[İzmir - MT]

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
federaller peşimi bırakmıyor :cherry: artık temizim tövbeliyim gardaş :S ehliyeti kaptırdıktan sonra hamama gittim yıkandım tövbe ettim ama geçmişim alnımdaki bir çamur gibi adeta bir kara leke gibi peşimi bırakmıyorr :pr: :cherry:
nalet olası federaller :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

Harika bir belgesel olmuş özelikle müzikler çok güzel , cuk oturmuş..Tebrikler
Teşekkür ederim erdoğan abim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

Kuşadası gezimizin başlığı

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/130428-suzuki-inazuma-ve-dl650-v-strom-ile-kusadasi-kacamagi-musti-ve-dogu-videolu.html
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Arkadaşlar,

Etkinlik/Gezi Fotoğraflarını depolamaya başladığım adres İ[email protected] dur. bu adresin Drive depolama alanına fotoğrafları upload edeceğim.

isteyen kişiler buradan fotoğrafların orjinal boyutlusunu kendi bilgisayarına çekebilir.
Şifreyi Telefondan/PM'den/Whatsapp'dan isteyene verebilirim.

1511467_515561961900513_1532981677027882311_o.jpg


sevgiler.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Merhabalar hosgeldiniz.

Facebook'tan ve buradan takip edebilirsiniz etkinliklerimizi.

Facebook adresi izmir mt diye aratirsaniz cikiyor.
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
3
Merhaba,
ben de izmir'den f650gs kullanıcısıyım,
birlikte gezebileceğimiz ortamlara katılmak isterim
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
220
Arkadaslar merhabalar.

Gezi ve organisazyonlari hem buraya hemde facebookta ki izmir mt grubuna yaziyoruz.

Bugun daha yeni Harley davidson test surusunden geldik mesela.

Yakin bir zamanda organisazyon ve toplanti olursa mutlaka izmir mtye yazariz.


Cem Selam Sonerde Kıbrısa gidecek biliyorsundur,Gitmeden bi gezi düzenlersek güzel olur :) Hem sizlede çok muhabetimiz olmadı Tanışmış oluruz isterseniz.Ben forumlara fazla giremiyorum soner SMS atardı :) Bu şekilde haberleşebilsek süper olur aslında :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Hocam cikaramadim sizi ama nickten hatirliyor gibiyim :)

Soner motoru satti diğer cinliyle geziye katilirmi bilmiyorum isten güçten pek vakti yok gibi ama kendi isterse x1le gelir zaten :)

Simdi hocam grup keske bizim eski grup kadar organize etmek kolay olsa ama biliyosunuz biz sectiklerimizi ve dostlarimizi cagiriyorduk.

Forumda ise yani suan surekli akan bi kan gibi dusunun hergun birileri katiliyor artik yüz simalarini isimleri bile karistiriyoruz.

Haberlesme olarak facebook bildirim gelmesinden dolayi orayi uygun bulduk ve 70 80 kişi var herkese mesaj atmam ve tek tek ilgilenmem malesef imkansız.

Ama sen yok illa bana haber verecen dersen lafimi olur :) :)

Numarani ozelden yaz tabikide haber veririm ama sunu unutmayalim ben diktatör baskan yada öncü degilim sadece organize ediyorum gezi olayida oylama ve ortaya konulan fikirlerin begenilmesiyle ortaya cikiyor.

Gecen hafta harley davidson test surusune gittik misal fikir benden cikmadi ben herkese ayak uydurdum.etkinligi sadik isimli arkadasimiz yardim etti.

Bu haftasonuda ktm 390 test surusu var onuda forumdan mkaptan haber verdi facebook izmirmt grubunda paylasildi bu haftada ordayiz.

Pamir isimli arkadasimizda pazartesi barkinin ege uni gelecegini soyledi 13.30da buyuk ihtimal orayada ugrayacagiz.

Ama istersen seninle kskde bulusup sonerin yeni evine ziyarete gidebiliriz kendisi benim bacanak olur :) :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Arkadaşlar Cem arkadaşımız şuan mobilden girdiği için iki etkinliği sizinle paylaşmamı istedi. Birincisi KTM test sürüşü buna herkes saatini randevu şeklinde alıyor. Formu doldurduğunuz da sizi arıyorlar yada siz onları arayabilirsiniz. Cumartesi katılacak olan arkadaşlarda var pazar katılacak olanlarda. Konu ile ilgili link aşağıda

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=676202259104451&set=a.111130445611638.10054.100001440481315&type=1

Diğeri ise Altın Elbiseli Adam Yani Barkın Bayoğlu'nun pazartesi günkü söyleşisi. Facebook grubumuzda konuyu organize eden arkadaşlardan biri Saat ve tarih olarak şu bilgiyi paylaştı

"Barkın Bayoğlu 5 MAYIS PAZARTESİ GÜNÜ, SAAT 13:30 'DA BAHAR ŞENLİKLERİ KAPSAMINDA, İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ 'NDE İEU RIDERS İLE SÖYLEŞİ İÇİN KONFERANS SALONUNDA OLACAK."

Ben ikisinede katılamayacağım katılacak arkadaşlara iyi eğlenceler

İzmir MT facebook grubu

https://www.facebook.com/groups/1478368649057335/
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
220
Hocam cikaramadim sizi ama nickten hatirliyor gibiyim :)

Soner motoru satti diğer cinliyle geziye katilirmi bilmiyorum isten güçten pek vakti yok gibi ama kendi isterse x1le gelir zaten :)

Simdi hocam grup keske bizim eski grup kadar organize etmek kolay olsa ama biliyosunuz biz sectiklerimizi ve dostlarimizi cagiriyorduk.

Forumda ise yani suan surekli akan bi kan gibi dusunun hergun birileri katiliyor artik yüz simalarini isimleri bile karistiriyoruz.

Haberlesme olarak facebook bildirim gelmesinden dolayi orayi uygun bulduk ve 70 80 kişi var herkese mesaj atmam ve tek tek ilgilenmem malesef imkansız.

Ama sen yok illa bana haber verecen dersen lafimi olur :) :)

Numarani ozelden yaz tabikide haber veririm ama sunu unutmayalim ben diktatör baskan yada öncü degilim sadece organize ediyorum gezi olayida oylama ve ortaya konulan fikirlerin begenilmesiyle ortaya cikiyor.

Gecen hafta harley davidson test surusune gittik misal fikir benden cikmadi ben herkese ayak uydurdum.etkinligi sadik isimli arkadasimiz yardim etti.

Bu haftasonuda ktm 390 test surusu var onuda forumdan mkaptan haber verdi facebook izmirmt grubunda paylasildi bu haftada ordayiz.

Pamir isimli arkadasimizda pazartesi barkinin ege uni gelecegini soyledi 13.30da buyuk ihtimal orayada ugrayacagiz.

Ama istersen seninle kskde bulusup sonerin yeni evine ziyarete gidebiliriz kendisi benim bacanak olur :) :)

İnciraltına 250 R la gelmiştim bi kere :) Baya uzun zaman oldu tabii :)

Facedende takip edebilirim Sıkıntı olmaz Hafta içi etkinliklerine gelmem zor gibi :(

Önemli olan tanışıp kaynaşmak :) Hafta sonu olursa gelebilir belki Sonerde,

Şimdi benimde motorum yok 250 R ı sattım Ahmet abiye 650 f için sipariş verdim bakalım en geç haziran gibi gelcek dedi ama Motor gelmemiş olsa bile araba ilede katılabilirim :) (Sizin içinde sıkıntı olmassa ) İnş Görüşür kaynaşırız :)Faceden takip ediyorum
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Yarın AEA yı izlemeye giden var mı arkadaşlar Bornova'dan? ben gitmeyi düşünüyorum motoru olana artçı olabilirim, veya motoru olmayan arkadaşlarla(yolu biliyorsa) arabayla gidebiiriz.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
yarin bende gelebilirim kesin gidicek arkadaslarla haberlesiriz :cat:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Ben gitmeyi planlıyorum fakat yolu bilen biriyle gitmem gerek yol konusunda en ufak bir bilgim yok. Dediğim gibi motorsuz arkadaşlarla beraber gidebiliriz veya motorlu bir arkadaşın artçısı olabilirim (kask-eldiven var).
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
biz karsiyakadan gidiyoruz fakat bornovadan gelen varsa onunla gelebilirsin.

ekeonomide bulusmayi planliyoruz tek noktadan toplanip gitmemiz zor olur zaten p.tesi is nedeniyle izmir mtden herhalde 4 5 kisi falan gelir diye dusunuyorum.

goztepe iskeleye gelebirsen bizi takip edebilirsin aslinda ordan gececegiz sonucta.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
138
Ben gitmeyi planlıyorum fakat yolu bilen biriyle gitmem gerek yol konusunda en ufak bir bilgim yok. Dediğim gibi motorsuz arkadaşlarla beraber gidebiliriz veya motorlu bir arkadaşın artçısı olabilirim (kask-eldiven var).
Oncelikle iyi akşamlar dilerim.yarın bornovada bir işim var ordan geçicem isterseniz alabilirim sizi.Numaram 05057357361
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst