[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Ellerini bırakıp deniyerek anlayabilirsin fakat trafige kapalı alanda yapın çünkü düşüp daha büyük hasar açabilirisin :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Ya zaten benim en sevdiğim şeylerden biri boş yerlerde ellerimi bırakıp üstümü düzeltmek :) Baya bir dolandım kesinlikle sağa çekiyordu. Başka bir motorcu olan RCV motora uğradım geri dönerken bornovada. Durumu baştan sona anlattım. Usta bir şey göstercem dedi. Sonra ufak bir şekilde dizini lastiğe bastırdı. Çamurluk la lastik eskisi gibi oldu. Bunu yapmışlar işte dedi. Motoru sürdüm sağa çekme düzeldi. Çamurluğun ekseniyle lastiğinin ekseni bir değil dedi. Gidondaki üçgenlerde sorun varmış. Söküp kontrol etmemiz lazım dedi. Sonuç olarak motor düzeldi gidişi düzeldi ama çamurluk şuan yamuk :) İzmoto ya çok sinirlendim ama bir diz haraketi için bana birsürü artislik yapıp ayrıcada yalan söylediler. Hatta çamurluğu düzeltmenin 85 lira olduğunu ama bu sefer onlardan olabileceğini söylediler. Yaptıkları resmen dolandırıcılık. :farao: Eğer yapabilirsem direk yamaha ya şikayet edeceğim.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İzmoto herkesin gözünde iyice düşmeye başladı yamaha servisi diye önerdigimize pişman ediyorlar vallaha.

Ordaki tek sevdigim adam aslan usta. oda her motorla ilgilenmıyor. senin motorla acaba omu ilgilendi ?

Neyseki problemi teşhis edebilmene sevindim.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Valla ben isimlerini bilmiyorum saçı uzun bir usta vardı o baktı. Ya sinirlendiğim nokta bana yalan söylemeleri. Gidonda bir oynama mı yaptınız mı diye ısrar ettim. Biz düzelttikten sonra mı oldu yani onu demek istiyorsun diye bir tavırla karşılaştım. Hele öyle basit bir işlem için bu şekilde 85 lira ama sana yapıverelim diye adam yemeleri yok mu. Düşündükçe delireceğim. Sürerken gidon da bir sorun olduğunu farkedebiliyorum ısrar edince zincirdendir o çok takıldıysan bir ara getir bakalım diyorlar. Onada bir 500 lira isterlerdi herhalde. O kadar büyük bir işletmenin böyle bir markanın bu haraketleri yapması yazık, yapılan yatırımada yazık. Geçen hafta orada motoru bakıma vermiştim belkide hiç birşey yapmadan geri verip paramı aldılar, kim bilir :farao:


Problemin çözülmesi benide rahatlattı çamurluk yamuk olsada en azından motor düzgün gidiyor. Haftaya yaptırırım artık tespit etmesem uyuyamazdım :)
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Ya zaten benim en sevdiğim şeylerden biri boş yerlerde ellerimi bırakıp üstümü düzeltmek :) Baya bir dolandım kesinlikle sağa çekiyordu. Başka bir motorcu olan RCV motora uğradım geri dönerken bornovada. Durumu baştan sona anlattım. Usta bir şey göstercem dedi. Sonra ufak bir şekilde dizini lastiğe bastırdı. Çamurluk la lastik eskisi gibi oldu. Bunu yapmışlar işte dedi. Motoru sürdüm sağa çekme düzeldi. Çamurluğun ekseniyle lastiğinin ekseni bir değil dedi. Gidondaki üçgenlerde sorun varmış. Söküp kontrol etmemiz lazım dedi. Sonuç olarak motor düzeldi gidişi düzeldi ama çamurluk şuan yamuk :) İzmoto ya çok sinirlendim ama bir diz haraketi için bana birsürü artislik yapıp ayrıcada yalan söylediler. Hatta çamurluğu düzeltmenin 85 lira olduğunu ama bu sefer onlardan olabileceğini söylediler. Yaptıkları resmen dolandırıcılık. :farao: Eğer yapabilirsem direk yamaha ya şikayet edeceğim.

Problemin çözülmesine sevindim bende :) RCV motordan bende çok memnun kaldım bi kaç kere gittiğimde. Gerçekten düzgün insanlar
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Problemin çözülmesine sevindim bende :) RCV motordan bende çok memnun kaldım bi kaç kere gittiğimde. Gerçekten düzgün insanlar

Evet sen tavsiye ettiğin için bende dolanırken o yöne doğru yöneldim direk. Çok dürüst bir şekilde gösterdi ve ilgilendi. Sıcakkanlı ve samimi insanlar bundan sonra direk oraya giderim zaten. Hatta bir bakımda onlara yaptırmak lazım :)
 
Katılım
1 Mar 2012
Mesajlar
133
Çıkma parça? Nerden çıktı acaba hiç düşündünüz mü? O parçada kimsenin ahı kaldımı acaba? Zincirleme gelecek bir sürü soru ve cevapsız durumlar.Ne diyeyim biz böyleyiz işte.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
tamamen tinerle çalışır mı bilmiyorum ama draglarda depoya 100tl benzine 10 tllik tiner(emin değilim) oranında :D tiner ekleyen varmış. Sonrasında sekmandan, sübaptan, pistondan medet ummamak lazım
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Arkadaşlar hatay 3 yol civarına taşındım fakat evin ne bir bahçesi nede motoru bağlayabileceğim bir demiri var. Ne önerirsiniz? :pale:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bi arkadaşında durumu böyleydi elektirikli vinç alıp motoru 3ncü kata koyma planları yapıyordu konuyu bulursam paylaşırım :mrgreen:

Alarmlı disk klidi ve master lock güvenlik seviyesi yüksek kilitler.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
valla kardeşim işin zor :S bende öle biyerde oturuyordum gece uyuyamıyordum şimdi güvenliği olan bi siteye geçtim yani bence taşın :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

aklıma geldi , üçyolda 4-5 apartmanın kapalı otoparkı var eğer sana yakınlarsa yöneticilerinden izin alıp kapalıya koyabilsen çok rahat edersin aslında ;) üçyoldaki caminin karşı sırasında yokuş üzerindeki binalardan birkaçında var mesela kapalı ;)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Ya mecburi bir durum oldu ondan burdaki bir arkadaşın yanına geldim zaten. Bir sürede burada duracam gibi duruyor. Kilitlere abanacaz artık.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar kısa zamanda bir gezi planı düzenliyorum yaklaşık 2-3 hafta sonra.

Kendinizi ayarlamya bakın zaten gezi konusunu 1 hafta sonra detaylı bir biçimde açıklayıp konuyu açarım.

Gezi uzun bir gezi olucak 400 -500km kadar yapabiliriz. maddi ve zaman bakımından hazırlıklara başlayın :)

Bunu yazıyorum gezi yokmu diyen olmasın diye .

Çok daha detaylı şekilde konu acıcam zamanı gelince.:cat:
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Cem kardeşim ondan önce şöle İzmir de bir kafede bir tanışma ayarlasak herkes gelse de sonrasında böle uzun geziye çıksak hem geziye katılacakların sayısınıda arttırmış oluruz diye düşünüyorum. Ben sizlerle tanışıp gezilere katılmayı gönülden isterim. benim gibi düşünüp tanışıklık olmadığından dolayı gelemeyen arkadaşlar da vardır diye düşünüyorum ne dersin?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Ben konuyu açmadıgım için o konuya daha deginmedim.

Konuyu açtıgım zaman hepsini teker teker madde şeklinde açıklayacagım.

Yeni arkadaşlar ve benim tanışmadıgım kişilerde gelebilir fakat belli şartlar altında.

Geziye gelmeden mutlaka yeni arkadaşlarla tanışma zorunlulugu olucak.

Tanımadıgımız insanlarla yol yapmak istemeyenler olabilir haklılarda.

EHLİYET .

KASK.

Hız sırını sıra düzeni ve fermuar düzenine uyma zorunluguda olucak.

Bunları teker teker açıklayıp açtıgım konuda belirticem :)

İzmir - Balıkesir üzeri bir rota düşünüyoruz ve balıkesir mt'dekilerlede buluşabilriz yardım alabilriz oradaki gezilecek yerler için.

Buraya zaten gezi yapıcam diye yazmamın sebebi İzmir mt'de tanışmadıgım arkadaşların bilgilenmesi.

Bizim gruptaki ve tanıdıgımız kişilerle whatsapta izmir MT grubu var.

Tanıştıktan sonra sizleride eklecegiz.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
54
Ben konuyu açmadıgım için o konuya daha deginmedim.

Konuyu açtıgım zaman hepsini teker teker madde şeklinde açıklayacagım.

Yeni arkadaşlar ve benim tanışmadıgım kişilerde gelebilir fakat belli şartlar altında.

Geziye gelmeden mutlaka yeni arkadaşlarla tanışma zorunlulugu olucak.

Tanımadıgımız insanlarla yol yapmak istemeyenler olabilir haklılarda.

EHLİYET .

KASK.

Hız sırını sıra düzeni ve fermuar düzenine uyma zorunluguda olucak.

Bunları teker teker açıklayıp açtıgım konuda belirticem :)

İzmir - Balıkesir üzeri bir rota düşünüyoruz ve balıkesir mt'dekilerlede buluşabilriz yardım alabilriz oradaki gezilecek yerler için.

Buraya zaten gezi yapıcam diye yazmamın sebebi İzmir mt'de tanışmadıgım arkadaşların bilgilenmesi.

Bizim gruptaki ve tanıdıgımız kişilerle whatsapta izmir MT grubu var.

Tanıştıktan sonra sizleride eklecegiz.

izmir grubuna nasıl connection yapacağız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst