- Katılım
- 12 Ağu 2006
- Mesajlar
- 505
iyi de tuncer sen gidene kadar ev taşınmış olmuyo mu? harbiden uyanık adamsın. neyse sen de yerleştirirsin de mi ama?
Geliyorum lanNormalde akşam çalışacaktım ama bir iş dolayısıyla mesailer değişti.Saat 17:30 gibi işim bitiyor.Yardım senin köpeeeeen olsun
![]()
Seni ararım...
Orada görüşürüz![]()
iyi o zaman bana da haber verin birlikten kuvvet doğar. bu arada millet yanlış anlayacak yine Sercan forrap ve ben üçlü olduk. kontenjanımız bu sefer dolmadı arkadaşlar hadi herkes bir el atsın bakalım
ya ya ya. kontenjan ha. nasıl da kapattınız kontenjanı geçenlerde. tabiii. uğraşılmaz sizinle abiler. murat'ım, söz verdi mi geleceğim diye? çok da uzak be dostum.
sercan !!! bekar evi heeee :cherry:
olm taşımaya eşyaları gelemeyizde(yengen salmıyor)
kalmaya geliriz ''hazır mezarın bayat ölüsüyüz'' bilirsin :queen:
olm eşşek gibi çalışıyoz iki ay sonra belki durulur ama...
gözden kaçırdığınız bi konu var !
yahu sanki bornovadan konağa geleceğiz :cherry: olm ya 150 km yol tepmemiz lazım oraya kadar gir gel 300 km bu iş temposunda hangi zaman dilmine sığdıracağız bu işi
bide kaç kere geldin len kerkenez bizim buralara yazıyom olm bi kenara :mrgreen:
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00
elleri gorelim...
1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: kötü niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...
bunlarin haricinde mazereti olan var mi?
lodos,ruslar da gelecek evi taşımayaHala gelmiyormusun ? 300 km yapamazmısın
?
Hadi açık açık yazmıycaktım ama yazdımBu üçlü neden bir arada sanıyosun sen yine
Sercan dan bahsediyoruz,rus salatasını bulmak bile zorken adam rus mıknatısı gibi,moskovanın yarısı tanır Sercanımı
Devlet yönetimine aday olsa seçilir
(Wallace,Uglychild, aslında milleti böyle tongaya getirirsek 30 kişi bile buluruz evi taşırken yardıma gelecek)
Sercan'ım;
Evin hayırlı olsun kardeşim... Ben hala Marmaris zeminlerinde sürtünme kuvveti üzerinde çalışmalar yaptığım için gelemiyorum ama bunu en kısa zamanda telafi ederim oraya geldiğimde...
Millet pazar akşamı Başımı yastığa koyduğum yer İzmir olacak, sonrasında doyana, hatta bıkana , usanana, ve gitgide tiksinene kadar görüşürüz.
Öpüyorum sizi...
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00
elleri gorelim...
1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...
bunlarin haricinde mazereti olan var mi?[/QUOT
Sercan Evin hayırlı olsun kardeşim biliyorsun biz havran gurubu olarak uzaktayız yakın olsaydın biz oradaydık. Yeni evinde güzel sağlıklı günler ve geceler diliyorum