[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2000-model-yamaha-dragstar-650-120331857/detay bu motoru bilen var mı?ya da bir yorumu olan?

Bu motor 1 senedir ilanda belki dahada fazla uzun zamandır görüyorum.

Egsoztu paslı birşeydi yanlış hatırlamıyorsam onu degiştirmiş emin degilim fakat.

Yinede şuanki egsozları çok kötü durumda eger alıcak olursanız İzmir bayralık / turandaki yamaha servisine götürünüz. Özellikle aslan usta baksın.

Bu şekildeki 2000 model bi V motor . Kesinlikle servise gösterilmesi şart.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
Bu motor 1 senedir ilanda belki dahada fazla uzun zamandır görüyorum.

Egsoztu paslı birşeydi yanlış hatırlamıyorsam onu degiştirmiş emin degilim fakat.

Yinede şuanki egsozları çok kötü durumda eger alıcak olursanız İzmir bayralık / turandaki yamaha servisine götürünüz. Özellikle aslan usta baksın.

Bu şekildeki 2000 model bi V motor . Kesinlikle servise gösterilmesi şart.

teşekkür ederim yardımlarınız için :)
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Walla güzel olur hem tanışmış oluruz çok yoğundum buluşmalara gelemedim zaten içim gidiyor...
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
arkadaşlar gps tracker aldım, araştırdığım kadarıyla imei ayarlamamız yada pasaporta kaydettirmemiz gerekiyor. İzmirde imei yükleyecek bir babayiğit tanıyormusunuz :) ben bornovada bulamadım :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Arkadaşlar teori egitimi olucak daha iyi bir motosiklet sürücüsü olmak istiyorsanız katılmanızı tavsiye ederim.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/127257-izmir-mt-21-subat-art-motoakademi-teori-egitimi-etkinligi-ucretsizdir.html

Gelicekler konu içine adını yazsın.

Ayrıca yazmayı unutmuşum kendisinden özür dilerim mustafa kaptana yardımlarından ötürü çok teşekkürler.
:) Ne özürü kardeşim ayıp ediyon
Ben teşekkür ederim hiç bişey yapmadım ki :)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
arkadaşlar bodruma gelicekmisiniz yaza :) en aktif grup izmir valla :D bu haraketlilikle dünya turu yapsanız şaşırmam ...
 
Son düzenleme:
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
arkadaşlar bodruma gelicekmisiniz yaza :) en aktif grup izmir valla :D bu haraketlilikle dünya turu yapsanız şaşırmam ...

Bodrum benim aklımda var arkadaşlara gezi rotasını sunup oylama birligiyle kabul edilirse geliriz.

Lakin hem yol hemde bodrum çok tatlı bir etkinlik olur :)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
Bodrum benim aklımda var arkadaşlara gezi rotasını sunup oylama birligiyle kabul edilirse geliriz.

Lakin hem yol hemde bodrum çok tatlı bir etkinlik olur :)

valla bencede hatta bodrumdan grup toplanırsa :) bodrum-izmir grup sürüşü daha sonrada izmir-bodrum hep beraber daha kalabalık olarak güzel olur.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst