[İzmir - MT]

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
iyi de tuncer sen gidene kadar ev taşınmış olmuyo mu? harbiden uyanık adamsın. neyse sen de yerleştirirsin de mi ama?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Geliyorum lan:p Normalde akşam çalışacaktım ama bir iş dolayısıyla mesailer değişti.Saat 17:30 gibi işim bitiyor.Yardım senin köpeeeeen olsun :)
Seni ararım...
Orada görüşürüz:)


iyi o zaman bana da haber verin birlikten kuvvet doğar. bu arada millet yanlış anlayacak yine Sercan forrap ve ben üçlü olduk. kontenjanımız bu sefer dolmadı arkadaşlar hadi herkes bir el atsın bakalım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
racing iski,ben hayatım boyunca 1 saatte taşınan,yerleşmesi tamamlanan ev görmedim:)
16 da diyor ama o saat daha da geçer,ben gittiğimde yeni başlıyor olurlar ya da en kötü ihtimal yarım saat önce felan başlamış olurlar.
Ben en azından gidiyorum hem,siz hiç konuşmayın :p Adamın yazdığı mazeretleri doğruluyosunuz resmen:p

iyi o zaman bana da haber verin birlikten kuvvet doğar. bu arada millet yanlış anlayacak yine Sercan forrap ve ben üçlü olduk. kontenjanımız bu sefer dolmadı arkadaşlar hadi herkes bir el atsın bakalım

:queen:Valla öyle oldu yav:p
Arkadaşlar sınırsız kontenjan var,bu işi sizle paylaşırız seve seve :p
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
ya ya ya. kontenjan ha. nasıl da kapattınız kontenjanı geçenlerde. tabiii. uğraşılmaz sizinle abiler. murat'ım, söz verdi mi geleceğim diye? çok da uzak be dostum.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
sercan !!! bekar evi heeee :cherry:
olm taşımaya eşyaları gelemeyizde(yengen salmıyor :p)
kalmaya geliriz ''hazır mezarın bayat ölüsüyüz'' bilirsin :queen:

olm eşşek gibi çalışıyoz iki ay sonra belki durulur ama...
gözden kaçırdığınız bi konu var !
yahu sanki bornovadan konağa geleceğiz :cherry: olm ya 150 km yol tepmemiz lazım oraya kadar gir gel 300 km bu iş temposunda hangi zaman dilmine sığdıracağız bu işi :)
bide kaç kere geldin len kerkenez bizim buralara yazıyom olm bi kenara :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
lodos,ruslar da gelecek evi taşımaya :p Hala gelmiyormusun ? 300 km yapamazmısın :p ?
Hadi açık açık yazmıycaktım ama yazdım:) Bu üçlü neden bir arada sanıyosun sen yine :p Sercan dan bahsediyoruz,rus salatasını bulmak bile zorken adam rus mıknatısı gibi,moskovanın yarısı tanır Sercanımı :) Devlet yönetimine aday olsa seçilir:)


(Wallace,Uglychild, aslında milleti böyle tongaya getirirsek 30 kişi bile buluruz evi taşırken yardıma gelecek :p)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sercan !!! bekar evi heeee :cherry:
olm taşımaya eşyaları gelemeyizde(yengen salmıyor :p)
kalmaya geliriz ''hazır mezarın bayat ölüsüyüz'' bilirsin :queen:

olm eşşek gibi çalışıyoz iki ay sonra belki durulur ama...
gözden kaçırdığınız bi konu var !
yahu sanki bornovadan konağa geleceğiz :cherry: olm ya 150 km yol tepmemiz lazım oraya kadar gir gel 300 km bu iş temposunda hangi zaman dilmine sığdıracağız bu işi :)
bide kaç kere geldin len kerkenez bizim buralara yazıyom olm bi kenara :mrgreen:

yürü be kardeşim ki tutar seni. :queen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00

elleri gorelim...

1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: kötü niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...

bunlarin haricinde mazereti olan var mi?


aha işte asıl mazeretim bu hahahhaa ya sen yurt dışına gitmiyormuydun sercanım sarı suzuki gs 500 üm:queen::queen::queen::bounce::bounce:???
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
lodos,ruslar da gelecek evi taşımaya :p Hala gelmiyormusun ? 300 km yapamazmısın :p ?
Hadi açık açık yazmıycaktım ama yazdım:) Bu üçlü neden bir arada sanıyosun sen yine :p Sercan dan bahsediyoruz,rus salatasını bulmak bile zorken adam rus mıknatısı gibi,moskovanın yarısı tanır Sercanımı :) Devlet yönetimine aday olsa seçilir:)


(Wallace,Uglychild, aslında milleti böyle tongaya getirirsek 30 kişi bile buluruz evi taşırken yardıma gelecek :p)

şşş harbi var mı rus salatası bak canım çekti şimdi ya.

bi de bu işi deşifre etmeseydik millet üşüşecek tepemize yine
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Sercan'ım;
Evin hayırlı olsun kardeşim... Ben hala Marmaris zeminlerinde sürtünme kuvveti üzerinde çalışmalar yaptığım için gelemiyorum ama bunu en kısa zamanda telafi ederim oraya geldiğimde...

Millet pazar akşamı Başımı yastığa koyduğum yer İzmir olacak, sonrasında doyana, hatta bıkana , usanana, ve gitgide tiksinene kadar görüşürüz. :)

Öpüyorum sizi...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sercan'ım;
Evin hayırlı olsun kardeşim... Ben hala Marmaris zeminlerinde sürtünme kuvveti üzerinde çalışmalar yaptığım için gelemiyorum ama bunu en kısa zamanda telafi ederim oraya geldiğimde...

Millet pazar akşamı Başımı yastığa koyduğum yer İzmir olacak, sonrasında doyana, hatta bıkana , usanana, ve gitgide tiksinene kadar görüşürüz. :)

Öpüyorum sizi...

inşallah kardeşim sen bir gel de sağ salim gerisi kolay. artık kim kimden bıkar kim kimden kaçar o belli olmaz. çeteyi bir kuralım da.:queen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
sercan olum hayırlı olsun ne iş ya ew falan gıtmıcekmısın yurtduşına sen? buarada el ıyılestı baya bı ama agrıo zorlayınca :)goruselım artık
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
4
merhaba!
benim motosikletim yok. hiç olmadı. fakat motosiklet tutkunlarına karşı bir tutkum var. sadece bunu yazmak istedim.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Nasıl yani dostum?Biraz daha açarmısın konuyu?Motosiklet tutkunlarına mı tutkun var:silent:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ölücan girişin küçük emrah tadında olmuş ama msjının sonunu sykoya bağlamışsın, hem konuyu biraz aç hemde kendini biraz aç yani biraz daha anlat kendini başka sapkınlıkların varmı öğrenelim.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00

elleri gorelim...

1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...

bunlarin haricinde mazereti olan var mi?[/QUOT

Sercan Evin hayırlı olsun kardeşim biliyorsun biz havran gurubu olarak uzaktayız yakın olsaydın biz oradaydık. Yeni evinde güzel sağlıklı günler ve geceler diliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst