[İzmir - MT]

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
biz karsiyakadan gidiyoruz fakat bornovadan gelen varsa onunla gelebilirsin.

ekeonomide bulusmayi planliyoruz tek noktadan toplanip gitmemiz zor olur zaten p.tesi is nedeniyle izmir mtden herhalde 4 5 kisi falan gelir diye dusunuyorum.

goztepe iskeleye gelebirsen bizi takip edebilirsin aslinda ordan gececegiz sonucta.

Teşekkürler de İzmir'de ilk senem arabayla bornova dışına çıktımmı bir daha geri dönemem yol bilgisi sıfır. Ve gelsem de ilk ışıklarda sizi kaybederim :)

Oncelikle iyi akşamlar dilerim.yarın bornovada bir işim var ordan geçicem isterseniz alabilirim sizi.Numaram 05057357361

Pm attım.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
10268676_10152367500327931_8000012962601907043_n.jpg


ARkadaşlar teori eğitimi ücretsizdir.
Gitmeyen arkadaşarın şiddetle gitmesini öneririm
Bilgilerini tazelemek isteyenler için ise güzel organizasyon
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
İzmir MT Saygılar

artık İzmir MT nin de bir Bajaj fikri var nerdeyse herkes bir test etti :D
gürkanın yorum güzeldi. "Benim için İnazuma bitmiştir" Arif abinin yüzü?
ahaha bunna bir CAPS güzel gider aslında :)

10256639_519674364822606_2057344158611045801_o.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
Arkadaşlar Merhaba,

Bundan bir 4 5 ay önce dolaylı olarak kendimi tanıtmıştım İzmir MT ye. Şu an Ankara'dayım. 1 sene sonra okul bitiyor ve ben memleketim güzel İzmir'e geri dönüyorum Allah'ın izniyle. Burada Ankara MT ile takılıyoum. Çok güzel insanlar tanıdım/tanıyorum. Ama her İzmirli gibi benim de içimi memleket hasreti sarmış durumda. (Ankara baya boktan biryer açıkçası). Burada hem okuyup hem çalıştığım için kafama göre atlayıp gelemiyorum. Önümüzdeki 4 5 aylık süre içerisinde denk getirip, en az 2 3 kere karşılaşmak istiyorum sizinle. İlgiyle takipteyim.
Selam mahiyetinde bir yazı yazmak istedim. Kendinize de İzmir'e de iyi bakın. Böyle Ankara gibi bir şehirde uzun zaman geçirmiş olanlar ne demek istediğimi iyi anlamıştır :)

Tekeriniz düz bassın, sağlıcakla kalın !
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
350
Arkadaşlar bir kampanya başlattık ve İzmir'den başlayarak motosikletçiler için bir fark yaratmak istiyoruz.

Konu şehirlerde motosikletler için özel park yerleri yapılması. Bu amaçla bir imza kampanyası da başlattık destek olmak isterseniz adresi aşağıda.

Lütfen imzalayın, yayın ve yaydırın.
Bağlantıyı aşağıda bulabilirsiniz.
Herkese şimdiden teşekkür etmiş olayım, sağ olun.

Motosikletler için park alanları açın

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------

Ek gelişmeler var, sizlerle paylaşayım:
> Kampanya web sitesi alan adı: www.motosikletparkyeri.com (iki gün içinde yayına başlayacak).
> Tasarım desteği geldi. Afiş, etiket, çıkartma gibi konularda tasarım işini bir arkadaş üstlendi.
> TMF ile görüştüm, ilke olarak destekliyoruz, hatta seçimlerden önce İBB ile konuşmuştuk, bu konuda maddelerden biriydi dediler; bizlere de destek verecekler.

Gelişmeler oldukça buradan bilgilendirmeye devam edeceğim. İmzalayan ve duyuran herkese tekrar teşekkürler.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Arkadaşlar bir kampanya başlattık ve İzmir'den başlayarak motosikletçiler için bir fark yaratmak istiyoruz.

Konu şehirlerde motosikletler için özel park yerleri yapılması. Bu amaçla bir imza kampanyası da başlattık destek olmak isterseniz adresi aşağıda.

Lütfen imzalayın, yayın ve yaydırın.
Bağlantıyı aşağıda bulabilirsiniz.
Herkese şimdiden teşekkür etmiş olayım, sağ olun.

Motosikletler için park alanları açın

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------

Ek gelişmeler var, sizlerle paylaşayım:
> Kampanya web sitesi alan adı: www.motosikletparkyeri.com (iki gün içinde yayına başlayacak).
> Tasarım desteği geldi. Afiş, etiket, çıkartma gibi konularda tasarım işini bir arkadaş üstlendi.
> TMF ile görüştüm, ilke olarak destekliyoruz, hatta seçimlerden önce İBB ile konuşmuştuk, bu konuda maddelerden biriydi dediler; bizlere de destek verecekler.

Gelişmeler oldukça buradan bilgilendirmeye devam edeceğim. İmzalayan ve duyuran herkese tekrar teşekkürler.

Bu guzel calisma icin sizleri tebrik ederim. Umarim bu calisma sonucunda istedigimize ulasabiliriz. Kampanyayi imzaladim. Tesekkur ederiz.
Kipa da motosiklet ve bisiklet park yeri olmasina ragmen okuzun biri arabasiyla gelip bu park alanina park ediyor. Adamlara dalmamak icin kendimi zor tutuyorum.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Arkadaşlar merhabalar, yükseliş honda teknik servisine ulaşmam gerekiyor fakat internette yazan 373 70 70 numarayı bi türlü açan olmadı iki gündür. başka bi numara bilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

Ulaştım, teşekkürler.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
gözden düşmedide planlı bir etkinlik yapmadık be hacı burdan duyuralım hep anlık olaylar
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Havalar yagmurluydu ya dur bakalim biraz hareketlendirelim burayi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

XWEdV7.jpg
[/url][/IMG]

b8Lyq8.jpg
[/url][/IMG]

dj7XQ4.jpg
[/url][/IMG]

59GYPR.jpg
[/url][/IMG]

A2y340.jpg
[/url][/IMG]

2ncı motor beyaz hyosung emre 19 mayısa hazırlanıyor :) :)

0VGyv8.jpg
[/url][/IMG]

omm akademı
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
451
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Teori eğitimine gitmek istiyorum. Nerede oluyor birde ücretsiz derken elimizi kolumuzu sallaya sallaya girebilcezmi bilgilendirirseniz sevinirim.

Teorı egıtımı etkınlıgımız daha evel olmustu .

aynen dedıgınız gıbı elınızı kolunuzu sallayarak gırebılırsınız slyat soru cevap ve anlatım seklınde gerceklestırılıyor paralı olan ıse orada anlattıklarını uygulamaya gecıcegı zaman oluyor.

teorı egıtımınden bır yada bırkac gun sonra kapalı alanda ucretlı egıtım oluyor.

teorı egıtımı ucretsızdır hıc gıtmeyen arkadasların sıddetle gıtmesını tavsıye ederım.
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
451
Teşekkür ederim motosiklet sürmeye yeni başladım. bende şiddetle gitmek istiyorum zaten. 23 Mayısta orada olacağım.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arkadaşlar farklı bır konuda yardım istiycem sizden. 17 mayısta adnan menderese uçuyorum istanbuldan. Aydın sökeye gidiyorum en temiz ve hızlı nasıl gidebilirim? Uçağa çok para verıcegımden transfer alamadım. Sanırım havalımanından tren ve otogardan otobusler varmış..
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Arkadaşlar farklı bır konuda yardım istiycem sizden. 17 mayısta adnan menderese uçuyorum istanbuldan. Aydın sökeye gidiyorum en temiz ve hızlı nasıl gidebilirim? Uçağa çok para verıcegımden transfer alamadım. Sanırım havalımanından tren ve otogardan otobusler varmış..
En hizli yol araba kiralayarak. Ama tabi maddi durum el vermiyorsa en ucuz trenle gidebilirsin. Havalimanin icinde tren geciyor.

http://www.tcdd.gov.tr/Upload/Files/ContentFiles/2010/bolgesel/bassokeayd.pdf
Kalkis saatlerine burdan bakabilirsin.

Trenler hizli ve tahat tavsiye ederim.
Fakat izmirden direk sokeye sanirim tren yok. Aktarma yapman gerek sanirim.
Fakat izmir den bazi ucak firmalarinin kusadasina servisi oluyor. Ona binip kus adasindan dolmusla gidebilirsin. Söke kus adasina yakin.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Teşekkürler, araba kiralıyamıyorum zaten arabam var ama param yetmez kiralama yakıta felan. Atlasjetın yer hizmeti var servis olarak ama atlasjetten cuma bılet bulamazsam uygun fiyata başka fırmayla gelıcem. Tren güzel ama sökeye bi aktarma gozukuyor sökedeki arkadaşımda treni bilmiyor nedense. ya kuşadası yapıcam yada otogardan sökeye gidicem artık
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Havalimanindan direk otoara belediye otobusu var.
http://mobil.eshot.gov.tr/Saatler.aspx?tip=H&hatno=204

Burdan otobus saatlerine bakabilirsin.

Baska bir secenek ise havalimanin hemen onunden dolmuslar kalkiyor. Ozdere dolmuslarina binip ahmetbeylide inip. Seferhisar dan gelip kusadasina giden dolmusabinebilirsin. Ama zahmetli tabi. Havalimani onunden gecen selcuk dolmusununa binip selcuktan kusadasina gecebilirsin. Selcuktan direk soke ye var mi bilmiyorum.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
atlas jet ve onur air ın söke kuşadası servisleri var. ister k.adasına gider oradan dolmuşla sökeye gidersin istersende direk söke.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
arkadaşlar haftasonu seferihisara gideceğim , otobandan gitmek mi daha iyi eski yoldan mı , hgs yok birde otobana girersem almam gerekecek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst