- Katılım
- 23 Haz 2008
- Mesajlar
- 376
- Konu Yazar
- #1
Dokuz Eylül Üniversitesi'nde okuyan bir kaç öğrenci arkadaşla birlikte Motosiklet Kulübü kurmak için fikir yürüttük.Şimdilik sadece facebook'ta grubumuzu oluşturabilirdik.( https://www.facebook.com/groups/224783544399025/ )İnteret aracılığıyla okulumuzdaki daha çok motorsevere ulaşmayı hedefliyoruz.Gerekli kişilerle konuşup kulübe resmiyet kazandırmaya çalışacağız.Sizlerden ricam okulumuzda ya da izmir'deki diğer üniversitelerde okuyan tanıdıklarınız varsa bu konu hakkında bilgilendirilmelerini sağlamanız.Olur da kulübü kurarsak özellikle İzmir MT tayfasının da desteklerini bekliyoruz(maddi olarak değil manevi olarak elbette
)