[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
iyi sahurlar izmir MT. artık ben modern davulcunuzum netten davul çalacağım sizlere
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
sahura kalktım sonra bi daha yattım,buzdolabında bişiy yokmuş...
Aç a 9 yorgan örtmüşler yine de uyuyamamış:mrgreen::p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Manisiz olmaz :) Bak,tekerinin götürdüğü yere git gezi topicinde bir kaç mani yazdım ben :p Manisiz uyandırma istemiyoruuuz :)


-Evlenmemize bir mani mi var :p
al bakalım sana mani.

Akşamdan pilavı pişirdim
Gene karnımı şişirdim
Ben çok mani bilecektim ama
Defteri yolda düşürdüm


Bu arada Forrap hem TEMA olsun hem de TEGV olsun yapmış olduğun çalışmalar ve bilgilendirmeler için teşekkkür ederim. Kutsal bilgi kaynağımız olma yolunda hızla ilerliyorsun.

Bende yakın zamanlarda hem Teorik ve pratik Sürüş eğitimi hemde ilkyardım konularında çalışmaya başladım. Detaylar netleşince sizlere bilgi vereceğim. Şu an için görüşmelerim sürüyor. Şu ramazan geçsin çok güzel etkinlikler planlıyorum sizlere
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
mıllet nerdesınız yav tekerının goturduu yere gıdenler aloooooooo ses verın foto beklıyoruz fottooooo
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00

elleri gorelim...

1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...

bunlarin haricinde mazereti olan var mi?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00

elleri gorelim...

1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...

bunlarin haricinde mazereti olan var mi?

kardeşim hayırlı olsun evin. haberleşelim yardıma gelirim olmazsa ama 17-18 gibi malum mesaideyim

Manisiz olmaz :) Bak,tekerinin götürdüğü yere git gezi topicinde bir kaç mani yazdım ben :p Manisiz uyandırma istemiyoruuuz :)

bak davulcu da buldum. ama bu modern davulcu baya iyi çalıyordu. hehe arapkadri sevgiler çok güzel resimler bunlar.


 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00

elleri gorelim...

1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...

bunlarin haricinde mazereti olan var mi?
sercan'ım o saatte biliyorsun mesaideyim. uygun olsaydım gelirdim elbette. evin hayırlı olsun. iyi günlerde otur.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sercan'ım o saatte biliyorsun mesaideyim. uygun olsaydım gelirdim elbette. evin hayırlı olsun. iyi günlerde otur.

kardeşim sen de hep mesaidesin ama olmuyor ki. bi gel yüzünü görelim laflayalım takılalım di mi ama ya. valla yoruldum izmir de üzerimden yük alacak birilerine ihtiyacım var.:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
178
kardeşim nasılsın özledik ne zaman gelicen ayvalıga valla ben gelirdim ama biliyorsun cicekleri sulamam lazım sulamadımmı kuruyorlar heralde izmire yerleşiyorsun bi gelde muhappe edelim
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
kardeşim sen de hep mesaidesin ama olmuyor ki. bi gel yüzünü görelim laflayalım takılalım di mi ama ya. valla yoruldum izmir de üzerimden yük alacak birilerine ihtiyacım var.:queen:

canım benim yaaa. valla bu hafta arayacaktım seni, izmirdeydim. şu "teker nereye dönerse" muhabbetinden sonra vazgeçtim. ama geleceğim yine. görüşürüz o zaman. kendine iyi bak. öptüm.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00

elleri gorelim...

1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...

bunlarin haricinde mazereti olan var mi?

Geliyorum lan:p Normalde akşam çalışacaktım ama bir iş dolayısıyla mesailer değişti.Saat 17:30 gibi işim bitiyor.Yardım senin köpeeeeen olsun :)
Seni ararım...
Orada görüşürüz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst