[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen varsan gelirim..Gurubunu pek sevmiyorum da...:queen::queen::queen:

arkadaşım sen bir gel bakalım ::rantinp: bu grupta sevmediğin kim varmış :silent: bir yüzyüze ::pokey:: görüşelim bir çayımızı iç :cat: eğer anlaşamazsak biz seni evine kadar bırakırız ::stretche HADİ BAKİİİMM ::whip::
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sen varsan gelirim..Gurubunu pek sevmiyorum da...:queen::queen::queen:

ben şahsen otomatik vitesli küçük tekerli motosiklet kullananları sevmiyorum ama çay ve semaver onlarda. gölgelerin gücü adına; köprüyü geçene kadar çay demledikleri sürece severim:queen::queen::queen:
haaaa kavurma da yapan olursa başımüstünde yeri var:queen::p:wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben şahsen otomatik vitesli küçük tekerli motosiklet kullananları sevmiyorum ama çay ve semaver onlarda. gölgelerin gücü adına; köprüyü geçene kadar çay demledikleri sürece severim:queen::queen::queen:
haaaa kavurma da yapan olursa başımüstünde yeri var:queen::p:wiinkk:

sayın diğer arkadaşım bizim çayımız herzaman sıcak ve şekerlidir :p kalbimiz ondan daha sıcaktır :cat: sende bir gel bakalım yüzünü görelim bir ifadeni alalım senin içinde çay karıştırmak için bir çomağımız vardır dahada istersen ŞİŞ bile buluruz senin için :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben şahsen otomatik vitesli küçük tekerli motosiklet kullananları sevmiyorum ama çay ve semaver onlarda. gölgelerin gücü adına; köprüyü geçene kadar çay demledikleri sürece severim:queen::queen::queen:
haaaa kavurma da yapan olursa başımüstünde yeri var:queen::p:wiinkk:

Tekerimiz küçük ama işlevi büyük...:wiinkk:
Çoook kahrımızı çekti... :rendeer:
Bi tane YBR n var bi de biraz kemiklisinden....
Ne o ?..
Havan kime güzelim?... :wiinkk::p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
saat 19 30 sonrası orada oluruz gece 23 39 a kadar takılırız. mekanı bilmiyorsan gurme restoran karşısı balıkçı barınağı ve turkuaz arkası :cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
saat kaç gibi buluşmayı düşünüyorsunuz?

iş çıkışı 20-00 gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 ----------

:queen:
ben şahsen otomatik vitesli küçük tekerli motosiklet kullananları sevmiyorum ama çay ve semaver onlarda. gölgelerin gücü adına; köprüyü geçene kadar çay demledikleri sürece severim:queen::queen::queen:
haaaa kavurma da yapan olursa başımüstünde yeri var:queen::p:wiinkk:

murat abi bak düğün olacak para lazım sana sen sat bana şu er- 5 i :)
makina gün yüzü görsün şöle bir farını jantını yıkayayım yüzü gözü açılsın.
:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sayın diğer arkadaşım bizim çayımız herzaman sıcak ve şekerlidir :p kalbimiz ondan daha sıcaktır :cat: sende bir gel bakalım yüzünü görelim bir ifadeni alalım senin içinde çay karıştırmak için bir çomağımız vardır dahada istersen ŞİŞ bile buluruz senin için :mrgreen:

ya çay güzelde bir de şu kaşık polemiği olmasa süper olacak. herkes ipli kaşık yapsın boynuna assın:queen:

Tekerimiz küçük ama işlevi büyük...:wiinkk:
Çoook kahrımızı çekti... :rendeer:
Bi tane YBR n var bi de biraz kemiklisinden....
Ne o ?..
Havan kime güzelim?... :wiinkk::p

tabiii baba fazera biner ve gazı açar. 4 silindir ne de olsa:queen::queen::queen:

saat 19 30 sonrası orada oluruz gece 23 39 a kadar takılırız. mekanı bilmiyorsan gurme restoran karşısı balıkçı barınağı ve turkuaz arkası :cat:

herşey tamam da bu 23:39 komik geldi bana:p

murat abi bak düğün olacak para lazım sana sen sat bana şu er- 5 i :)
makina gün yüzü görsün şöle bir farını jantını yıkayayım yüzü gözü açılsın.
:queen:

sen yıkamak istiyorsan vereyim yıka. illa üstüne mi alıp yıkayacaksın:queen::queen:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
5
Ecza deposuna A2 ehliyetli motokurye aranıyor

Ecza deposuna, izmirde ikamet eden motokurye alınacaktır. Tel : 278 53 85
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ya çay güzelde bir de şu kaşık polemiği olmasa süper olacak. herkes ipli kaşık yapsın boynuna assın:queen:



tabiii baba fazera biner ve gazı açar. 4 silindir ne de olsa:queen::queen::queen:



herşey tamam da bu 23:39 komik geldi bana:p



sen yıkamak istiyorsan vereyim yıka. illa üstüne mi alıp yıkayacaksın:queen::queen:

iki teker bu kazası var belası var :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba tüm İzmirli kardeşlerime:rendeer:
Epeydir uğramıyorum buralara..umarım herkesin sağlığı ve sıhhati yerindedir??
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
Herkeze merhabalar; eskiden sık sık gezi ve toplantılar yapardık. Yakın zamanlarda toplantı vs olacakmı :)
Uzun zaman oldu görüşmeyeli herkezi tekrar bir arada görmek dileğiyle iyi akşamlar. :wiinkk:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
24 ekim 2010 oto drag yarışları
29 -30-31 ekim tarihlerinde de endo kupası 6 ayak yarışları (final ) mevcuttur. ilgilenen arkadaşlara duyurulur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst