Dokuz Eylül Üniversitesi Motosiklet Kulübü

Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
Dokuz Eylül Üniversitesi'nde okuyan bir kaç öğrenci arkadaşla birlikte Motosiklet Kulübü kurmak için fikir yürüttük.Şimdilik sadece facebook'ta grubumuzu oluşturabilirdik.( https://www.facebook.com/groups/224783544399025/ )İnteret aracılığıyla okulumuzdaki daha çok motorsevere ulaşmayı hedefliyoruz.Gerekli kişilerle konuşup kulübe resmiyet kazandırmaya çalışacağız.Sizlerden ricam okulumuzda ya da izmir'deki diğer üniversitelerde okuyan tanıdıklarınız varsa bu konu hakkında bilgilendirilmelerini sağlamanız.Olur da kulübü kurarsak özellikle İzmir MT tayfasının da desteklerini bekliyoruz(maddi olarak değil manevi olarak elbette :) )
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Yapabilecegimiz birsey varsa mutlaka yardimci oluruz dostum.

Ben whatsap grubunda paylastim istersen facebooktan izmir mt kapali grubuna istek gonder oradada paylasirsin soylemek istediklerini.
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
Çok teşekkür ederim desteğiniz için.Şimdilik bize düşen görev sayıca çoğalmak , okuldaki gerekli yerlerle konuşup kulübü resmileştirmek ve kulüp başkanlığı yapmak isteyecek hocaları bulup konuşmak.Yavaş yavaş bişeyler olacaktır illa ki bakalım.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Dostum ben de Ege Üniversitesinde motosiklet kulubu kurmak istiyorum.

Fakat bu resmileşme işlemleri hakkında bilgi sahibi değilim. Nasıl oluyor biliyorsan paylaşırmısın?

Kulup odası kurmayı planlıyormusunuz?
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
Görüştüğüm diğer arkadaşın söylediğine göre belirli bi sayı gerekiyo , sanırım 16 kişi ve bir de hocanın imzası yanı kulüp başkanlığı yapacak hocanın imzası.Facebook'taki sayfamızda Mert arkadaşımızdan daha detaylı bilgi alabilirsin.Ve sanıyorum ki Ege üniversitesi'nde motorize bi topluluk mevcut ama resmi değiller.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst