- Katılım
- 13 May 2007
- Mesajlar
- 470
şu işi bi de bana öğretin de neşemizi bulalım (link ekleme )
iyi sahurlar izmir MT. artık ben modern davulcunuzum netten davul çalacağım sizlere
al bakalım sana mani.Manisiz olmazBak,tekerinin götürdüğü yere git gezi topicinde bir kaç mani yazdım ben
Manisiz uyandırma istemiyoruuuz
-Evlenmemize bir mani mi var![]()
Selamlar ;
Bu konuda beni ararsan sana yüksek cc'li motosiklet kiralama konusunda yardımcı olabilirim...5059208811
bende ucundan tutayım ağırdır belini ağrıtırsın :queen::queen:Siz gezin yiğitlerim, ben Sayfayı üst sıralara taşırım :salut:
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00
elleri gorelim...
1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...
bunlarin haricinde mazereti olan var mi?
Manisiz olmazBak,tekerinin götürdüğü yere git gezi topicinde bir kaç mani yazdım ben
Manisiz uyandırma istemiyoruuuz
![]()


sercan'ım o saatte biliyorsun mesaideyim. uygun olsaydım gelirdim elbette. evin hayırlı olsun. iyi günlerde otur.herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00
elleri gorelim...
1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...
bunlarin haricinde mazereti olan var mi?
sercan'ım o saatte biliyorsun mesaideyim. uygun olsaydım gelirdim elbette. evin hayırlı olsun. iyi günlerde otur.
kardeşim sen de hep mesaidesin ama olmuyor ki. bi gel yüzünü görelim laflayalım takılalım di mi ama ya. valla yoruldum izmir de üzerimden yük alacak birilerine ihtiyacım var.:queen:
herkese hayirli haftalar ve ramazanlar diliyorum,
yarin ogleden sonra yeni kiraladigim kucuk ama sirin evime tasinmamda yardimci olabilecek mert,yigit, delikanli arkadaslara ihtiyacim var,
yer: Hatay Nokta Duragi
saat: 16:00
elleri gorelim...
1) wallace: dersim var
2) forrap: agac dikmeye gidecem
3) gittardando: gitar dersi var
4) marko: (gecmis olsun abi)
5) racingiski: belim agriyor
6) lodos: yenge izin vermez
7) mecit: ovadayim
8) apv1: motor topluyorum
9) hedowich: parmagim burkuldu
10) duyulmaz: niyetliyim
11) speedygirl: nobetim var
12) gurkay: yemek yiyorum
13) favorii : abi ben askerlige hazirlaniyorum...
bunlarin haricinde mazereti olan var mi?