Bende Erol deyip durdum bütün geceTeşekkür ederim hatırın için adımı Ertuğrul olarak değiştireceğim..![]()
Teşekkür ederim hatırın için adımı Ertuğrul olarak değiştireceğim..![]()
hmm, benim çin malına pek yeltenmezler o zaman, 4 apartman görüyor koyacağım yeri. direksiyon kilidi var, birde teker kilidi ve branda alıp koyayım o zaman apartman önüne.
hem benim motor 160kg. uğraşmazlar heralde
dogru karar vermissiniz yarin pek tadi olmaz, gelecek hafta sonu günesli olacak