İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhabalar.
Art MotoAkademi'nin teori egitim ücretsizdir.
21 şubat yani bu cuma saat 19:00'da gündogdu meydanında toplanıp beraber gidecegiz. Toeri egitimi saat 19:30da başlayıp 23:00a kadar devam edebilir.
Teori egitimi nedir fiziksel egitimmi görücez diye akılda soru kalmasın .. Sunum slayt anlatım şeklindeki yararlı bir egitimdir.
Eger teori egitimini begenen arkadaşlar diger egitimleride ücretli olarak alabilecekler.
Şimdi gelelim iş çıkışına yetişemem 9da gelsem olmazmı yada yeri tam olarak neresi diyenler..
Arkadaşlar 19:00da müsait olanlar gündogdu meydanında bulunsunlar yetişemicek arkadaşlar için hatta 21:00da işten çıkanlar için ise Coffemania hürriyet binası sokagi alsancak.. Konuştugumuz üzere yer problemi olmıcaklar yetişemicek olanlar daha sonradanda gelebilirler .



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Güncel Diyelim Herkes görsün.
Katılıcak olan arkadaşlar gelicegini belirtirse sevinirim.
Art MotoAkademi'nin teori egitim ücretsizdir.
21 şubat yani bu cuma saat 19:00'da gündogdu meydanında toplanıp beraber gidecegiz. Toeri egitimi saat 19:30da başlayıp 23:00a kadar devam edebilir.
Teori egitimi nedir fiziksel egitimmi görücez diye akılda soru kalmasın .. Sunum slayt anlatım şeklindeki yararlı bir egitimdir.
Eger teori egitimini begenen arkadaşlar diger egitimleride ücretli olarak alabilecekler.
Şimdi gelelim iş çıkışına yetişemem 9da gelsem olmazmı yada yeri tam olarak neresi diyenler..
Arkadaşlar 19:00da müsait olanlar gündogdu meydanında bulunsunlar yetişemicek arkadaşlar için hatta 21:00da işten çıkanlar için ise Coffemania hürriyet binası sokagi alsancak.. Konuştugumuz üzere yer problemi olmıcaklar yetişemicek olanlar daha sonradanda gelebilirler .



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Güncel Diyelim Herkes görsün.
Katılıcak olan arkadaşlar gelicegini belirtirse sevinirim.