[İzmir - MT]

Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ya abi şu diğer gezi planı tam fuar haftası ben yokum ya öf :sunny: yaza doğru bodrum yapalım kesin iyi fikir :cat:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Çok güzel olur da bnm bi çuval yakıt parası toplamam lazım ;))

gsr stabil 100 ile tahminim 5lt yakar :) Hocam bilek oynarsa benzinde oynuyor :)

Ben uzun yolda 80 ile arada sırada 120 ile 4.2lt yaktım belki 4lt'ye bile düşürürdüm full 80 ile. :)
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
gsr stabil 100 ile tahminim 5lt yakar :) Hocam bilek oynarsa benzinde oynuyor :)

Ben uzun yolda 80 ile arada sırada 120 ile 4.2lt yaktım belki 4lt'ye bile düşürürdüm full 80 ile. :)

Yaw her seferinde yavaş gitcez diye çıkıyoruz yola ;) sonra yavas yavas hızlar yükseliyor ;) ondan sonra ver yansın 230 240 gidiyoruz dönüşte yakıt bitince 90-100 geri geliyoruz :)

Fazer gsr dan az yakıyor bi de ben denedim full depo gaz aça aça 180 km gitti yine depoyu doldurdum sakin sakin kullandım 185 km gitti iki türlü de yakıyor namussuz fazer olan bi abim tam depo 240-250 km gördüm dedi çok şaşırmıştım seninki de öyle mi cem ??
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Arkadaşlar yarın ufak çaplı dahil olabileceğimiz gezi planlayan var mı? yada bir kahvaltı planlayalım gelmek isteyen olursa. hava açık olacak sanırım
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Yaw her seferinde yavaş gitcez diye çıkıyoruz yola ;) sonra yavas yavas hızlar yükseliyor ;) ondan sonra ver yansın 230 240 gidiyoruz dönüşte yakıt bitince 90-100 geri geliyoruz :)

Fazer gsr dan az yakıyor bi de ben denedim full depo gaz aça aça 180 km gitti yine depoyu doldurdum sakin sakin kullandım 185 km gitti iki türlü de yakıyor namussuz fazer olan bi abim tam depo 240-250 km gördüm dedi çok şaşırmıştım seninki de öyle mi cem ??

Hocam ben öyle ölçmüyorum malesef full depo koyup benzin bitene kadar devam etmek bence çok dogru degil.

Her benzini fullerken fazladan 1 ltde koyabilirsiniz yada yarım litre...... salladıkça alıyor namussuz. tamamen pompacının ve benim sabrıma kalmış..

Ben benzini bitiriyorum yolda kalıyorum tamamen yolda kaldıgımda topcaseden 1 lt benzin çıkarıyorum şişeden .. onu koyuyorum ve ölçüyorum 1 lt ile 15km gidiyor şehir içinde tabi.

Buda 100kmde 6.5km civarına gelir fakat uzun yola düşük hızlarda 4.2 lt civarı. full depo yanlış hatırlamıyorsam 22lt ediyor.

benim hesabıma göre full depo ile 400km gider fazerım. geçer bile. yedek dahil. yedeksiz 400km Fazerla sabit 80 90 gidicek adam yok zaten :)


Egsoz açıkmıdır hocam ?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Ne biri karagölde kahvaltı mı dedi yada çiçekli köy de olabilir ;) mangal tarzı kahvaltı ;)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Cem sen naptın be kardeşim :S ben 250 cc 2 silindir motorla senden çok yakıyorum :S adaletsizlik len bu :D Nasıl yapıyorsun bunu sabit 90 altımı gidiyorsun hep?
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Yok orjinal egzos da fazer mı alsam yaw 400 olmasın 300 gitsin razıyım ;) şaka şaka makinemi seviyorum ya egzos bile yaptırmadım orjinallikten yanayım her zaman

Yakıt ölçme şeklin çok iyimiş bende topcase yok koynuma alayım şarapçılar gibi ;)

Sırt çantasına alayım koyayım bende öyle denicem güzel fikir hep km hesabı ile ölçmeye çalıştık tam bi hesap çıkaramadık bi de senin gibi yapayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

80-90 la gitmek çok zor yaw ;) hele bi de otobandaysanız imkansız ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

Ayriyetten 22 litre depo iyimis bnm depo 16,5 şitre hadi kapağa kadar doldurduk desek 18 filan olur tahminim deponuz büyükmüş
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Valla bende mangal taşıcak aparat yok :D ben incir altı Yada Karşıyaka'da bi kahvaltı eder sonrada azcık turlarız siye düşünmüştüm ama plan yapmak isteyen varsa her öneriye açığım hava güzel olursa evde oturasım yok :)
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Valla bende mangal taşıcak aparat yok :D ben incir altı Yada Karşıyaka'da bi kahvaltı eder sonrada azcık turlarız siye düşünmüştüm ama plan yapmak isteyen varsa her öneriye açığım hava güzel olursa evde oturasım yok :)

Plan yapcak olan varsa yapsın piknik alanlarından biri olsa daha güzel olur bnce temiz hava mangal sohbet keyfi on numara olur ben işe gidiyorum şimdi yarın sabah çıkıcam 7 de ufak bi işim var onu halledicem ordan bakarım plan yaptıysanız gelirim oraya gerçi bu saatte plan yapmak uygunmudur onu bilmiyorum aniden olcak biraz sanki

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

Sırt çantasında taşırız malzemeleri kalabalık olursak sıkıntı olmaz diye düşünüyorum hem cemin topcase i var gelirse çok iyi olur iyi bir mangalcı diye biliyorum onu ;)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Valla bencede yapalım temiz havayada varım ama pek ses çıkaran yok whatsappdan da yazmamıyorum whatsapp problemli
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem sen naptın be kardeşim :S ben 250 cc 2 silindir motorla senden çok yakıyorum :S adaletsizlik len bu :D Nasıl yapıyorsun bunu sabit 90 altımı gidiyorsun hep?

Emre hyoda 17 litre diye biliyorum.

Fazer 23 litre diyebilirim. 19 litre normal 3.5 litre yedek toplamda 22.5 litre.

Depo büyük haliyle sabit 80 ilede 4 -5 bin devir civarında oldugu için az yakıyor :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese merhaba,
Yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiler.
Bir kaç aydır çeşitli sebeplerle buralara pek sık uğrayamadım.
Yeni gelen arkadaşlarla görüşmek,tanışmak dileğiyle..
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar emiralem köyünde çok güzel bir piknik alanı var.Masa sandalye mevcut ve ormanın içinde.Araç başına 5 lira ama motora para almam dedi girişteki adam,en kötü ihtimal motorları girişe ücretsiz bırakabiliriz.Hemen yanında gölet tarzı baraj var.Köyü geçince de gezilecek tarihi yerler varmış.Bu hafta nişanlımla gideceğiz,ortamın fotolarını çeker siteye koyarım:)
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
9
evet evet evet piknik yapalım süper olur valla tanışmış oluruz hem. iyi fikir ayarlayın arkadaşlar gelelim değişiklik olur haydiii
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
haftaya pazar çeşmealtında kahvaltı sonrasında şirinceye bir etkinlik düzenliyoruz hava müsait olursa gelin oraya arkadaşlar tanışmış oluruz
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Ben de geleceğim inşallah.Bi aksilik çıkmazsa gelirim çıkarsa gelemem !!..( ''Çok mantık az akıldan iyi değildir '' şimdi uydurdum ne demekse :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst