[İzmir - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Akşam 22:00 da girip 03:00 te çıkmayı düşünmüyorum. O kadar saat o kadar yüksek seste kafa kalmaz. Limitsiz içki istemiyorum. Eskisi kadar içemiyorum. 200 gr votkadan sonra kafa bi dünya oluyor, çok ekonomikimdir :)
Sanırım gün doğdu meydanın da konser olacakmış. Orada şampanya ile dışarda yıl başına girip 12 den sonra bi bar club tarzı bi yere gitmek isterim açıkçası.
30 tl uygunmuş :)
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
bu eğitim olaylarına tilt oluyorum önceden napıyodu insanlar 1900lü yıllardan bu yana hep eğitimle mi sürdü millet motorunu
bir kere öngörülü sürüş diye bişey var ayrıca her insan kapasitesi anlayışı kadar öğrenir yoksa sabaha kadar eğitim al her gün ne olacak
yavaş süreceksin dikkatli olacaksın tarzını belirleyeceksin sonrası kader
düşeceksin kalkacaksın
o kadar eğitim meraklısı isen motora binmiceksin kitaplarını okucaksın
çok okuyan değil çok gezen bilir
gezeceksin
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Kırmızı karenin olduğu yerde kimseyi göremiyorum, üstelik bugün perşembe.:p

ekranalntsl.png
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ordaydık ihtiyar.... Daha yeni geldik hemde.... Dumanı da mı görmüyorsun yahu...... . :wiinkk:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Akşam 22:00 da girip 03:00 te çıkmayı düşünmüyorum. O kadar saat o kadar yüksek seste kafa kalmaz. Limitsiz içki istemiyorum. Eskisi kadar içemiyorum. 200 gr votkadan sonra kafa bi dünya oluyor, çok ekonomikimdir :)
Sanırım gün doğdu meydanın da konser olacakmış. Orada şampanya ile dışarda yıl başına girip 12 den sonra bi bar club tarzı bi yere gitmek isterim açıkçası.
30 tl uygunmuş :)
Yardımcı olacak kimse yok mu? Bilgisi olan?
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
80
Meraba aranıza yeni katılıyorum adım serdar 20 yaşındayım uzun süredir grubu takip ediyorum ama tanışmak bugune nasipmiş benim bi tane bws100 var ilerde büyütmeyi düşünüyorum şimdilik işimi görüyor daha ilerleyen zamanlarda tanıştıkça sorularımla sizi rahatsız edicem şimdiden teşekkürler Herkese iyi forumlar..
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
203
İzmire gelince bir persembe aksami bende aranizda olmak istiyorum motorsuz :) ama arabayla gelirim :)
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
80
Hoşbulduk Tuncer Abi bu ara hava baya soguk o yüzden fazla motora binmiyorum ama en kısa zamanda bi perşembe gelip sizlerle tanışmak isterim.:bestmt:
 
Katılım
16 Ara 2011
Mesajlar
51
Hocam merhaba bende izmir karşıyakadan katılıyorum aranıza ufak bi motorum var en kısa sürede sizlere katılmak istiyorum
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Aramıza yeni katılan arkadaşlarımıza hoş geldiniz diyorum.

Unutmayalım ki her alanda her konuda her sektörde eğitim herşeydir.Bu nedenle özellikle motosiklet sürüş eğitimleri ve teknikleri çok önemlidir.Çünki samimi söylüyorum yapılan bu eğitimlerde gördük ki doğru bildiklerimi aslında çok yanlışmı ve gerçekten yanlış bildiklerimizde aslında teknik kullanımda doğruymuş.Bu geçtiğimiz pazar günü Başta Cengiz abimiz olmak üzere bizle tüm bilgilerini ve tekniklerini paylaşan Muhittin kardeşimize ayrıca bu eğitime katılan katılamayıpta gönlü bizlerle olan herkeze sonsuz teşekkürler.Bu tarz eğitimler insan hayatında kolay kolay denk gelmez ki birde ücretsiz.Aldığımı bu eğitim inanın hayat kurtarıcı nitelikteydi.

Eğitimin önemini şurdan daha iyi anlıyabilirz.Çok yakında artık üniversite mezunu olmayanlara ehliyet verilmeyecek.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu eğitim olaylarına tilt oluyorum önceden napıyodu insanlar 1900lü yıllardan bu yana hep eğitimle mi sürdü millet motorunu
bir kere öngörülü sürüş diye bişey var ayrıca her insan kapasitesi anlayışı kadar öğrenir yoksa sabaha kadar eğitim al her gün ne olacak
yavaş süreceksin dikkatli olacaksın tarzını belirleyeceksin sonrası kader
düşeceksin kalkacaksın
o kadar eğitim meraklısı isen motora binmiceksin kitaplarını okucaksın !!!
çok okuyan değil çok gezen bilir
gezeceksin

AMCA birde şöyle bir görüş var ;)) bu konuda ne diyeceksin ????? HER KOYUN KENDİ BACAĞINDAN ASILIRMI ????:thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst