- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
biz karsiyakadan gidiyoruz fakat bornovadan gelen varsa onunla gelebilirsin.
ekeonomide bulusmayi planliyoruz tek noktadan toplanip gitmemiz zor olur zaten p.tesi is nedeniyle izmir mtden herhalde 4 5 kisi falan gelir diye dusunuyorum.
goztepe iskeleye gelebirsen bizi takip edebilirsin aslinda ordan gececegiz sonucta.
Teşekkürler de İzmir'de ilk senem arabayla bornova dışına çıktımmı bir daha geri dönemem yol bilgisi sıfır. Ve gelsem de ilk ışıklarda sizi kaybederim
Oncelikle iyi akşamlar dilerim.yarın bornovada bir işim var ordan geçicem isterseniz alabilirim sizi.Numaram 05057357361
Pm attım.