[İzmir - MT]

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ben bi akhisara gidip ordaki tayfa birazdan başlayacak teras buluşmasına gelecekmi sorayım döneyim. :queen: aha bahane , hem kontörde harcamamış olurum.

sen bekle manisa garajda geçerken alırım ben seni...umutla mecitide alalım...yanlız ben motorla giderim açmam lazım aleti :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sen bekle manisa garajda geçerken alırım ben seni...umutla mecitide alalım...yanlız ben motorla giderim açmam lazım aleti :queen:

de ja vu , kualğım bu msjı bi yerden hatırlıyo, yine başamı döndük, ama terasa gidecez bu akşam kaşınmamak lazım, biz terasda görüşelim aykut ,

püfür püfür dimi.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bi bakmışsın banlanmışsın
Üzülmeye doymuşsun...
İsyanımı yola koyup
Forum hayatından Kaybolmuşsun...


Bu şarkı benden size gelsin :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sıradaki şarkı daha sakat gibi sanki ama sen bilirsin tabi :p Al sırada ki şarkı...
Yakalarsam muck muck :p


Seni gidi milleti akhisara götüren,
Wallace ı deliginden cikaran,
Kaderim püsküllü belam,
Yakalarsam Muuuch Muuuch

(Wallace,yanlış anlama yılanı deliğinden çıkarak kısmına wallace ı yazdım ama sana yılan deme maiyetinde değil yani,chatkut ayarlamış ya bu gizli geziyi,o aramış etmiş,o bakıma:p)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
O zaman madem razı oldun,sana şarkım şu:p
Razıysan gel benimle :p

Eski bir motosiklete
Bir bakır fren hortumuna
Annemden kalan bu topcase e
Razıysan gel benimle...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vay yorgun savaşçı:p Seni tekrar görmek güzel...

Gitmemişsin buluşmaya :)

Valla gidemedim bende çalışıyorum,o biraz sanırım etkiledi :p
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
izmir mt ye çok teşekürler her ne kadar her toplantıya gelemesemde gidebildiklerim çok eğlenceli geçiyor. inşallah en kısa zamanda bir motor alıp daha çok toplantı ve geziye katılabileceğim:)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
forrapım öğretici ve ders mahiyetindeki bestelerin çok etkileyici, artık bööle içinde msjlar barındıran şarkılar yapılmyo,
ya bi bilsen bizde dönüşte tekrar tekrar drinkngson dinledik, ne alaka diyeceksin,
ooooooooo never again , never again diyodu helldorado.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ahamda davulcu geldı ben yatıyom mıllet herkese hayırlı sahurlar ıyı sabahlar yarın ıs var ben daldım gıttım....
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Günaydın İzmir mt..Günaydın Forrap usta..Ya ben bir şey rica etmiştim de kimse tınlamadı..Herhalde görünmemiştir mesajım..Bugün yarın itibariyle bir Tvs Apache motorum olacak ama ben orasını burasını göstertecek bir usta bir tanıdık bilemiyorum bana yardımcı olurmusunuz biraz? Bi de en yakın buluşmamız ne zaman bir plan var mı akmak istiyorum motosiklet ruhuna...En kısa zamanda yeni motorumla toplantılara gelmek dileğiyle..Saygılar
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sabırküpü,tamam hallederiz.Motosikletini almadan önce benimle irtibata geç...

Buluşma daha dün vardı,bu hafta yine olacak büyük ihtimalle(bir aksilik çıkmadığı sürece).

Görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Pazar gününe ne dersin abi..Bugün akşam 10.30 gibi çeşmeden izmire yol alacaz..Yarın da senle buluşuruz olmaz mı..Böyle biraz garip oldu ama..Sana zahmet olmaz değilmi:(

bi tel no verebilir misin bana..istersen ben veriim
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Nasıl yani :silent:Motoru aldın mı alacakmısın ? Yarın nasıl buluşucaz,makina sende mi duruyor ?
Yarın o arkadaş yerinde olur mu bilmiyorum,illa yarın yapalım diyorsan bir ararım arkadaşı...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Ya Çeşmede motor sahibiyle birlikteyiz..Bu akşam yola çıkacaz işte İzmir'e.O gece 12 de memleketine gidecek motor ben de kalacak..Yarın da tavsiye edeceğin kişiyle veya senle buluşup gerekli gözlemi gerçekleştirmeyi düşünüyorum..Bi de bu arkadaş hangi arkadaş abi:) ben anlamadım

Abi ben çıkmak zorundayım acil numaramı vereyim..bir çağrı bir mesaj at ben seni hemen ararım olurmu..05556744861 Saygılar
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tamamdır,ben ararım arkadaşı (arkadaş kahramanlarda motosiklet tamircisi) sorarım yarın oradamısın diye.
Numaranı aldım,birazdan çaldırırım...
0533 lü bir numara benim numaram(bazı sebeplerden dolayı burada veremiyorum).

-------------------------------

Arkadaşlar,biraz önce Serkan la görüştüm(moto Kaan),kendisi müsait değilmiş...
Sabırküpü arkadaşımız için tanıdık motora bakabilecek başka tamirci varsa söylerseniz sevinirim.Yoksa da biz bakacağız artık,zaten makina daha 5.000 km de olduğu için çok da kötü durumda olamaz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst