[İzmir - MT]

Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
79
Arkadaşlar (özellikle endurocular;)) ; sağlam bir ekip kurup ilkbaharın başlangıcıyla birlikte haftasonlarını egenin güzel koylarına geziler düzenleyerek 1 veya 2 gecelik kamplarla değerlendirmek gibi bir projem var. Haftaiçinin yorgunluğunu haftasonu eğlenceli ve dinlendirici bir faaliyetle üzerinden atmak isteyen arkadaşlar bu mesaja cevap yazsınlar tanışalım, ekibimizi kuralım, sonra da bahar gelince atlayıp motora düşelim yollara :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bekleyeceğiz bakalım sayın MOD um bu konuda ne diyecek. 15 gündür bir yazı yazılmadığına göre buraya BAKAN yok bizde BAŞBAKAN ı bekleyelim :p :queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
4 şubat uygunmudur?...... Yer de teras olsun mudur?.....

Varmı başka bir alternatifi olan?.... :p:p

Uygun mu ne demek..MT İzmir'i Ay olarak ele alırsak..Teras aya ilk adım attığımız ve gerçektende sevdiğimiz bir mekan:cat: yöneticileri de elemanları da pek iyi davrandı her zaman:cat:

Allah bir zeval vermezse oradayız:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------

teras kafe uygundur. etkili ve yetkili arkadaşlar gerekeni yapsın :rendeer:

Lütfen yapsın artık:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bekleyeceğiz bakalım sayın MOD um bu konuda ne diyecek. 15 gündür bir yazı yazılmadığına göre buraya BAKAN yok bizde BAŞBAKAN ı bekleyelim :p :queen:

Mod unla görüştük... Siz açın başlığı dedi...... Çok yoğun şu sıralar.....

Sen aç başlığı.... en azından yeterince zaman olur.... :cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese merhaba,
Uygundur tabi ki,açın abi siz başlığı.Aksi bir durum olmazsa bende oradayım tabi ki.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Selam arkadaşlar 1 hafta önce Bornova'da motosiklet bakım atölyesi açtım hepinizi mekanıma beklerim.Bornova meydan Vakıfbank yanından içeriye girin 100 metre ileride yolun solunda kalıyor.Hepinize kazasız sürüşler dilerim.:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun TOP SPEED,bol kazançlar.

Herkese mübarek cumalar,iyi haftasonları..
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
79
4 Şubatta nöbetçi olduğum için ilk katılışımı yapamadım :pr: nasıl zaman geçirdiğinizi merak ediyorum şahsen :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
4 Şubatta nöbetçi olduğum için ilk katılışımı yapamadım :pr: nasıl zaman geçirdiğinizi merak ediyorum şahsen :pale:

Valla kimseye bişey yapmadık.... :p:p:p

Oturduk sohbet ettik....Yemek yedik.... Motorlarla ilgilendik....:):)
Mekanda langırt ve hava hokeyi mevcut ama rakibim olmadığı için kimse yanaşmadı....:p
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Selam arkadaşlar 1 hafta önce Bornova'da motosiklet bakım atölyesi açtım hepinizi mekanıma beklerim.Bornova meydan Vakıfbank yanından içeriye girin 100 metre ileride yolun solunda kalıyor.Hepinize kazasız sürüşler dilerim.:rendeer:

Öncelikle atölyeniz ve yeni işiniz hayırlı olsun.Servisinizde Ramzey QM 250 motosikletleri garanti kapsamında da bakıyormusunuz? Dükkanınızda Ramzey QM 250 motosikletler için sıfır Dubleks lastikde satıyormusunuz? Dükkanınızda Ramzey QM 250 ler için ön cam aksesuar ve donanımıda bulunuyormu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:59 ----------

Valla kimseye bişey yapmadık.... :p:p:p

Oturduk sohbet ettik....Yemek yedik.... Motorlarla ilgilendik....:):)
Mekanda langırt ve hava hokeyi mevcut ama rakibim olmadığı için kimse yanaşmadı....:p

Yoğun iş temposunda bir türlü fırsat bulupda gelemedim.İnşallah başka sefere bir gün mutlaka görüşmek tanışmak umuduyla diyorum ki hala daha inciraltı helikopter pistindeki buluşmalarınıza bile gelemedim. :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst