[İzmir - MT]

Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
19
selamlar

Arkadaşlar herkese selamlar.

Ben aranıza yeni katılıyorum. Üyelik bilgilerimden de görüleceği gibi neredeyse 3 senedir foruma üyeyim:)

Uzun bir süre motor hevesimi dizginledikten ve bu işe girmeyi erteledikten sonra, nihayet 10 gün kadar önce ilk motorum olarak bir Yamaha Virago XV 535 aldım.

İzmir'de motoru gösterebileceğim güvenilir bir usta varmıdır?

Şimdiden teşekkürler,

Gökçen
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
geçen aylarda ben de benzer bir başlık açmıştım. Ordan öğrendiğim sabri usta yokmuş artık. Ama sanırım oğlu veya oğulları devralmış. Forumda sabri usta diye aratın.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arkadaşlar herkese selamlar.

Ben aranıza yeni katılıyorum. Üyelik bilgilerimden de görüleceği gibi neredeyse 3 senedir foruma üyeyim:)

Uzun bir süre motor hevesimi dizginledikten ve bu işe girmeyi erteledikten sonra, nihayet 10 gün kadar önce ilk motorum olarak bir Yamaha Virago XV 535 aldım.

İzmir'de motoru gösterebileceğim güvenilir bir usta varmıdır?

Şimdiden teşekkürler,

Gökçen

Hoşgeldin ve hayırlı olsun. kazasız belasız binmen dileği ile.
Bornova da vatan bilgisayarın orada Suzuki Doğa Motor var. Ustası Tuncaydır ve iyi bir ustadır. öneririm.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Teşekkür,

Nasıl ulaşırım Sabri Usta'ya?
Urlada sanayi sitesinde yerleri var.Hem servis yaptırırsın hem de güzel bir rota olur Urla.Zaten tek bir sanayi sitesi var.Oraya gidince de gerçekten kime sorsan gösteriyor.Ben de o şekilde gitmiştim.
Arkadaşın da yazdığı gibi sabri usta birkaç sene önce vefat etmiş.2 oğlu var işleten.
En önemlisi dürüst ve güvenilir insanlar.Yaklaşımları ve konuşmaları da son derece kibar.
Muhakkak İzmirde başka iyi usta ve garajlar da vardır.Ama maalesef piyasa kötü niyetli esnaflarla dolu.
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
19
Teşekkür ediyorum arkadaşlar,

Urla gerçekten hoş bir güzergah olabilir benim için, Sabri ustanın oğullarını bir yoklamaya çalışacağım.

Gökçen
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
servis sonuçlarını paylaşırsan seviniriz
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldi.
Sabri ustanın oğulları işini gerçekten iyi yapıyor.Wallace ın dediği yer ile ilgili de güzel yorumlar duyuyorum,daha kendim görme fırsatım olmadı ama wallace da dediğine göre mutlaka öyledir.

Herkese selamlar..
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
19
Paylaşırım tabi. Fırsatım olursa yarın gideceğim, en ötü ihtimal hafta sonu diye umuyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hoşgeldin ve hayırlı olsun. kazasız belasız binmen dileği ile.
Bornova da vatan bilgisayarın orada Suzuki Doğa Motor var. Ustası Tuncaydır ve iyi bir ustadır. öneririm.

:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
Gayet güzel işçiliği vardır... :cat::cat:
 
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
İzmirli cıbırlar yakında bir tanışma fazlı yapabiliriz ben siteden Sadık arkadaşımızla tanıştım, merkezi bir yerde buluşup tanışıp bir şeyler içebiliriz :) benim için sorun deil akşam 7 den sonra müsaitim diyenler yazabilir buraya organize olup buluşuruz..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İzmirli cıbırlar yakında bir tanışma fazlı yapabiliriz ben siteden Sadık arkadaşımızla tanıştım, merkezi bir yerde buluşup tanışıp bir şeyler içebiliriz :) benim için sorun deil akşam 7 den sonra müsaitim diyenler yazabilir buraya organize olup buluşuruz..

Sadık?..... :queen::queen::queen::queen:

Aman al götür... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Bu sene korteje katılmadım açıkcası da pek içimden gelmedi. bu kortej işlerinde olgunlaşmamış bir çok sürücü arkadaşımız oluyor. bir kısım puan kapma derdinde bir kısım başka şeylerin peşinde bizim gibi bir kısımda cumhuriyet derdinde. neyse sözün özü katılasım gelmedi.


Gelelim diğer konuya........
davetiyes.jpg


13 Kasım 2010 tarihinde Best Western Hotel Konak'ta nikah törenimiz ve kokteylimiz var.
Bizi seven tüm arkadaşlarımızı bekliyoruz. hava şartları müsait olursa kortej de yapabiliriz. ama şimdiden bunun için bir şey söylemek net olmaz. bu iki hafta izmiri sular götürdü. satıp er-5 i jetski alasım geldi:)
neyse dediğim gibi herkeşler davetlidir. şekerler benden:)

Hayırlı olsun Murat abi... allah mutluluklar nasip etsin.
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
slm arkadaslar bende aylardır ehliyetsizliğimden turlara katışamıordum ama artık emgeli kalmadı hyosunggv250 war turmur olursa akar gelirim artık:D
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
19
Herkese tekrar merhabalar,

Motorumun bakımını yaptırınca burada paylaşacağıma söz vermiştim gelişmeleri.

Arkadaşlar bana yakın olması ve arada tanıdıkların olması sebebiyle Virago 535'imi Kahramanlar'da Yamaha yetkili servisi oldğunu öğrendiğim Zafer Motor'a götürdüm (Umarım reklam olarak algılanmaz, tecrübemi paylaşıyorum).

Motoru 10 gün kadar önce almıştım (ilk motorum) ve bu ilk bakımı idi, dolayısıyla motora bir nevi milat yapıldı.

-ön amörtisörler keçelerden yağ kaçırıyormuş bunlar değişti yağ yenilendi
-Makina çalışırken şırıldıyordu hafif, siboplardanmış ayar yapıldı
-kontak arızalı idi (tırnaklar kırıkmış) o onarıldı
-yağ, yağ filtresi, bujiler değişti, hava filtresi temizlendi
-bir de ufak tefek ıvır zıvırı vardı onlar toparlandı (artçı selesi sabitlenmiyordu, gidon çok sertti falan)
-tekerler neredeyse sıfırmış, debriyaj ve frenler de iyi durumdaymış onlara dokunmaya gerek yok dendi

Motorun şu an güvenle kullanılabilecek hale geldiğini, makinesinin gayet diri ve iyi durumda olduğu ve 6 ay bakıma ihtiyacı olmayacağını söyledi usta. Umarım haklı çıkar.

Bu işlemler için toplam 325 TL ödedim ve motoru bu akşam alıp eve getirdim. Ben malesef hiç anlamıyorum henüz motordan fakat bana sesi gerçekten değişmiş geldi, gidişi de rahatlamış gibiydi - bilemiyorum belki de psikolojiktir:)

Şu an için bana en yakın, ve uygun olan Kahramanlar olduğundan orayı tercih ettim. Belki bir şey söylemek için henüz erken fakat şimdilik memnunum da motorun son halinden. Buna rağmen aklım halen burada isimleri paylaşılan ustalarda kaldı açıkçası. Fırsatını bulduğumda Urla'da Sabri Usta'nın oğullarını bir ziyaret edip tanışmak ve motoru göstermek istiyorum mesela.

Neyse, şimdilik bu kadar, yardımlarından ve yönlendirmelerinden ötürü herkese teşekkür ediyorum.

G.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst