[İzmir - MT]

Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
11
Sadece 14:00 de urlada yagis gosteriyor. Daha sonra hava acik diyor. Son durum nedir acaba -)
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
11
Bulusma yerı goztepe mıydı , son ayrıntı alabılır mıyız . Ben kaynaklardan otobandan gelıcem de
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Ben urla gulbahceden geldim simdi konaka, yagmur su anda yoktu. Haa kapali ve ruzgar vardi. Ama yagis yoktu. 2 den sonra ne olur bilemem. 2 de goztepedeyim
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
11
Ben yoldayım, olur da yetişemezsem direk özbek e giderim. Cebim 554 421 31 41 şafak...
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
katılan katılmayan herkese çok teşekkürler, güzel bir geziydi tarafımca :) bi başlık hareketi gelecektir bunla ilgili, cemal ustaya saygılar :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Herkese teşekkürler.

Birdaki rotamız seferihisar sıgacık rotası gibi gözüküyor. Yine hep beraber facebook grubundan oylama yapıp fikirleri beyan ederiz.

Daha yeni eve geldim ve 200km yol yaptık bugun.

10174852_511751088948267_5930979287019219267_n.jpg

10156010_511752148948161_7832509639750310736_n.jpg


1911904_511752715614771_1036486372464217199_n.jpg


10259779_511753465614696_2819026293054924229_n.jpg

1509935_511754388947937_2153686799491248219_n.jpg

10250177_511744505615592_4506494468894746727_n.jpg


1549488_511749372281772_3620220747201456977_n.jpg


10250329_511749572281752_1264403440702609407_n.jpg


1604900_511748978948478_2826268967498700161_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
HARİKA BİR GEZİ OLDU DÜZENLEYEN , KATILAN ÖZBEK YOLLARINDA KAYBOLAN :mrgreen:TÜM ARKADAŞLARA SELAMLAR...:bestmt:
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Güzel gezi olmuş iyi bari hava bozmamış ben yağar demiştim ama yağmadı emeğinize sağlık
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Herkese teşekkür ederim. En kısa zamanda yeniden tekrarlamak dileği ile görüşmek üzere arkadaşlar....
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Bu gun arkadasim skuter ile ceza yemis. Ustelik bu ceza da motordaki canta yuzunden. Aractaki her turlu aksesuar yasakmis. Ya ruhsata isletecek ya da 80 tl cezayi odeyecek ve bir daha da motorca canta ile dolasmiyacak.
Bu konuda bilginiz var mi? Bu gun herkese ayni cezayi yazdi diyor alsancakta gelen gecene.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst