[İzmir - MT]

Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
89
Merhaba ben denizli mtk üyelerinden mehmet.temmuz itibariyle izmire geliyorum sizlerle tanışıp yol yapmak isterim.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
54
Bu gun arkadasim skuter ile ceza yemis. Ustelik bu ceza da motordaki canta yuzunden. Aractaki her turlu aksesuar yasakmis. Ya ruhsata isletecek ya da 80 tl cezayi odeyecek ve bir daha da motorca canta ile dolasmiyacak.
Bu konuda bilginiz var mi? Bu gun herkese ayni cezayi yazdi diyor alsancakta gelen gecene.
Hangi maddeden ceza yazmışlar öğrenebilirmisin? Yani ceza tutanağında yazılı madde ne? Normalde böyle bir madde yok diye biliyorum.Eğer yazıyorlarsa (ki ben sanmıyorum)bile başka bir maddeden yazıyorlardır.Makbuza bakıp arkadaşın bize o maddeyi söylerse bizde daha detaylı bilgi sahibi olur ona göre bir değerlendirme yapar ona göre hareket ederiz.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Hangi maddeden ceza yazmışlar öğrenebilirmisin? Yani ceza tutanağında yazılı madde ne? Normalde böyle bir madde yok diye biliyorum.Eğer yazıyorlarsa (ki ben sanmıyorum)bile başka bir maddeden yazıyorlardır.Makbuza bakıp arkadaşın bize o maddeyi söylerse bizde daha detaylı bilgi sahibi olur ona göre bir değerlendirme yapar ona göre hareket ederiz.
32. Maddeymiş.


Buradan da bakabilirsin abi.

Rica etsem trafikçi arkadaşlara sorup bunun tam olarak neymiş ne yapmamız gerekiyor öğrenip paylaşabilir misin?
Teşekkür ederim.
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
madde 32: Araç üzerinde yapılan teknik değişikliği 30 gün içinde tescil yapan kuruluşa bildirmemek
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bu ceza kalkmicakmi bu şekilde devammi edicek imza kampanyasi vs vs elimizden ne geliyorsa yapalim.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
çanta yüzünden ceza kanunu nedir? bizden başka hangi ülkede vardır acaba? biz bu motorları ticari olarak mı kullanıyoruz, kaçak eşya mı taşıyoruz, vergisini alıyosun zaten, mantığına küfredicem yeminle.
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
4
Selamlar..ben selim kızılkaya...aranıza yeni katıldım...birdaha ki gezinizde size katılmak ve tanısmak için sabırsızlanıyorum..herkese iyi formlar :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Dövletin parası bitmiş herhalde , ya da bazı birimlerinin canı sıkılmış huzursuzluk çıkarayım diyor. Taksime izin yok deyip gereksiz bir çatışmanın önünü açtıkları gibi ...:jocolor:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Arkadaşlar ben şöyle bir bilgiye ulaştım.
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının Motosiklet çantaları için,"teknik değişikliğe girer" şeklinde görüş bildirmesiyle, Emniyet Genel Müdürlüğü 17.08.2012 tarih, 4954-160093 sayılı ile, 81 ildeki Trafik Müdürlüklerine bir iç genelge göndererek, "motosiklet çantalarının ruhsata işletilmesi gerektiği" talimatını vermiştir.
http://www.motosikletforum.com/konu/arka-cantasini-topcase-ruhsata-isletmeyene-72tl.10180/
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar ben şöyle bir bilgiye ulaştım.
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının Motosiklet çantaları için,"teknik değişikliğe girer" şeklinde görüş bildirmesiyle, Emniyet Genel Müdürlüğü 17.08.2012 tarih, 4954-160093 sayılı ile, 81 ildeki Trafik Müdürlüklerine bir iç genelge göndererek, "motosiklet çantalarının ruhsata işletilmesi gerektiği" talimatını vermiştir.
http://www.motosikletforum.com/konu/arka-cantasini-topcase-ruhsata-isletmeyene-72tl.10180/
Merhaba.

Verdiginiz linkteki konu 2012nin eylül ayina aittir.

2014deyiz ve kismi değişiklikler olmus olabilir.

Umarim ayni kanun gecerli degildir.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
54
Trafikteki polis arkadaşların dediğine göre:Ticari amaçlı kullanılan scooterlara neredeyse kendinden büyük taşıma çantaları takılarak trafiğe çıkılmakta ve bundan dolayı bizzat bu motosikleti kullanan sürücülerinin, yayaların ve diğer araçların güvenliği tehlikeye düşmekteymiş.Bu durumun önlenmesine yönelik bir çalışma ve uygulama yapılıyormuş, hususi kullanılan ve çok dikkat çekecek kadar büyük olmayan çantalarla ilgili bir durum söz konusu değilmiş...Ama yinede bir süre topcase taşımamakta fayda var diye düşünüyorum.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Trafikteki polis arkadaşların dediğine göre:Ticari amaçlı kullanılan scooterlara neredeyse kendinden büyük taşıma çantaları takılarak trafiğe çıkılmakta ve bundan dolayı bizzat bu motosikleti kullanan sürücülerinin, yayaların ve diğer araçların güvenliği tehlikeye düşmekteymiş.Bu durumun önlenmesine yönelik bir çalışma ve uygulama yapılıyormuş, hususi kullanılan ve çok dikkat çekecek kadar büyük olmayan çantalarla ilgili bir durum söz konusu değilmiş...Ama yinede bir süre topcase taşımamakta fayda var diye düşünüyorum.
Bilgilendirme icin tesekkur ederim.
Cezayi yiyen arkadas barsan global de calisiyor. Cok ufak tefek evraklari alsancak icinde tasiyor. Evet kendisi kurye ama cantayi sahsi kullanim icin kullaniyor. Ki canta oyle pizzaci pideci cantasi degil. Bildigimiz ufak bi canta. Motor sirkete ait degil. Arkadasin kendi uzerine kayitli. Buna ragmen cezayi yemis.
Senin de didigi gibi belli bi sure canta kullanmasak iyi olacak. Bilgilendirme icin tesekkur ederim
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Link acilmiyor bahsettigin Kampı goremedim.

Sanirim izmokdan bahsediyorsun.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
'yaza merhaba dikili çam kamping' etkinliği. Turk-mok mu izmok mu bilmiyorum. Yazmıyor etkinlikte
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
tuncay
lastik konusunda buz moto bornova derim
hepsini yapıyor sbop değişimi sökme takma balans
bunları dışarıda 50 tl ye falan yaptırırsın
işin olmadığı zaman seninle gidelim istersen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst