- Katılım
- 17 Eki 2011
- Mesajlar
- 84
Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
Herkese sevgi,saygı ile selamlar....
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
Herkese sevgi,saygı ile selamlar....
Sadece İzmir'de değil dışında da seviliyorsunuz Üstadım,muhabbetinize ortak olmak için müsait olsam İzmir'e taşınacam nerdeyse.))
geçen perşembe tanıştığımız abiler ön ayak olur
bir yer zaman belirler
buluşmayı sağlar
cumhuriyet bayramında meydanda toplanır
hem zafer bayramı etkinliği hemde toplu bir sürüş yaparız sanmıştım
yanılmışım
öncülük yapmaya mı çekindiler
toplanılan grubumu önemsemediler
buluşmayımı umursamadılar
zamanlarımı müsait değildi
ne oldu da her hafta semaver yakmaya bile gelenler cumhuriyet bayramı için bir araya gelmedi
yemin ederim samimiyetimle söylüyorum hiç bir şey anlamadım
eskilerden bir abimiz beni aydınlatırsa sevinirim
saygılar selamlar
hatırladığım kadarıyla O ünlü büyük Türk düşünürünün adı cengiz olmalı:cat:bir DÜŞÜNÜRÜN ünlü bir lafı vardır çok severim; BİRGÜN TÜM MOTORCULAR İZMİRLİ OLACAK :cat::rendeer::queen:
geçen perşembe tanıştığımız abiler ön ayak olur
bir yer zaman belirler
buluşmayı sağlar
cumhuriyet bayramında meydanda toplanır
hem zafer bayramı etkinliği hemde toplu bir sürüş yaparız sanmıştım
yanılmışım
öncülük yapmaya mı çekindiler
toplanılan grubumu önemsemediler
buluşmayımı umursamadılar
zamanlarımı müsait değildi
ne oldu da her hafta semaver yakmaya bile gelenler cumhuriyet bayramı için bir araya gelmedi
yemin ederim samimiyetimle söylüyorum hiç bir şey anlamadım
eskilerden bir abimiz beni aydınlatırsa sevinirim
saygılar selamlar
geçen perşembe tanıştığımız abiler ön ayak olur
bir yer zaman belirler
buluşmayı sağlar
cumhuriyet bayramında meydanda toplanır
hem zafer bayramı etkinliği hemde toplu bir sürüş yaparız sanmıştım
yanılmışım
öncülük yapmaya mı çekindiler
toplanılan grubumu önemsemediler
buluşmayımı umursamadılar
zamanlarımı müsait değildi
ne oldu da her hafta semaver yakmaya bile gelenler cumhuriyet bayramı için bir araya gelmedi
yemin ederim samimiyetimle söylüyorum hiç bir şey anlamadım
eskilerden bir abimiz beni aydınlatırsa sevinirim
saygılar selamlar
bu tür buluşmalar SEMAVER yakmak için toplanılan 3-5 kişi ile yapılanlara benzemez
insanları organize edeceksin,grubuna hakim olacaksın,diğer gruplarla organize şekilde hareket edeceksin,grubunun güvenliğini sağlayacaksın,sağduyulu olacaksın,fedakarlık yapacaksın,vakit ayıracaksın,sağlıklı olacaksın
bizim grubumuzda LİDERLİK olmadığı,belli bir standart üye potansiyeli olmadığı,sert grup kurallarının bulunmadığı saygı ve sevgi çevçevesinde SERBEST bir grup çizgisi izlenmektedir. daha önce yapılan bir çok organizasyonda ÖNCÜLÜK yapmış ve bunun bedelini AĞIR ödemiş kişiler olarak, bu tür bir organizasyona katılmadığımızda birkaç hafta boyunca HASSAS arkadaşlarımızın bizi sorguladığının farkındayız.söz konusu organizasyonda bulunupta yıllarca sürecek POLEMİK ler yaşamaktansa, küçük bir grup ile VAN ilimizdeki yardıma ihtiyacı olan vatandaşlarımız için yardım toplamayı daha uygun gördük. 3 çuval kadar giyim eşyası İZMİRDE kortejin yapıldığı saatlerde tarafımdan yardım otobüsüne teslim edildi. kısacası yeterince kalabalık olduğuna inandığım KORTEJ dense yaşam savaşı veren bir ile yardımı şahsım adına uygun gördüm :cat::rendeer:
Motokurtla gezilerimizde genelde mondiali alıyorum,çünkü transalple gelsem beni bir türlü geçemiyor,geçemeyince de sinir oluyor,hatta sırf bu yüzden bir daha benimle geziye gelmek istemeyebilir,işte bunun için motokurtla gezilerimde mondialle geliyorum,beni geçince tatmin oluyor,hatta transa geçiyor:queen:ben de bir gezi arkadaşımı kaybetmemiş oluyorum.
Ne yapsın gariban biraz sevinsin işte fenamı yani he heeeee:flower: