- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
7 ekim perşembe ben ve motor tutkunu arkadaşlarım inciraltı helikopter pistinde semaverde çay içiyoruz . yolu düşeni bekleriz.
sen varsan gelirim..Gurubunu pek sevmiyorum da...:queen::queen::queen: