamba yani bu sabah Bodruma gecip isleri bi halledeyim, sonra yunanistan uzerinden yine Almanya yapacagim, ama Midilli den mi yoksa Rodostan mi karar veremedim, iki gune belli olur ona gore belki yanina gelirim beni sen yolcu edersin...


sercan olum hayırlı olsun ne iş ya ew falan gıtmıcekmısın yurtduşına sen? buarada el ıyılestı baya bı ama agrıo zorlayınca :)goruselım artık
gidiyom gidiyom zorla gonderiyosunuz kardesinizi... gecmis olsun kardesim, iyileştigine sevindim...

herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00

elleri gorelim...

1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...

bunlarin haricinde mazereti olan var mi?[/QUOT

Sercan Evin hayırlı olsun kardeşim biliyorsun biz havran gurubu olarak uzaktayız yakın olsaydın biz oradaydık. Yeni evinde güzel sağlıklı günler ve geceler diliyorum

abi dusunmeniz bile yeterli, Ayvalik taki ev yerli yerinde duruyor o yuzden yine sık sık gelecegim annemleri gormeye ve daha ne geziler yapacagiz bizim korfezde...
Havran motor dostlarina cok cok selamlarimi iletirsen seviinirim...

merhaba!
benim motosikletim yok. hiç olmadı. fakat motosiklet tutkunlarına karşı bir tutkum var. sadece bunu yazmak istedim.

merhaba Ölü can... bende SER can....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ramazandan sonra bu ev meselesini NET leştirelim manzarası vardır umarım bende bu arada motoru toplarım evi dağıtırız :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
holygun,aramıza hoşgeldin:cat:Toplantılara bekleriz,toplantılara geldikten sonra gezilere de bekleriz(toplantılara gelmeden geziye almak-grup sürüşüne almak- seni tanımadığımız,motosiklet tecrübeni bilmediğimiz -ki tanışma başlığında ilk motor olarak 1000 rr aldım gibi bir şey yazmışsın- riskli olmasından kaynaklı toplantıda seni tanıdıktan sonra gezilere de bekleriz,onu o anlamda yazdım yani).
Görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ne oluyo ben bısey anlamadım kımın evını tasıyoz??? nokta benım dıbımde ama dukkandayım mağlum:( ıyı geceler bu arada mıllet

yav arkadaslar benım aklıma bı fıkır geldı havalar daha o kadar soumamısken manısa taraflarına pıknığe gıtsek nasıl olur manısa MT dekı kardeslerımız de gelır topluca kucaklasmıs oluruz ne dıyosunuz???
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
ahmetciğim sağol kardeşim. elbette yardımlarınıza ihtiyacım var. sen ayarlarsın işte bir kaç döküman. henüz yolun başındayım. fazla ağır olmasın oldu mu?

iskender abi,yeni başlarken benim kullandığım ritmleri gösteren,akor basışlarını gösteren çok çok basit de olmayan ama zor da olmayan bi methodum var.Akor basarak ritm atmak gitarın haliyle temeli,çok da güzel anlarsın methoddan.Tabi biz de yardımcı olacağız,yoksa olmaaaz.:cat::cat::cat::queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
4
siz her yeni gelene böyle mi davranırsınız? ben de kaç tane "ÖLÜ CAN" var diye merak ediyordum...
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
ÖLÜ CAN mantıklı ve açık yazılar da yazacakmısın? Forum kuralları bu konuda açık,sana okumanı tavsiye ediyorum,forumda kalıcı olabilmen açısından tabi..
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
4
sen önce sapkınlık kelimesinin anlamını aç. ben de daha açık olayım.

sana da merhaba Sercan . ....
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sapkınlık kelimesi nerede geçiyor ?
Neyse arkadaşım,forum kuralları dahilinde yazışmalarını istediğin gibi yapabilirsin.Aksi durumda zaten ben müdahale edeceğim.
Onun haricinde sanıyorum ki sana söyleyebileceğim başka bir şey yok.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
4
uyarın için sağol. benim anlamadığım ; bir selam bile vermeden ilk mesajıma yönelik yapılan yorumların anlamsızlığı idi... sapkınlık kelimesini sen kullanmamıştın. karışıklık oldu. üzgünüm!
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
ÖLÜ CAN;811754' Alıntı:
siz her yeni gelene böyle mi davranırsınız? ben de kaç tane "ÖLÜ CAN" var diye merak ediyordum...

günaydın izmir mt

grubumuzda dostluk, sevgi, saygı, ilgi, alaka sınırsız. seviyeli, ahlaklı ve efendi olan herkesin başımızın üstünde yeri var. kuruntu, kapris ve kibirin olmadığı bir dostluk dayanışması bu. bir o kadar da şeffaf. hoş geldin.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ÖLÜ CAN;810617' Alıntı:
merhaba!
benim motosikletim yok. hiç olmadı. fakat motosiklet tutkunlarına karşı bir tutkum var. sadece bunu yazmak istedim.

ölücan girişin küçük emrah tadında olmuş ama msjının sonunu sykoya bağlamışsın, hem konuyu biraz aç hemde kendini biraz aç yani biraz daha anlat kendini başka sapkınlıkların varmı öğrenelim.

arkadaş benim msjıma trip atıyo,
kimsin, nesin, gerçekten ölümüsün, ciddimisin, laubalimisin, o masjı muzurluk olsun diyemi attın, farketmedenmi o anlama geldi, gerçekten dediğin gibimisin bunların hiç birini bilmiyoruz,
kendini tanıtmadan girdiğin forumda kelimelerimize hesap sormak olmuş ilk işin,

e hadi çok kırılgan ve alıngan gördüm seni, kısaca sööleyeyim ben öyle bi cümle kuran biri ile yanlız bi yerde kalmak istemem mesela,
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
forrfap, teşekkür ederim ilk fırsatta gelmeye çalışacagım...
gelirken ne getireyim?
pasta baklava midye vs?:)
hmmmmm....
ortam gergin sanırım....
gelmesemmi ki:pale:....
konulara yabancıyım şimdilik dışarıdan okumakla yetinecegim(taşınma işi ve ölücan)
iyigunler
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
İZMİR MT MERHABA ,

EMEKTAR HONDA'NIN AYDINLATMA SİSTEMİYLE İLGİLİ BİR PROBLEMİM VAR.BU HAFTA HALLEDEBİLİRSEM BULUŞMADA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE.
HERKEZE BOL KAZANÇLI VE SAĞLIKLI GÜNLER.:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
uyarın için sağol. benim anlamadığım ; bir selam bile vermeden ilk mesajıma yönelik yapılan yorumların anlamsızlığı idi... sapkınlık kelimesini sen kullanmamıştın. karışıklık oldu. üzgünüm!

ÖLü CAN öncelikle MT izmir ailesine hoşgeldin. Senden rica etsek kendin hakkında detaylı bir tanışma topiği açabilir misin? ( Forum-Tanışalım kısmı altına)

Bunun dışında malumundur ki her gelen insana bizler çok sıcak ve içten davranmışızdır. Ama yaklaşım ve üsluba göre de bu değişir. Girmediğin ve bilmediğin bir ortama ilk kez giriyorsan bence biraz daha dikkatli olsan iyi olur.

Cuma günleri Toplantı ve buluşmalarımız vardır. bunlardan birisine katılırsan yüzyüze konuşup tanışabiliriz.
Sevgilerle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst